BoPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Ezio op 13-03-2010 00:21:26 ]Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
BoP
Pics or it didnt happen:female belf huntardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*fap* *fap* *fap*![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
female belf huntard![]()
*fap* *fap* *fap*
Nee, had al een tijdje niet gespeeld om deze redenquote:
cough rogue/mage rogue/priest mage/priest affli/rdruid mm/rshamquote:Op zondag 14 maart 2010 10:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, had al een tijdje niet gespeeld om deze reden![]()
Ik doe wel 3v3, dat is tenminste nog leuk. In 2v2 is de regel: Ben je geen healer/plate DPS > Gtfo
fixedquote:Op zondag 14 maart 2010 17:14 schreef ufopiloot het volgende:
Arms Warrior + Holy Paladin Resto Druid is volgens mij echt de nummer 1
Outdated info is outdatedquote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
cough rogue/mage rogue/priest mage/priest affli/rdruid mm/rsham
afaik 5 grootste 2v2 representatoren
Met paladin is ook ziek hoorquote:
grats!quote:
ik wil dat mijn officers dat ook doenquote:Op maandag 15 maart 2010 08:31 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
grats!![]()
wij moeten eerst veel mensen recruiten, die gearen en dan sindragosa neerhalen..officers gaan eindelijk de slackers uit de raids verwijderen en vervangen met mensen die genoeg hersencellen hebben om te bewegen
Watquote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef jagga het volgende:
[..]
ik wil dat mijn officers dat ook doen
Gisteren met 8 "nieuwe trialraiders" de icc 25 fresh run gedaan.
Marrowgar 4x wipe
Lady deathwhisper 6 x wipe
Gunship in 1 x (godzijdank >_< )
Saurfang 3 x wipe
Toen is het gecalled. Kreeg nog op mijn flikker ook omdat ik een beetje lag te mekken.
Normaal gesproken heb ik niet zon probleem met wipen, maar ik kan zo slecht tegen mensen die slacken/niet luisteren, en dan keer op keer het loodje leggen door stomme dingen![]()
Als kippen zonder koppen rondrennen met Bonestorm, te lang in blauw vuur staan.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat![]()
Die gasten stonden constant op 1 plek in het vuur/d&d/rockets ofzo?
ware het niet dat 25man icc echt wel leuk spul dropt, die ik wil hebben.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 10 mans doe, veel selecter groepje met mensen waarvan je tenminste weet dat ze ook wel doorhebben hoe het spelletje werkt.
Exact, en ik vind 10man veel leuker dan 25.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 10 mans doe, veel selecter groepje met mensen waarvan je tenminste weet dat ze ook wel doorhebben hoe het spelletje werkt.
Thnxquote:Op maandag 15 maart 2010 08:31 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
grats!![]()
wij moeten eerst veel mensen recruiten, die gearen en dan sindragosa neerhalen..officers gaan eindelijk de slackers uit de raids verwijderen en vervangen met mensen die genoeg hersencellen hebben om te bewegen
is het eigenlijk altijd geweest.. Unholy speelt gewoon stukken lekkerder dan frost/blood.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijkbaar is tegenwoordig unholy de spec om te hebben. Dus even snel gespecced en een paar hc's ingedoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |