Het is je vergevenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:14 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Sorry , het spijt mij ten zere
![]()
Bij deze : Zij*
Gelukkig, dank U welquote:
LOL ik ken het ergens van, ik heb voor mijn shammy ook nog steeds de braces van marogar nodigquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Gelukkig, dank U wel.
Weer een last van mijn schouders.
Vanaaf weer ICC25, hopelijk weer eens een spot voor de eerste 7 bossesheb toch nog wat nodig van de eerste paar, van de rest heb ik alles al zowat lol
Dit soort schijtreacties heb ik echt een godganze hekel aan. Alsof je LK25-HC op farm moet hebben (met 11k achievement points) voordat je de game überhaupt saai mag gaan vinden. Zoals Hans Teeuwen zou zeggen: "flikker toch op man!".quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef GI het volgende:
[..]
Je hebt ICC 10 en 25 al op clear ? Inclusief heroic modes ?
Ga Dreamwalker Healen!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Fipotje het volgende:
Nee heb et nog niet down, maar ik vind het saai om steeds weer die 10/11 bosses ervoor te doen steeds het zelfde. pfoei....
Maar vooral het healen is saaivroeger met 40 man raids was het nog leuk
nu is het weet niet te makkelijk ofzo... helemaal in heroics daar hoef je niet eens meer te healen. Daarom ben ik nu maar pvp gear aan het farmen en dan maar is healen in arenas
EENSCHquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dit soort schijtreacties heb ik echt een godganze hekel aan. Alsof je LK25-HC op farm moet hebben (met 11k achievement points) voordat je de game überhaupt saai mag gaan vinden. Zoals Hans Teeuwen zou zeggen: "flikker toch op man!".
De eerste 9 bosses heb je na goed oefenen op farm en kan je zelfs achievements voor ze doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Fipotje het volgende:
Nee heb et nog niet down, maar ik vind het saai om steeds weer die 10/11 bosses ervoor te doen steeds het zelfde. pfoei....
Maar vooral het healen is saaivroeger met 40 man raids was het nog leuk
nu is het weet niet te makkelijk ofzo... helemaal in heroics daar hoef je niet eens meer te healen. Daarom ben ik nu maar pvp gear aan het farmen en dan maar is healen in arenas
Oh dat kan maar zo, maar ik pvpde eigenlijk nooit, had altijd healers of tanksquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp sowieso het hele bg queue systeem niet, maar dat je max voor 2 mag wachten is toch al heel lang zo?
aggro magnetquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als disc priest doe ik het echt super in bg's
Die vind ik altijd wel prettig naast mequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als disc priest doe ik het echt super in bg's
Is pas sinds een paar patches. Eerst was het 3quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp sowieso het hele bg queue systeem niet, maar dat je max voor 2 mag wachten is toch al heel lang zo?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Heb je de ulduar hardmodes al? inclusief Algalon?
Of de LK op HC al plat?
Prachtigquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef GI het volgende:
[..]
Je hebt ICC 10 en 25 al op clear ? Inclusief heroic modes ?
Je snapt er totaal niks van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Prachtig. Hij zegt dat hij WoW saai begint te vinden, en jullie suggereren dat hij dan maar meer moet gaan spelen?
probleem is dat je wel 9/24 anderen moet hebben die capabel zijn om zover te komen in wow. en dat kan soms nog wel lastig zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je snapt er totaal niks van.
Als hij WoW saai begint te vinden moet hij juist die dingen gaan doen, die zijn leuk
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je snapt er totaal niks van.
Als hij WoW saai begint te vinden moet hij juist die dingen gaan doen, die zijn leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |