haha, geniaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Onze eerste BQL 25man kill was zo een Geweldige kill. iedereen ging zijn gangetje, maar we kwamen richting Berserk timer. en op het moment van Berserk gingen onze 2 shadow priests in Dispursion. Hele raid dood, dots tikten door BQL dood en shadow priests komen uit hun dispursion
.
Wat een übernoob rogue dan. 20k HP Hunter niet eens in een volle stunlock neer krijgen, plus zo hoge crits op hem = geen resil. Daarnaast geen vanish gebruiken? Volgens mij had hij ook maar iets van 18k tot 20k HP.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, sta ik net in wintergrasp bij die vendor in mijn pve gear (20k health en geen pvp trinket dus)
valt een of andere rogue held me aan![]()
Ik kom met 3k health uit die stun lock, disengage, 11k chimera shot 10k aimed shot 15k kill shot, doei
11k CHimera oke, 15k killshot weinigquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat een übernoob rogue dan. 20k HP Hunter niet eens in een volle stunlock neer krijgen, plus zo hoge crits op hem = geen resil. Daarnaast geen vanish gebruiken? Volgens mij had hij ook maar iets van 18k tot 20k HP.
Ow, ja professor idd. Phase 3 altijd op 't einde gaat het fout bij ons. en dan healed hij dus zoveel dat je 't meteen kan opgeven >.>quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Vengswiejj het volgende:
hahaja we hebben ook veel 1% wipes gehad
.
Kan me nog herrineren: eerste keer XT Hardmode in ulduar 40k hp wipe >.< van de 36mil.
en ietjes minder ver terug:
Professor Putri 25man: P3 wipe op 24k, tank dood en healt ie zich paar miljoen.
Trouwens net ff geinformeerd, nog geen 10man LK beste try die ze hadden was 29%.
Het is dat je niet op Twisting Nether zit, anders zou ik bijna zeggen dat we in de zelfde Guild zittenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Ow, ja professor idd. Phase 3 altijd op 't einde gaat het fout bij ons. en dan healed hij dus zoveel dat je 't meteen kan opgeven >.>
Denk het, ach vind het wel positief, beter dan facerollen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Het is dat je niet op Twisting Nether zit, anders zou ik bijna zeggen dat we in de zelfde Guild zitten.
Of heeft iedere guild die problemen
yup, al vind ik persoonlijk de HM techniek van Ulduar Veel uitdagender dan dat van ToTGc + ICC.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Denk het, ach vind het wel positief, beter dan facerollen!![]()
Eindelijk weer eens wat uitdaging
Kan niet wachten op de hardmodes.
Ik was snel genoeg met mijn pet skill Roar of Sacrifice, dus ik kon niet gecrit worden, vandaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat een übernoob rogue dan. 20k HP Hunter niet eens in een volle stunlock neer krijgen, plus zo hoge crits op hem = geen resil. Daarnaast geen vanish gebruiken? Volgens mij had hij ook maar iets van 18k tot 20k HP.
Dan nog, zulke zieke crits. PvE heroes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was snel genoeg met mijn pet skill Roar of Sacrifice, dus ik kon niet gecrit worden, vandaar![]()
vanish kon niet omdat ik tijdens disengage een flare schoot
Ik doe veel meer pvp eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:02 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan nog, zulke zieke crits. PvE heroes.
Sommige gasten heb ik ook zoiets van, hoe the fuck doe je zo weinig dps... aangezien iedereen nu zo rond de 5k gs zit makkelijk...maar 99% daarvan heeft geen flauw idee wat ze doen, behalve badges farmen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:45 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
veel instances doen. gemiddeld krijg ik met 1 instance 60% van me needed xp om te lvlen.
gisteravond ging de raid niet door omdat er niet genoeg mensen waren![]()
ik moet de officers maar eens vertellen waarom de mensen niet meer komen. ze zijn het gescreeuw, gekreun en gezeik zat wat ze doen als er een wipe is.
wat zo raar is dat we 2 warlocks hebben die vaak nieteens boven de 6k dps komen. zelfs op fights zoals queen lana'thel![]()
maar goed..ik ga maar verder zoeken naar een andere guild..
pas maar op dat je niet naast je boots gaat lopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:39 schreef jagga het volgende:
Gisteren had ik een verjaardag en kon niet mee met de icc25 raid. (beginnen altijd 8 uur)
Ik kwam om 21:45 thuis, effe vent loggen, vragen hoe het ging enz.
Bleken ze 2 man te weinig te hebben, niet genoeg tanks, en dus maar tankaltjes gepakt.
Na 1.5 uur wipen op marrowgar, hebben ze opgegeven en hebben ze maar 2 x 10 man van gemaakt.
De ene groep ging wel goed.. de andere helemaal niet
2e groep zeuren en slijmen, of ik toch niet wilde komen (maar ik zei nee, omdat ik niemands plek wil inpikken). Na een half uurtje kwam het hoge woord er toch uit:
"as much as i hate to admit it, but no Fluffy - no raid (fluffy is mijn bijnaam)
*egoboost*
Nu vanavond maar de icc10 run
Gearscore is beterquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
pas maar op dat je niet naast je boots gaat lopen
gister voor de grap een GS check gedaan. kwam op 5868 uit ofzoiets![]()
ik heb een goeie addon gevonden voor mensen die veel puggen. de addon heet Elitist Group. deze addon kijkt naar gems, enchants en ilvl van gear. ook naar het type gear(healer, caster, melee, tank) dus daarmee kom je niet weg.![]()
deze addon adviseer ik echt voor puggers![]()
precies de reden dat ik Totc dus nooit pug..net als ICC. Er is gewoon een beetje besef en coordinatie nodig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:56 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister met me hunter weer in een aantal FAIL totc25 pugs gekomen..
Pug1: aantal dpsers met 5,2/5,5k GS die rond de 1,5 a 2,5k dps zaten![]()
Wormen van northrend beasts, zag je dus meteen dat de tanks ook FAILERS waren. Ipv de
wormen van de raid te lijden, lieten ze de wormen juist richting de raid kijken voor notabene 3
Wipes.....
Leave en nieuwe gezocht.
Pug2: leek in orde, mar bij Icehowl, kwam het weer zo ver dat iemand met Speedboost de trample niet wist
te ontwijken. Tranq shot en ik had de raid gelukkig nog net gered al waren er wel 5 dood ofzo.
Kom je bij Jaraxxus: Wat is Incinirate flesh ?nou de healers wisten het niet, ipv het weg te healen
is het 8x een raid AOE geweest. Mja einde jaraxxus halve raid dood maar toch nog down gekregen.
Faction Champs: wonderbaarlijk netjes gehaald met 3 doden.
Twins: het was weer zover, Twin pact GO BLACK gigantische inbeeld, WAM halve raid dood. Toch
maar verder gegaan met de snuggere mensen en down gekregen.
Anub: halverwege DCed de OT, wipe (FD en overleeft) MT leaved en over was het ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |