irritante is, dat als t10 vervangen word en we hebben geen bonus meer, dat de dps gelijk een heel stuk slechter is. dat kan makkelijk een x000 dps schelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef SharQueDo het volgende:
Ik sta altijd bovenaan, ongeacht class of spec.![]()
![]()
Die 2ptT10 Ret set bonus is gewoon zwaar overpowered.
Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef jagga het volgende:
Echter vind ik je opmerking qua dps van tanks wat raar. Wat moet ik in godsnaam uithalen om meer dan 2.5k dps als warrior tank![]()
Ligt ook geheel aan het gevecht. Sommige fights schieten onze tanks naar de 4/4,5k dps, en andere fights hangen ze rond de 3k. Zelf als ik tank hang ik meestal rond een 3k op een boss, ICC trash vliegt dat enorm omhoogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.
aantal mobs + gear maakt verschil lijkt mequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.
Ik doe meestal 2.5k.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik ben 3/12 met 5492quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef dikke_donder het volgende:
voor hoever je bent in icc is het best een goeie GS
Ben je echt zo domquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Niet echt, bij een hunter is gewoon alles op cd houden vind ik niet echt een rotation
das gewoon afaik...quote:
Hij zal zelf wel druidtank zijn: /bind all Swipe = Winquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom![]()
Priority rotation noemen ze dat.
Neu, shaman 14.gifquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Hij zal zelf wel druidtank zijn: /bind all Swipe = Win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |