Wij hebben ook DKP gebruikt, echter aangezien er niet altijd plek is voor iedereen vonden wij het oneerlijk voor de mensen die geen spot krijgen. Hierdoor zijn wij overgegaan naar L0ot Council. een aantal voor de hand gekozen officers + GL, gebruiken dan de officerchat om te beslissen wie het krijgt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat verschilt per guild maar er zijn 2 systemen die veel gebruikt worden:
1: DKP, je krijgt "punten" die je weer kan spenderen op gear.
2: EPGP, voor de tijd die je raid krijg je Effort Points voor de gear die je krijgt in de raids krijg je Gear Points. Wie de gear krijgt wordt beslist aan de hand van je priority rating die opgebouwd is door je EP te delen door je GP.
Pff, dat gaat wel heel erg ver. Is dat dan meer voor de core raiding group?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Wij hebben ook DKP gebruikt, echter aangezien er niet altijd plek is voor iedereen vonden wij het oneerlijk voor de mensen die geen spot krijgen. Hierdoor zijn wij overgegaan naar L0ot Council. een aantal voor de hand gekozen officers + GL, gebruiken dan de officerchat om te beslissen wie het krijgt.
als er iets dropt dat je wilt voor MS: Link je dus de item die je wilt replacen daarna kijken de officers bij wie er het meeste baat voor is. echter wordt ook naar je performance gekeken en activity.
top dps maar 6.5k, of je raid compo is niet optimaal of ze slacken watquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef GI het volgende:
Inner Sanctum is een raiding guild met een casual sausje erover heen.
Onze top-dps groep doet in 10 mans rond de 6.5 K per persoon en de tanks blijven hangen op 2.3 K ofzo op festergut.
Bij ons krijg je net zoveel DKP als je op standby staat als wanneer je wel mee deed aan de boss kill.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef Vengswiejj het volgende:
Wij hebben ook DKP gebruikt, echter aangezien er niet altijd plek is voor iedereen vonden wij het oneerlijk voor de mensen die geen spot krijgen. Hierdoor zijn wij overgegaan naar L0ot Council. een aantal voor de hand gekozen officers + GL, gebruiken dan de officerchat om te beslissen wie het krijgt.
als er iets dropt dat je wilt voor MS: Link je dus de item die je wilt replacen daarna kijken de officers bij wie er het meeste baat voor is. echter wordt ook naar je performance gekeken en activity.
Als mensen de tactics écht kennen gaat het zowiezo al stuk beter, naarmate je veel speelt word je gear beter en dus de dps hoger en gaan bossen sneller neer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef jagga het volgende:
Wat ik mij niet echt afvraag is hoe jullie dat toch doen
Gisteren icc10 gedaan. dan krijgen we 6 bosses MAX neer. 1x gewipet op gunship door lag, 2 x op rotface ()
Echter dan is het 23:00 en dan is iedereen moe/moet naar bed ivm werk de volgende dag enz.
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 9 bosses op een avond neer te halen?![]()
Welke tijden raiden jullie dan eigenlijk?
Onze guild gebruikt lootcouncil en gelukkig is het niet vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons krijg je net zoveel DKP als je op standby staat als wanneer je wel mee deed aan de boss kill.
Je krijgt alleen geen DKP als je afwezig bent.
Gearcouncel is iets te vaak vriendjespolitiek, dus dan moet je wel heel integere officers hebben.
Of ze doen het wel goed, en hun gear is minder. Ik doe ook "maar" 5-6k dps op bosses.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
top dps maar 6.5k, of je raid compo is niet optimaal of ze slacken wat
10m is over het algemeen met me rogue toch wel 7-8k waar ik in 25m naar de 9-10k ga (gisteren in VoA25 zonder enchancement shammy 9.3k)
Warlock is daarin tegen iets anders; demon spec op een target dummy ~ 6k. maar over het algemeen speel ik daarmee destruction in zit ik in 10m ook rond de 7k, 25m uitschieters naar 9-11k
- Palaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:09 schreef dikke_donder het volgende:
hoe is de gemiddelde dps bij jullie raids en welke class is top dps?
de laatste tijd sta ik gewoon als ret paladin #1 bij marrowgar/saurfang/festergut/rotface. ik hoor nooit dat een ret pala eerste staat..![]()
doe ik het goed of de rest het zo slecht
irritante is, dat als t10 vervangen word en we hebben geen bonus meer, dat de dps gelijk een heel stuk slechter is. dat kan makkelijk een x000 dps schelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef SharQueDo het volgende:
Ik sta altijd bovenaan, ongeacht class of spec.![]()
![]()
Die 2ptT10 Ret set bonus is gewoon zwaar overpowered.
Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef jagga het volgende:
Echter vind ik je opmerking qua dps van tanks wat raar. Wat moet ik in godsnaam uithalen om meer dan 2.5k dps als warrior tank![]()
Ligt ook geheel aan het gevecht. Sommige fights schieten onze tanks naar de 4/4,5k dps, en andere fights hangen ze rond de 3k. Zelf als ik tank hang ik meestal rond een 3k op een boss, ICC trash vliegt dat enorm omhoogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.
aantal mobs + gear maakt verschil lijkt mequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.
Ik doe meestal 2.5k.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik ben 3/12 met 5492quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef dikke_donder het volgende:
voor hoever je bent in icc is het best een goeie GS
Ben je echt zo domquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Niet echt, bij een hunter is gewoon alles op cd houden vind ik niet echt een rotation
das gewoon afaik...quote:
Hij zal zelf wel druidtank zijn: /bind all Swipe = Winquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom![]()
Priority rotation noemen ze dat.
Neu, shaman 14.gifquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Hij zal zelf wel druidtank zijn: /bind all Swipe = Win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |