quote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef Anne het volgende:
Ik ga niet winnen, maar wil wel weten wie wel wint.
Inderdaad, hij weet er niets vanquote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Breathtaking, laat die autobandenman maar kletsen hoor!
Al denk ik niet dat ik tot de winnaars behoorquote:
ja maar, ja maar...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat Maisnon gaat winnen. Zoveel creativiteit moet zich een keer uitbetalen.
Ik gun het jou ook wel, hoor, Bt.quote:
Als het nog niet was verwerkt in een doucheproduct dan is het toch een idee?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef jora23 het volgende:
Ik heb ook maar voor spek en bonen meegedaan, want ik zag dat mijn idee wel al was verwerkt in 1 van hun andere producten....![]()
Komt vast omdat ik nog niet bekend ben met Lush, maar wel graag wil kennismaken. Hoor zoveel goede dingen erover.
Bij andere prijsvragen zijn er vaak veel meer inzendingen, omdat er dan alleen een antwoord gemaild hoeft te worden op een vraag. Nu moest er echt meegedacht worden. Dus je winkans is nu groter dan bij veel andere prijsvragen hoor. Think positive!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
pfoe ik las in het vorige topic dat er bijna 100 inzendingen waren..
dat is een kleine win-kans
Dat is zo. Ik denk maar zo wie niet waagt wie niet wint. Wat zul jij een plezier hebben met al die inzendingenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het nog niet was verwerkt in een doucheproduct dan is het toch een idee?
En jullie straks ook, als ze allemaal bekend worden gemaakt!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef jora23 het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik denk maar zo wie niet waagt wie niet wint. Wat zul jij een plezier hebben met al die inzendingen
Crew mag gewoon meedoen!quote:
haha okee ja dat is waarquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij andere prijsvragen zijn er vaak veel meer inzendingen, omdat er dan alleen een antwoord gemaild hoeft te worden op een vraag. Nu moest er echt meegedacht worden. Dus je winkans is nu groter dan bij veel andere prijsvragen hoor. Think positive!
Oehquote:Op maandag 8 maart 2010 22:56 schreef TwyLight het volgende:
Ja als je nog een keer die knipoog-PI doet Greys doe ik nooit meer wat voor je
Komen ze allemaal hier te staan?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En jullie straks ook, als ze allemaal bekend worden gemaakt!
Ik heb net meegedaan, op de valreepquote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Komen ze allemaal hier te staan?![]()
Ik ben enorm nieuwsgierig naar de andere inzendingen
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb net meegedaan, op de valreep. En jouw naam is gebruikt
.
Allemaal!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Komen ze allemaal hier te staan?![]()
Ik ben enorm nieuwsgierig naar de andere inzendingen
Had ik ook wel eens willen zien , Geduld ,geduld misschien als de wedstrijd is afgelopen.Kunnen we hier over door praten.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Overigens, wat er ook gebeurt qua winnaars, wil ik even melden dat ik bijzonder trots ben op de creativiteit van de deelnemers aan deze actie!
Zie enkele posts hierboven!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef rac het volgende:
[..]
Had ik ook wel eens willen zien , Geduld ,geduld misschien als de wedstrijd is afgelopen.Kunnen we hier over door praten.
Anderen hebben meerdere ideeën in 1 mail gedaan, dus hup, gooi je mail er nog even achteraan. Maar dan wel een mail met beide ideeën in 1 bericht, dus ook je vorige idee er weer bij, zodat ik je vorige mail weg kan gooien.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:16 schreef Lotjeb het volgende:
Zijn meerdere inzendingen toegestaan? Ik heb namelijk opeens nog een idee
Lush is alleen maar blij met méér ideeën.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff Greys je bent veel te meegaandje had gewoon moeten zeggen, iedereen één mail één idee en daarmee basta
Nee, blijkbaar mag je 5000 ideeën per mail sturen en als je dan een 5001ste bedenkt een paar dagen later gewoon opnieuw mailenquote:
Nee hoor, in het vorige topic heeft al gestaan dat meer ideeën in een mail ook mochtquote:
Nou kom, laten we daar nou op het laatste moment niet nog even over gaan steggelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar mag je 5000 ideeën per mail sturen en als je dan een 5001ste bedenkt een paar dagen later gewoon opnieuw mailen! Ik zou het niet pikken
ow, dat heb ik helemaal gemist, jammer.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, in het vorige topic heeft al gestaan dat meer ideeën in een mail ook mocht
Als we samen eerste worden ga ik die doos met Lush goed niet verdelen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff Greys je bent veel te meegaandje had gewoon moeten zeggen, iedereen één mail één idee en daarmee basta
Ik steggel nietquote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kom, laten we daar nou op het laatste moment niet nog even over gaan steggelen.
Dat zou zonde zijn van de positiviteit so far
Nee? Dat is niet lief!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als we samen eerste worden ga ik die doos met Lush goed niet verdelen hoor![]()
Nou oke ik neem de inhoud dan mag jij de lege doosquote:
Ik heb hier al genoeg zooiquote:Op maandag 8 maart 2010 23:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou oke ik neem de inhoud dan mag jij de lege doos. Die ruikt heus nog wel naar Lush!
Het kan nog!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ow, dat heb ik helemaal gemist, jammer.
Ik weet ook niet of het wel een woord isquote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik steggel niet(ik weet niet eens wat dat is
..) ik bedoelde juist dat het vooral makkelijker was geweest voor jou om streng te zijn
verder helemaal niets negatiefs
!
Ik zou al blij zijn met een Lush doos, jij ondankb... oke dan mag je een zeepje uitkiezenquote:
een douchegel geurend naar bier ja?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Ferdii het volgende:
ook mee gedaan!
heb de ultieme wens van menig man opgeschreven
(en nee dat is geen lust verhogende douchegel)
Een massagebar in de vorm van een tiet!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Ferdii het volgende:
ook mee gedaan!
heb de ultieme wens van menig man opgeschreven
(en nee dat is geen lust verhogende douchegel)
ik word altijd al een beetje blij als ik langs een lush winkel loop, en dan die geuren ruik..quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met een Lush doos, jij ondankb... oke dan mag je een zeepje uitkiezen.
Lekker schuimbekkenquote:
geurend naar bier!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een massagebar in de vorm van een tiet!
Iteejer, kom er maar in....quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik word altijd al een beetje blij als ik langs een lush winkel loop, en dan die geuren ruik..
Hou ik je aanquote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met een Lush doos, jij ondankb... oke dan mag je een zeepje uitkiezen.
Dan wel samen met je vorige idee in een mail, dan word je vorige mail weggegooid!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geurend naar bier!
goftedomme, ik ga snel nog even mailen.
Ik stond zo een jaar of ehm 3 geleden met mijn zus op Picadilly Circus. Ik rook de geur van de Lush winkel in Regent Street helemaal vanaf een afstand. Dus alsof ik van niks wist smokkel ik mijn zus mee naar die Lush winkel, ik heb me laten leiden door de geur.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik word altijd al een beetje blij als ik langs een lush winkel loop, en dan die geuren ruik..
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik stond zo een jaar of ehm 3 geleden met mijn zus op Picadilly Circus. Ik rook de geur van de Lush winkel in Regent Street helemaal vanaf een afstand. Dus alsof ik van niks wist smokkel ik mijn zus mee naar die Lush winkel, ik heb me laten leiden door de geur.
Mijn zus zei dat er opzet in het spel was maar ik werd gelokt en verleid en dan moet je toegeven toch ja?.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geurend naar bier!
goftedomme, ik ga snel nog even mailen.
Een glibberig paars zeepje MET trilfunctie!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef Ferdii het volgende:
Men krijg ineens een briljant idee nu ik mijn mail al gestuurd heb
een zeepje wat extra glibberig is en dus lekker vaak op de grond valt.
Het ultieme zeepje voor de homo man![]()
Als potentiële klant natuurlijk ook diverse penitiaire inrichtingen
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Skaai het volgende:
[..]. Een tiet naar bier geurende tiet met een harde tepel die naar ehm..ehm...nogmeerbier ruikt!
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.
smakend naar bier jaquote:Op maandag 8 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.
Vanmiddag om 16.40 uur.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Pumpkin. het volgende:
Mmm, ik zal wel zenuwachtig worden door de steeds harder tikkende klok.. maar Greys, heb je mn laatste mail nou goed ontvangen? Met die kleine aanvulling![]()
Ja toch?
Ja en dan willen wij natuurlijk wel een winstbijdrage hequote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Lush brengt volgende maand 10 nieuwe douche producten op de markt, allemaal dankzij die goede ideeen van FOK!
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Pumpkin. het volgende:
Het wordt gewoon spannend!!![]()
Ik denk dat ik wakker blijf, je weet maar nooit!
je wordt bedankt... Nu zit ik hier de komende dagen met dat gezeikquote:Op maandag 8 maart 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat de winnaars niet vannacht bekend gemaakt zullen worden he?
Morgen krijgt Lush alle ideeën.quote:
Misschien is het wel een hele fanatieke lushmevrouwquote:Op maandag 8 maart 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat de winnaars niet vannacht bekend gemaakt zullen worden he?
Sterkte!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
je wordt bedankt... Nu zit ik hier de komende dagen met dat gezeik
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
thnx![]()
@ Pumpkin ik ga naar bed! Sterkte vanacht met je uitslagDoe je rustig??
zeep in de vorm van wortels? waswortels?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef Kleurdoos het volgende:
terugvindeersteprijshieperdepiephoera
ben benieuwd naar de inzendingen..
Denk dat er veel goede ideetjes tussen zitten, zal leuk zijn als lush op meerdere ideetjes inhaakt..niet perse nu alleen voor de wedstrijd maar ook voor later![]()
Ik heb zelf ook een niet-douche idee erbij geplempt, omdat me dat zo ontzettend gaaf zou lijken..
nee de worteltjestaartinzending is van vriendliefquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
zeep in de vorm van wortels? waswortels?
(ja greys ik ben al weg)
die verkoop ik ook, voor een euro minderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn idee is toch het beste van Nederland.![]()
Bedoel, onzichtbare zeep
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:29 schreef iteejer het volgende:
Of anders flikker je gewoon een appeltaart in je bad
Ik vond het zo slap om alleen tvp te postenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
arme Greys, je moet wel erg vaak in herhaling vallen omdat men te lui is om te lezen
Die van mij ook niet, maar ik vond ze wel heel leuk en lekker! Ben zo nieuwsgierig naar het idee van de winnaar.. dat moet wat zijn! Eetbare zeep ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:23 schreef progje het volgende:
die van mij waren echt totaal niet origineel helaas
Jouw zeep is al eetbaar... Kom Vertel het ze hier maar eerlijk!! Kom dan!! I DARE YOU!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, maar ik vond ze wel heel leuk en lekker! Ben zo nieuwsgierig naar het idee van de winnaar.. dat moet wat zijn! Eetbare zeep ofzo
ja ik neem af en toe een likje.. net of niemand dat doet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Jouw zeep is al eetbaar... Kom Vertel het ze hier maar eerlijk!! Kom dan!! I DARE YOU!!
Het was een varken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:10 schreef nokwanda het volgende:
Heb weleens iemand een stuk Lush cadeau gedaan die het nog niet kende. Ze rook en nam er een hap uit
Heb je nog nooit Lush in handen gehad?quote:
ik sprak laatst een verkoopster in de lush, en het gebeurt regelmatig dat mensen een hapje nemen uit producten, in de winkel ook nota benequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit Lush in handen gehad?
Sommige dingen zien er echt uit en ruiken alsof het eetbaar is hoor.
Ik kan me de verwarring wel voorstellen in elk geval.
Jazeker, maar komop, je voelt toch dat het niet eetbaar is, het voelt gewoon als zeepquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit Lush in handen gehad?
Sommige dingen zien er echt uit en ruiken alsof het eetbaar is hoor.
Ik kan me de verwarring wel voorstellen in elk geval.
Haha, koop je een zeepie met een hap eruit!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sprak laatst een verkoopster in de lush, en het gebeurt regelmatig dat mensen een hapje nemen uit producten, in de winkel ook nota bene
vooral jonge kinderen en oudere mensen
Het was dezequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jazeker, maar komop, je voelt toch dat het niet eetbaar is, het voelt gewoon als zeep
Hoewel ze volgens mij wel eetbare producten hebben, of in ieder geval producten die niet giftig oid zijn
Lol, dat is net een stuk chocoladetaartquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was deze
Heavenly body's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sprak laatst een verkoopster in de lush, en het gebeurt regelmatig dat mensen een hapje nemen uit producten, in de winkel ook nota bene
vooral jonge kinderen en oudere mensen
Hij was zacht en puddingachtig. Later had ik een stuk dat heel ander van textuur was. Toen kon ik het me ook niet meer indenkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef Kleurdoos het volgende:
er zit toch geen decoratiemateriaal op?
dan is t gewoon een blok zeep hoor
Dat was mijn ideequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar iets dat naar versgebakken appeltaart ruikt dan?
ik zou je achtervolgen als ik je zou ruiken.
ik weet alleen niet of je daar erg gelukkig van wordt![]()
Na een beurt met zo'n massagebar ruik ik ook om op te vretenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
De sugarscrubs lijken bv ook echt een beetje op van die fondant-snoepjes, maar dan in het groot.
En sommige massagebars ruiken echt alsof je er gewoon aan móet likken
en ik heb dus een inzending met cookies (oatmeal)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was mijn idee! En nu lacht iteejer me uit, heel onaardig.
Leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik heb dus een inzending met cookies (oatmeal)
en als extra idee
'oililushes'
voor in de oliebrander (olie die naar versgebakken koekjes ruikt, voor klunzen in de keuken enzo'
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom maken ze dan ook zeep in de vorm van eten!
Mn mannen hersens snappen dat niet
Porridge ruikt naar koekiedeeg (vind ik). Zit ook havermout inquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en als extra idee
'oililushes'
voor in de oliebrander (olie die naar versgebakken koekjes ruikt, voor klunzen in de keuken enzo'
Porridge ruikt naar stroopwafels (vind ik)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Porridge ruikt naar koekiedeeg (vind ik). Zit ook havermout in
Ik was me er helemaal mee. Ziet er heel stom uit als ik de hele dag aan mezelf loop te snuffenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Porridge ruikt naar stroopwafels (vind ik)
En als ik daar mijn handen mee heb gewassen blijf ik maar aan mezelf ruiken![]()
Dat zou ik ook doen als de zeep meer schuimde en er minder pitjes in zaten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was me er helemaal mee. Ziet er heel stom uit als ik de hele dag aan mezelf loop te snuffen
het is erger ook nog als je ziet hoe het gemaakt wordt. het wordt gemaakt in een soort van grote keuken ;pquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom maken ze dan ook zeep in de vorm van eten!
Mn mannen hersens snappen dat niet
Deel je idee met ons Maisnon!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Maisnon het volgende:
Mijn eerste idee is best voor de hand liggend maar ze hebben niet zoiets met het basisprincipe wat ik gebruiktewaardoor ik best bang ben dat dat komt omdat het gewoon niet te maken valt op die manier
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik had er trouwens 4 opgestuurd, maar ik was dus niet zo'n die hard Lush freak als sommige usersdus een paar dingen die ik had verzonnen bestonden al (boslucht, Ijsland ijs zeep, en nog wat dingetjes) en er viel een hoop af
Een idee wat 'the cut' niet meer heeft gehaald was zeep in de vorm van dobbelstenen met een kalmerende werking voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Ik heb ook een idee voor een zeep die naar koekjes ruikt (Fortune Cookie), en dan met gember, amandel, rietsuiker (als scrubquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en als extra idee
'oililushes'
Het idee was dat zeg maar de stipjes van de dobbelsteen extra geurige bolletjes zouden zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:25 schreef Mipsie het volgende:
[..]dat is dus iets wat ik ( afhankelijk van de geur
) echt leuk zou vinden om te kopen!
Dat zou ik zo kopen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Mipsie het volgende:
Mijn BAD-idee zou zijn:
Een soort van Jelly Beans voor in bad!
Allemaal kleurtjes en geurtjes zodat je zelf kan samenstellen.
Gewoon met x-aantal gram te bestellen en desnoods ook een paar seizoens/feestdagen gerelateerde geuren
Lijkt mij echt helemaal geweldig om allemaal mooie gevulde potjes te hebben staan
en dan elke keer net een iets andere samenstelling van geuren in je bad te doen
Maarja het moest een DOUCHE-product zijndus daar ging mijn goede idee
Dat zou ik helemaal leuk vinden als het in de winkel als een soort jaminsnoep is uitgestald, dat je zelf mag scheppen en een zakje vultquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Mipsie het volgende:
Mijn BAD-idee zou zijn:
Een soort van Jelly Beans voor in bad!
Allemaal kleurtjes en geurtjes zodat je zelf kan samenstellen.
Gewoon met x-aantal gram te bestellen en desnoods ook een paar seizoens/feestdagen gerelateerde geuren
Lijkt mij echt helemaal geweldig om allemaal mooie gevulde potjes te hebben staan
en dan elke keer net een iets andere samenstelling van geuren in je bad te doen
Maarja het moest een DOUCHE-product zijndus daar ging mijn goede idee
Correctie, jij had je eigen winkel leeggegeten dan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik was zelf een winkel begonnen met dat idee
OJaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Correctie, jij had je eigen winkel leeggegeten dan waarschijnlijk.
Om vervolgens bellen te gaan blazen.
ja ik was ook helemaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal leuk vinden als het in de winkel als een soort jaminsnoep is uitgestald, dat je zelf mag scheppen en een zakje vult. Leuk idee!
Wat jullie leuker/handiger vinden. Ieder mag ook gewoon zijn/haar eigen inzending hier plaatsen hoor, scheelt mij ook veel werk natuurlijk. Maar ik wil ook in de loop van vandaag alle inzendingen naamloos in een apart topicje zetten en hier een linkje daarheen plaatsen, zodat jullie alles kunnen zien. Want ik weet niet of alle 114 mensen anders hun inzending wel plaatsenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:03 schreef Mipsie het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling dat we zelf onze douche-producten plaatsen, of is het handiger om daar mee te wachten zodat Greys het in 1 keer kan doen en niet alles dubbel staat?
De inzendingen komen sowieso zonder username he, als ik ze plaats.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Persoonlijk zou ik t aan de users overlaten, scheelt Greys een bult werk en wie weet zijn er ook wel gewoon mensen die ook al is de wedstrijd voorbij hun inzending niet met iedereen wil delen, om wat voor reden dan ook. Of gooi het allemaal in een wiki ofzo
Ah ok, dan gaat dat niet op dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De inzendingen komen sowieso zonder username he, als ik ze plaats.
Dus niemand deelt dan iets met iemand, zonder dat men het wil
Ik ga er straks wel even voor zitten.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had dit
en t oogt rommelig omdat ik op t laatste moment nog een doucheproduct erbij moest gooien (had t dus niet goed gelezen)
[ afbeelding ]
Aah, dan hoef ik me niet met het schaamrood op mijn kaken terug te trekken uit dit topic.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zoiets bestaat nog niet _Arual_
Zullen we de prijs delenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Arual ik heb ook met laagjes
Ik wilde het eerst ook als toverbal doen maar heb het net iets anders aangepakt
Ja, join the club. Idee goed, uitwerking magertjes, in mijn geval.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMg ik had echt alleen een suf lapje tekst
*druipt af*
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is van (onder gruwelijke dwang) van vriendlief, zijn idee, mijn uitvoering
Dat had ik wat betreft mijn toverbal ook al zitten bedenken...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef Maisnon het volgende:
Nou mijne is marketingtechnisch niet echt goedomdat je nu 2 zepen hebt in 1 en ze verdienen meer als ze twee zepen verkopen, maar misschien kijkt Lush daar niet naar (fingers crossed
)
Ik had 'm anders geïnterpreteerd. Dacht dat het gewoon een onschuldig zeepje aan een touwtje was, zoals van vroeger.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ook de carrot-soap-on-a-rope?
is ook een 18+ toy![]()
au
dat is het stiekem ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik had 'm anders geïnterpreteerd. Dacht dat het gewoon een onschuldig zeepje aan een touwtje was, zoals van vroeger.
Sabon (stuk of 3 filialen in Amsterdam, waarvan 2 op een meter of 25 van Lushquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ook de carrot-soap-on-a-rope?
is ook een 18+ toy![]()
au
zeep aan een touwtje is oerhollands, dus er zullen wel meer winkels zijn die dat verkopen..net zoals douchegel, bruisballen e.dquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sabon (stuk of 3 filialen in Amsterdam, waarvan 2 op een meter of 25 van Lush) heeft ook al een soap-on-a-rope in zijn assortiment! Zal Lush dat ook doen? Hmmmm
.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef Ferdii het volgende:
Stel je voor ;-)
Op zaterdag morgen wordt je wakker en je denkt, he wat ruik ik? mijn vriendin heeft verse broodjes gebakken) Beter kan de morgen niet beginnen!
Op dat moment komt je vriendin met de het ontbijt op bed de slaap kamer binnen lopen en tot je verbazing zie je geen vers gebakken broodjes! Toch blijf je die lekkere geur van verse broodjes ruiken! Je ruikt nog eens goed en dan komt het!
Zij heeft een nieuwe douchegel met de geur van vers gebakken broodjes!
Wie wil dat nou niet?
reclame slogan:
Om op te eten zo lekker!
mijn idee![]()
en hoeveel lushfillialen zijn er?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef Skaai het volgende:
Ja duh maar niet op 2 scheten vanaf de Lush!.
vers gebakken broodjes zijn veel lekkerdurquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o net als mijn versgebakken koekjes dus![]()
En geldt dit alleen voor lush amsterdam dan?quote:
After eight.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:
Ik werd een beetje misselijk van je beschrijving Cee. Mint en chocolade
.
.
Ik ben niet zo dol op mintgeuren, Demon in the Dark en Ice Blue zijn niks voor mij bijvoorbeeld. After Eight al helemaal nietquote:
quote:Mijn lush droom zou een zeepje zijn dat ruikt naar versgebakken appeltaart met heel veel kaneel! Ik zie het helemaal voor me, een groot blok zeep in een ronde taart vorm waarvan dan puntjes verkocht worden.. Dat eenmaal onder de douche smelt op je huid en de badkamer doet ruiken naar een appeltaart die net uit de oven komt.
Ik denk dat het een geweldige zeep zou zijn omdat het in elk seizoen even lekker is, en omdat de geur van versgebakken taart nu eenmaal iedereen gelukkig maakt!
Ter ondersteuning een foto van één van mijn appeltaarten, als jullie daar niet blij van worden dan weet ik het ook niet meer!
Ik zou het ook kopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Breathtaking, ik zou het écht kopen!
Vandaar dat ik zo moest lachen om die opmerking van Iteejer stiekem, die iets riep over 'Ik hou ook van appeltaart, maar daar ga ik me toch ook niet mee wassen?'
Of zoals mijn vader zei toen ik 16 was en me onderdompelde in de vanille impulse-deodorant: 'Kind! Mannen vallen niet op puddingbroodjes!'quote:
haha dat idee had ik ook, maar ik dacht dat dat te 'chemisch' zou zijn voor lush (als in niet natuurlijk) dus ik heb uiteindelijk iets anders ingestuurdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:32 schreef progje het volgende:
Dit was mijn inzending:
- Een product wat welke een combinatie is tussen jullie al bestaande sugar scrubs en the olive branch. Olive branch maakt je huid namelijk heerlijk zacht en is gelijk een goede verzorging voor tijdens het scrubben.
- een douche gel, die in een soort van spuitbus zit als een gel, maar door de aanraking van water veranderd in een heerlijk schuim.
- een douche gel waarin een klein beetje huidolie verwerkt is, zodat je na het douchen jezelf niet meer hoeft in te smeren. Niet iedereen vindt het gebruik van zo'n body butter even praktisch.
voor het eind van de week geloof ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
oh wat een originele ideeën zijn er gepost !
ben benieuwd wie er gaat winnen
is er al bekend wanneer de uitslag gaat komen? (sorry als het al ergens staat en ik er over heen heb gelezen)
Ja kaneel heb ik ook overwogenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik wilde eerst iets met kaneelstokken doen
Appeltaart klinkt superlekkermoet vast te maken zijn.
Maar wel heel raar onder de douchealsof je in de bakoven staat
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef Maisnon het volgende:
Gaat het trouwens lukken Greys zo'n overzicht van allesof is het misschien toch makkelijker als we zelf posten
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Heb even overleg gehad en het beste is nu toch dat degenen die dat willen hier inderdaad gewoon even zelf hun inzending plaatsen. Mag ook al met plaatjes, wat dan ook. En nadat de winnaars bekend zijn geworden maak ik dan nog even een apart topicje met daarin alle inzendingen, zonder username erbij, zodat jullie ze dan allemaal kunnen bekijken.
Heb vertrouwen, ik weet in elk geval zeker dat ze er vandaag al mee begonnen zijn.quote:
spannend....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb vertrouwen, ik weet in elk geval zeker dat ze er vandaag al mee begonnen zijn.
OEHHHHHHHH!
ik doe het ook gewoonquote:
*bijna nagelbijt*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb vertrouwen, ik weet in elk geval zeker dat ze er vandaag al mee begonnen zijn.
OEHHHHHHHH!
Mochten jullie niet Lush-afhankelijk zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd de shower foam van Rituals kopen. Dat is namelijk precies die beschrijvingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha dat idee had ik ook, maar ik dacht dat dat te 'chemisch' zou zijn voor lush (als in niet natuurlijk) dus ik heb uiteindelijk iets anders ingestuurd
Euj! Vloeken in de kerk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mochten jullie niet Lush-afhankelijk zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd de shower foam van Rituals kopen. Dat is namelijk precies die beschrijving
Ja, sorry, ik hou ook van Rituals dus ik moest even grinniken bij de omschrijvingquote:
Ben ik ook weerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe het ook gewoon![]()
[..]
*bijna nagelbijt*
Ja maar ik wil dat van Lush..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mochten jullie niet Lush-afhankelijk zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd de shower foam van Rituals kopen. Dat is namelijk precies die beschrijving
The Wuss in de Douche!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
Mijn inzending (zonder de plaatjes)
Melting Orange Bomb
Mijn ideale Lush doucheproduct heeft de substantie van een zeepje die, wanneer het in aanraking komt met de huid en water, langzaam smelt op het lichaam. Bij het inzepen blijft een crème achter op het lichaam die niet te snel door water wordt afgespoeld.
Met de lente voor de deur zie ik graag een frisse geurcombinatie van sinaasappel en mint in jullie assortiment!
The Wuss in de douche
Daarnaast wil ik nog een verzoekje doen namens de mannelijke Lushgebruikers: Maak een douche gel van The Wuss! Dit is trouwens ook een verzoek namens de vrouwen, aangezien het een erg sexy geurtje is..
De mijnese had ik erbij gezet he? En anders wist je het misschien zo ook wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Lieve deelnemers aan deze actie... ik zag bij het doorneuzen van de mailbox dat er nog mensen zijn wiens FOK! username nergens te bekennen is bij hun inzending! Da's natuurlijk niet handig, want stél dat je gekozen wordt als een van de winnaars, hoe moeten we dat dan bekend maken?
Mocht je twijfelen of die van jou er wel bij staat, check dan je mailbox even snel. Ik heb een aantal mensen wiens FOK! nick ik niet kon vinden een mail gestuurd. Als Lush dan met de uitslag komt hoeven we niet meer eerst achter de usernames aan dan!
Ze vielen dus voor het feit dat het een goed ingrediënt was dat nog helemaal niet door Lush wordt gebruikt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik had het trouwens echt niet verwachtmet al die goede inzendingen die ik voorbij zag komen en de weinige info die bij 'onze 'inzending stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |