quote:Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik stond zo een jaar of ehm 3 geleden met mijn zus op Picadilly Circus. Ik rook de geur van de Lush winkel in Regent Street helemaal vanaf een afstand. Dus alsof ik van niks wist smokkel ik mijn zus mee naar die Lush winkel, ik heb me laten leiden door de geur.
Mijn zus zei dat er opzet in het spel was maar ik werd gelokt en verleid en dan moet je toegeven toch ja?.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geurend naar bier!
goftedomme, ik ga snel nog even mailen.
Een glibberig paars zeepje MET trilfunctie!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef Ferdii het volgende:
Men krijg ineens een briljant idee nu ik mijn mail al gestuurd heb
een zeepje wat extra glibberig is en dus lekker vaak op de grond valt.
Het ultieme zeepje voor de homo man![]()
Als potentiële klant natuurlijk ook diverse penitiaire inrichtingen
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Skaai het volgende:
[..]. Een tiet naar bier geurende tiet met een harde tepel die naar ehm..ehm...nogmeerbier ruikt!
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.
smakend naar bier jaquote:Op maandag 8 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.
Vanmiddag om 16.40 uur.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Pumpkin. het volgende:
Mmm, ik zal wel zenuwachtig worden door de steeds harder tikkende klok.. maar Greys, heb je mn laatste mail nou goed ontvangen? Met die kleine aanvulling![]()
Ja toch?
Ja en dan willen wij natuurlijk wel een winstbijdrage hequote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Lush brengt volgende maand 10 nieuwe douche producten op de markt, allemaal dankzij die goede ideeen van FOK!
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Pumpkin. het volgende:
Het wordt gewoon spannend!!![]()
Ik denk dat ik wakker blijf, je weet maar nooit!
je wordt bedankt... Nu zit ik hier de komende dagen met dat gezeikquote:Op maandag 8 maart 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat de winnaars niet vannacht bekend gemaakt zullen worden he?
Morgen krijgt Lush alle ideeën.quote:
Misschien is het wel een hele fanatieke lushmevrouwquote:Op maandag 8 maart 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat de winnaars niet vannacht bekend gemaakt zullen worden he?
Sterkte!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
je wordt bedankt... Nu zit ik hier de komende dagen met dat gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |