Nee hoor, in het vorige topic heeft al gestaan dat meer ideeën in een mail ook mochtquote:
Nou kom, laten we daar nou op het laatste moment niet nog even over gaan steggelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar mag je 5000 ideeën per mail sturen en als je dan een 5001ste bedenkt een paar dagen later gewoon opnieuw mailen! Ik zou het niet pikken
ow, dat heb ik helemaal gemist, jammer.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, in het vorige topic heeft al gestaan dat meer ideeën in een mail ook mocht
Als we samen eerste worden ga ik die doos met Lush goed niet verdelen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff Greys je bent veel te meegaandje had gewoon moeten zeggen, iedereen één mail één idee en daarmee basta
Ik steggel nietquote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kom, laten we daar nou op het laatste moment niet nog even over gaan steggelen.
Dat zou zonde zijn van de positiviteit so far
Nee? Dat is niet lief!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als we samen eerste worden ga ik die doos met Lush goed niet verdelen hoor![]()
Nou oke ik neem de inhoud dan mag jij de lege doosquote:
Ik heb hier al genoeg zooiquote:Op maandag 8 maart 2010 23:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou oke ik neem de inhoud dan mag jij de lege doos. Die ruikt heus nog wel naar Lush!
Het kan nog!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ow, dat heb ik helemaal gemist, jammer.
Ik weet ook niet of het wel een woord isquote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik steggel niet(ik weet niet eens wat dat is
..) ik bedoelde juist dat het vooral makkelijker was geweest voor jou om streng te zijn
verder helemaal niets negatiefs
!
Ik zou al blij zijn met een Lush doos, jij ondankb... oke dan mag je een zeepje uitkiezenquote:
een douchegel geurend naar bier ja?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Ferdii het volgende:
ook mee gedaan!
heb de ultieme wens van menig man opgeschreven
(en nee dat is geen lust verhogende douchegel)
Een massagebar in de vorm van een tiet!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Ferdii het volgende:
ook mee gedaan!
heb de ultieme wens van menig man opgeschreven
(en nee dat is geen lust verhogende douchegel)
ik word altijd al een beetje blij als ik langs een lush winkel loop, en dan die geuren ruik..quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met een Lush doos, jij ondankb... oke dan mag je een zeepje uitkiezen.
Lekker schuimbekkenquote:
geurend naar bier!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een massagebar in de vorm van een tiet!
Iteejer, kom er maar in....quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik word altijd al een beetje blij als ik langs een lush winkel loop, en dan die geuren ruik..
Hou ik je aanquote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met een Lush doos, jij ondankb... oke dan mag je een zeepje uitkiezen.
Dan wel samen met je vorige idee in een mail, dan word je vorige mail weggegooid!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geurend naar bier!
goftedomme, ik ga snel nog even mailen.
Ik stond zo een jaar of ehm 3 geleden met mijn zus op Picadilly Circus. Ik rook de geur van de Lush winkel in Regent Street helemaal vanaf een afstand. Dus alsof ik van niks wist smokkel ik mijn zus mee naar die Lush winkel, ik heb me laten leiden door de geur.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik word altijd al een beetje blij als ik langs een lush winkel loop, en dan die geuren ruik..
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik stond zo een jaar of ehm 3 geleden met mijn zus op Picadilly Circus. Ik rook de geur van de Lush winkel in Regent Street helemaal vanaf een afstand. Dus alsof ik van niks wist smokkel ik mijn zus mee naar die Lush winkel, ik heb me laten leiden door de geur.
Mijn zus zei dat er opzet in het spel was maar ik werd gelokt en verleid en dan moet je toegeven toch ja?.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geurend naar bier!
goftedomme, ik ga snel nog even mailen.
Een glibberig paars zeepje MET trilfunctie!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef Ferdii het volgende:
Men krijg ineens een briljant idee nu ik mijn mail al gestuurd heb
een zeepje wat extra glibberig is en dus lekker vaak op de grond valt.
Het ultieme zeepje voor de homo man![]()
Als potentiële klant natuurlijk ook diverse penitiaire inrichtingen
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Skaai het volgende:
[..]. Een tiet naar bier geurende tiet met een harde tepel die naar ehm..ehm...nogmeerbier ruikt!
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.
smakend naar bier jaquote:Op maandag 8 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee uit die tepel moet tandpasta komen, mannen houden van multifunctionele douches.
Vanmiddag om 16.40 uur.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Pumpkin. het volgende:
Mmm, ik zal wel zenuwachtig worden door de steeds harder tikkende klok.. maar Greys, heb je mn laatste mail nou goed ontvangen? Met die kleine aanvulling![]()
Ja toch?
Ja en dan willen wij natuurlijk wel een winstbijdrage hequote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Lush brengt volgende maand 10 nieuwe douche producten op de markt, allemaal dankzij die goede ideeen van FOK!
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Pumpkin. het volgende:
Het wordt gewoon spannend!!![]()
Ik denk dat ik wakker blijf, je weet maar nooit!
je wordt bedankt... Nu zit ik hier de komende dagen met dat gezeikquote:Op maandag 8 maart 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat de winnaars niet vannacht bekend gemaakt zullen worden he?
Morgen krijgt Lush alle ideeën.quote:
Misschien is het wel een hele fanatieke lushmevrouwquote:Op maandag 8 maart 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat de winnaars niet vannacht bekend gemaakt zullen worden he?
Sterkte!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
je wordt bedankt... Nu zit ik hier de komende dagen met dat gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |