abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78948520
Ik ben echt lang niet zo creatief als de meesten hier . Maar ik durft het wel aan om mijn inzending nog even te posten:

Bubbles in the Bathroom
Een zachte douchegel of massief blok (wat het handigst is) waarmee je je hele lichaam inzeept en als je het afspoelt allemaal bellen vormt die opstijgen (zoals bij bellenblaas. In de douche stijgen ze op als je met warm water doucht, warme lucht stijgt op). Of anders: bellen vormt als je over je eigen huid blaast (voordat het afgespoeld is). Bellenblaaspret in de badkamer! Geurtje iets van frisse bloemetjes, niet te sterk/zwaar. Misschien wat mint, dan zou lichtgroen een leuke kleur zijn! Vooral ook leuk voor jonge kinderen (en volwassenen die graag met bellen spelen, zoals ikzelf). Uiteraard is het blok of de verpakking belvormig met een parelmoerglans!

Versgemaaid gras
Een doucheblok dat naar versgemaaid gras ruikt! Er is geen geur lekkerder dan vers gras in het voorjaar en ik zou willen dat ik het altijd kon ruiken. Lijkt mij ideaal dat ik onder de douche mijn ogen dicht kan doen en dan weer dat grasveld ruik van die ene zomer ... Het blok is lichtgroen van kleur, bovenop gedecoreerd met (echte of kunst) grassprietjes, die ook door het product heen vermengd zitten. Licht srubeffect door de harde donkergroene stukjes (gras) in het blok. Misschien een licht vleugje mint voor het extra frisse effect.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78948794
Ik heb hier 2 bescheiden ideetjes:
1e: Een shower jelly in de vrolijke vorm van Sexyboy en met een verbeterde geur van Sexyboy!
En dan had ik een suggestie om de geur net iets anders te maken/verbeteren. En nog een paar namen erbij.
Ik ga em desnoods zelf maken zo lekker lijkt me dat!

2e: Een shower smoothie met een geurcombinatie van sandalwood, musk en patchouli!
En dan een leuk verhaaltje over hippies blabla

Maar nu ik een beetje aan t browsen ben tussen alle ideeën, heb ik mn hoop weggeblazen.
Echt hele leuke en creatieve ideeën zeg! Complimenten!
Ook mooie uitvoeringen, ik heb gewoon een wordje ingestuurd met plaatje

[ Bericht 0% gewijzigd door Pumpkin. op 09-03-2010 21:50:52 (spelfout) ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:51:28 #258
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78948924
hmm, mijn idee heb ik nog niet langs zien komen hier, had ik wel verwacht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78949030
Ik wilde eerst iets met kaneelstokken doen

Appeltaart klinkt superlekker moet vast te maken zijn.

Maar wel heel raar onder de douche alsof je in de bakoven staat
pi_78949083
Gaat het trouwens lukken Greys zo'n overzicht van alles of is het misschien toch makkelijker als we zelf posten
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:55:21 #261
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_78949142
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:32 schreef progje het volgende:
Dit was mijn inzending:

- Een product wat welke een combinatie is tussen jullie al bestaande sugar scrubs en the olive branch. Olive branch maakt je huid namelijk heerlijk zacht en is gelijk een goede verzorging voor tijdens het scrubben.

- een douche gel, die in een soort van spuitbus zit als een gel, maar door de aanraking van water veranderd in een heerlijk schuim.

- een douche gel waarin een klein beetje huidolie verwerkt is, zodat je na het douchen jezelf niet meer hoeft in te smeren. Niet iedereen vindt het gebruik van zo'n body butter even praktisch.
haha dat idee had ik ook, maar ik dacht dat dat te 'chemisch' zou zijn voor lush (als in niet natuurlijk) dus ik heb uiteindelijk iets anders ingestuurd
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:02:43 #262
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_78949498
oh wat een originele ideeën zijn er gepost !
ben benieuwd wie er gaat winnen
is er al bekend wanneer de uitslag gaat komen? (sorry als het al ergens staat en ik er over heen heb gelezen)
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:03:21 #263
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78949538
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
oh wat een originele ideeën zijn er gepost !
ben benieuwd wie er gaat winnen
is er al bekend wanneer de uitslag gaat komen? (sorry als het al ergens staat en ik er over heen heb gelezen)
voor het eind van de week geloof ik
pi_78949647
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik wilde eerst iets met kaneelstokken doen

Appeltaart klinkt superlekker moet vast te maken zijn.

Maar wel heel raar onder de douche alsof je in de bakoven staat
Ja kaneel heb ik ook overwogen maar ik vond appeltaart met zweempje kaneel toch aanlokkelijker en ja raar maar ook erg chill denk ik ! Het is echt zo'n geur die je vrolijk maakt.
pi_78949852
Uhuh ik ben benieuwd hoe ze zo'n geur zouden maken als het ze lukt krijg ook echt zin om zelf met zeep te experimenteren als ik ook dat fabriek filmpje zag en al deze ideeën zo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 22:14:53 #266
163650 Greys
pi_78950182
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef Maisnon het volgende:
Gaat het trouwens lukken Greys zo'n overzicht van alles of is het misschien toch makkelijker als we zelf posten
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Heb even overleg gehad en het beste is nu toch dat degenen die dat willen hier inderdaad gewoon even zelf hun inzending plaatsen. Mag ook al met plaatjes, wat dan ook. En nadat de winnaars bekend zijn geworden maak ik dan nog even een apart topicje met daarin alle inzendingen, zonder username erbij, zodat jullie ze dan allemaal kunnen bekijken.

Dus wie wil mag het gewoon al posten (zoals gelukkig ook al gedaan wordt ) en het overzichtje met alles doen we dan als de prijswinnaars bekend zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 22:15:57 #267
163650 Greys
pi_78950245
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

voor het eind van de week geloof ik
Heb vertrouwen, ik weet in elk geval zeker dat ze er vandaag al mee begonnen zijn.
OEHHHHHHHH!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:37:09 #268
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_78951410
Ik heb de neiging om steeds te f5-en
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:42:18 #269
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_78951710
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb vertrouwen, ik weet in elk geval zeker dat ze er vandaag al mee begonnen zijn.
OEHHHHHHHH!
spannend....
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:42:30 #270
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78951717
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:37 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb de neiging om steeds te f5-en
ik doe het ook gewoon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:

[..]

OEHHHHHHHH!
*bijna nagelbijt*
pi_78952215
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

haha dat idee had ik ook, maar ik dacht dat dat te 'chemisch' zou zijn voor lush (als in niet natuurlijk) dus ik heb uiteindelijk iets anders ingestuurd
Mochten jullie niet Lush-afhankelijk zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd de shower foam van Rituals kopen. Dat is namelijk precies die beschrijving
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 22:52:18 #272
163650 Greys
pi_78952250
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mochten jullie niet Lush-afhankelijk zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd de shower foam van Rituals kopen. Dat is namelijk precies die beschrijving
Euj! Vloeken in de kerk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78952259
Mijn inzending (zonder de plaatjes)

Melting Orange Bomb

Mijn ideale Lush doucheproduct heeft de substantie van een zeepje die, wanneer het in aanraking komt met de huid en water, langzaam smelt op het lichaam. Bij het inzepen blijft een crème achter op het lichaam die niet te snel door water wordt afgespoeld.

Met de lente voor de deur zie ik graag een frisse geurcombinatie van sinaasappel en mint in jullie assortiment!

The Wuss in de douche

Daarnaast wil ik nog een verzoekje doen namens de mannelijke Lushgebruikers: Maak een douche gel van The Wuss! Dit is trouwens ook een verzoek namens de vrouwen, aangezien het een erg sexy geurtje is..
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78952502
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Euj! Vloeken in de kerk!
Ja, sorry, ik hou ook van Rituals dus ik moest even grinniken bij de omschrijving
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:08:08 #275
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_78953048
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik doe het ook gewoon
[..]

*bijna nagelbijt*
Ben ik ook weer

Dit is trouwens echt de leukste prijsvraag in tijden
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_78958982
Goedemorgen!
Leuk om te lezen zeg, echt goeie en creatieve ideeën, sommige idd ook nog supermooi uitgewerkt.

Mijn inzending was:
-
's Ochtends heb ik altijd haast dus heb ik het volgende nodig;
een rijke douchecreme waarmee je je insmeert, vervolgens even in laat trekken als een conditioner (eventueel kan de douche dan uit - in het kader van waterbesparing) zodat je daarna geen bodylotion meer hoeft te gebruiken, er blijft net als bij Babyface bijvoorbeeld een laagje (cacaoboter?) op je huid achter. Er mag geen zeep in zitten zodat ie tegelijk dienst kan doen als 'scheerschuim' zonder dat je scheermesjes gaan roesten.

Qua geur dacht ik gelijk aan Fiordilatte, dit is officieel mozzarella die van koeienmelk (i.p.v. buffelmelk) gemaakt is. In Italië heb je echter ook fiordilatte-ijs dat geweldig smaakt en ruikt. Romig, bijna suikerig, vanilleachtig maar toch fris.

Het zou geweldig zijn als de textuur ook echt iets met koeienvlekken zou zijn - zwaardere delen in een vloeibare substantie?

En tja, de naam... Lazy Cow natuurlijk
-

Later bedacht ik dat 'Bella' Ook een goeie naam zou zijn...

Okay, nu weer verder duimen
Good luck allemaal!
pi_78962127
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja maar ik wil dat van Lush..

ik ken hem natuurlijk van Rituals, maar ik wil het met lush producten
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 10:41:04 #278
163650 Greys
pi_78962267
Blythe, ik vind het leuk dat je uit de kast bent als 'lurker' op FOK! door deze wedstrijd en nu ook aan het posten bent!
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
Mijn inzending (zonder de plaatjes)

Melting Orange Bomb

Mijn ideale Lush doucheproduct heeft de substantie van een zeepje die, wanneer het in aanraking komt met de huid en water, langzaam smelt op het lichaam. Bij het inzepen blijft een crème achter op het lichaam die niet te snel door water wordt afgespoeld.

Met de lente voor de deur zie ik graag een frisse geurcombinatie van sinaasappel en mint in jullie assortiment!

The Wuss in de douche

Daarnaast wil ik nog een verzoekje doen namens de mannelijke Lushgebruikers: Maak een douche gel van The Wuss! Dit is trouwens ook een verzoek namens de vrouwen, aangezien het een erg sexy geurtje is..
The Wuss in de Douche!
Ik willum voor Heer Greys! Echt, dat ze dat niet al lang hebben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:33:46 #279
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_78966910
Wat een heerlijke nieuwe producten komen hier voorbij! Ik hoop dat Lush er meer dan 1 in productie neemt.

Mijn idee, niet zo zeer een douche-porduct maar bruikbaar als compleet nieuwe lijn:

De ultieme Lush-geur: Lush(sh)op
De geur die in (en vooral ook buiten ) de winkel hangt.

Ik heb wat douchegels bij elkaar gedaan en de samestelling gekozen die naar mijn mening het best overeen komt. Ik heb ook maar aangeboden om te helpen als ze het niet met mijn keuze eens zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door mmascha op 10-03-2010 14:27:49 ]
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_78969859
@ Greys thx, het is gezeliig hier. Ik kon deze wedstrijd echt niet weerstaan haha!
pi_78970331
Hier zijn jullie!
Wat een leuke ideeën komen er voorbij.
Ik vind mijn inzending nog steeds leuk maar zonder pakkende naam of een paint is het natuurlijk 'nne dikke faal.

Mijn inzending voor het ultieme Lush doucheprodukt kwam bij me op toen ik verkouden was.

Freeze is dan wel een fijne douchegel maar het effect is kortstondig. En wat ik eigenlijk wil is die verstopte holtes lekker leegstomen, maar ik heb een hekel aan het boven een stoombadje hangen met mijn gezicht.
Daarnaast voel ik me uiteraard heel zielig. En als vrouw zijnde is er niks beter dan chocolade om me minder zielig te doen voelen. En als die chocolade geen calorieën bevat: des te beter!

En dit leidt tot mijn ultieme Lush produkt, een emotibomb met twee lagen:
Een groene laag met pepermunt en een snufje eucalyptus voor de therapeutische werking. En de andere laag is bruin en bevat heerlijke chocoladegeur.

Wie gaat zich na een emotibombsessie met zo'n produkt nu niet beter voelen? En door de vriendelijke prijs is hij geschikt voor iedere beurs.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 16:23:45 #282
163650 Greys
pi_78976599
Lieve deelnemers aan deze actie... ik zag bij het doorneuzen van de mailbox dat er nog mensen zijn wiens FOK! username nergens te bekennen is bij hun inzending! Da's natuurlijk niet handig, want stél dat je gekozen wordt als een van de winnaars, hoe moeten we dat dan bekend maken?

Mocht je twijfelen of die van jou er wel bij staat, check dan je mailbox even snel. Ik heb een aantal mensen wiens FOK! nick ik niet kon vinden een mail gestuurd. Als Lush dan met de uitslag komt hoeven we niet meer eerst achter de usernames aan dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78976694
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Lieve deelnemers aan deze actie... ik zag bij het doorneuzen van de mailbox dat er nog mensen zijn wiens FOK! username nergens te bekennen is bij hun inzending! Da's natuurlijk niet handig, want stél dat je gekozen wordt als een van de winnaars, hoe moeten we dat dan bekend maken?

Mocht je twijfelen of die van jou er wel bij staat, check dan je mailbox even snel. Ik heb een aantal mensen wiens FOK! nick ik niet kon vinden een mail gestuurd. Als Lush dan met de uitslag komt hoeven we niet meer eerst achter de usernames aan dan!
De mijnese had ik erbij gezet he? En anders wist je het misschien zo ook wel.

En uiteraard vind ik dat de mensen zonder UN gediskwalificeerd moeten worden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:00:13 #284
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78978197
Even een tvp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_78983063
Tis al bijna donderdag = bijna einde van de week
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:53:33 #286
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78985653
Ik ga maar gewoon weer sparen voor Lush als ik de inzendingen zo zie. Zal voor de vorm mijn inzending ook maar even posten, niet te hard lachen

Mijn ultieme Lush product zou een douchegel zijn met het gevoel en de geur van een regenbui na een warme dag.
Alles ruikt dan net even wat intenser en je voelt je huid opleven. Het warme wat de dag heeft gebracht is nog voelbaar door de klamte. En toch is er iets veranderd; de frisse regenbui heeft de straten schoongespoeld. Je ruikt in de verte het gras, je voelt de warmte maar je ruikt ook de frisse geur van water. Ik vind het altijd een sensueel gevoel en van mij mag elke dag zo eindigen; lopend met de hond door schoongespoelde, warme straten met vochtige grasvelden.

De douchegel zou vast en zeker blauw/groen zijn. Blauw van het water en groen van het gras en de frisheid. De geur is moeilijk te vangen maar ush kennende zullen die dat gewoon goed vatten. De douchegel zal misschien eerst warm aanvoelen, wie weet door wat gebruik van kruidnagel. Maar dan…Een lekker fris gevoel, wat je huid doet tintelen. Misschien wat munt? Een piepklein scheutje citroen?
Warm, zwoel, sensueel en daarna fris, dat moet hem zijn!
L'Enfer, c'est les autres.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:35:23 #287
163650 Greys
pi_78990735
*tromgeroffel*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78990755
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
*tromgeroffel*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:39:47 #289
163650 Greys
pi_78991024
Ik heb een boodschap van Lush!
Voor jullie!

---------------------------------------------------------------------------------

Hoi Greys,

Ik heb de drie prijswinnaars voor je!

Zoals ik al vertelde aan de telefoon, hebben we bij het bepalen van de winnaars aan een aantal dingen gedacht. Ten eerste natuurlijk de originaliteit van het idee. En eerlijk is eerlijk, er waren ontzettend veel hele originele ideeën bij! Daarnaast hebben we gekeken naar de haalbaarheid van een product. Valt het binnen de filosofie van Lush? Is het gemakkelijk te gebruiken? En het is een product wat op grote schaal gemaakt kan worden? En als allerlaatste hebben we nog gekeken naar de ingrediëntenkennis. We hebben zwaar laten meetellen of je je verdiept had in de ingrediënten en waarom je vond dat bepaalde ingrediënten in je product aanwezig moeten zijn. Op basis van deze voorwaarden zijn we tot de conclusie gekomen dat er drie absolute toppers zijn:

De winnaar van het Lush Legends pakket is geworden: quimby (de vrouw van, dan!) met Lush Mud.
De jury vond het idee van een lichaamsmasker ontzettend leuk! Het is iets wat nog niet in de Lush collectie voorkomt en daarmee erg origineel. Daarnaast heeft ze een aantal goede suggesties gegeven voor ingrediënten en ook nagedacht over de verpakking. Dit winnende idee gaan we meenemen naar de product vergaderingen die maandelijks gehouden worden!

De tweede prijs, een Sweet and Dreamy pakket, is gewonnen door: Rael (meneer Kleurdoos!)
Rael bedacht verschillende doucheproducten met als hoofdingrediënt wortel. Een prima ingrediënt voor je huid, wat op dit moment eigenlijk nog niet door Lush gebruikt wordt. Zeker dus een zeer waardevol idee voor de toekomst!

De derde prijs, ook een Sweet and Dreamy pakket, is gewonnen door: Krezip123
Maaike was niet de enige die met het idee kwam van een speciale douchebar die je direct als scheerschuim kunt gebruiken. Zij was echter wel degene die het best had nagedacht over ingrediënten en haalbaarheid. Wederom een prima inzending die ook meegaat naar de volgende vergadering!

Lush wenst jullie ontzettend veel plezier van de producten. En wie weet, zien we deze geweldige ideeën binnenkort wel terugkomen in onze winkels!

Groeten,
Lush NL

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 10-03-2010 21:50:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78991193
FUCK WE WON
  Moderator woensdag 10 maart 2010 @ 21:43:18 #291
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_78991219
Gefeliciteerd winnaars!!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_78991271
GOFTERDOMME!!!

Gewoon mijn idee he! Die scheerschuim!!!

Gefeliciteerd winnaars!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:45:09 #293
163650 Greys
pi_78991352
Ontzettend gefeliciteerd, winnaars!

En iedereen bedankt voor het meedoen aan deze prijsvraag.
Samen hebben we er zo'n succes van gemaakt dat Lush heeft aangegeven binnenkort graag weer iets samen met FOK! te willen doen! Met dank aan jullie, dus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78991395
BECAUSE WE care CARROT A LOT

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:45:53 #295
163650 Greys
pi_78991402
Ik ga nog even de volledige winnende ideeën hier plakken zo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:46:17 #296
163650 Greys
pi_78991430
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
BECAUSE WE care CARROT A LOT

Ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78991565
Ik had het trouwens echt niet verwacht met al die goede inzendingen die ik voorbij zag komen en de weinige info die bij 'onze 'inzending stond
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:50:05 #298
163650 Greys
pi_78991636
NOG EVEN DE VOLLEDIGE WINNENDE IDEEËN!

Hoofdprijs: Lush Mud.
Wat een fantastisch idee dat we mogen helpen meedenken voor een nieuw LUSH product. Ik ben een zeer trouwe LUSH fan die dagelijks gebruik maakt van zeer veel LUSH producten, van shampoo tot shower jelly van cleaner tot fresh face mask en voor de ultieme ontspanning een lekkere sex bomb bathballistic.

Ik mis echter nog wel iets in de super LUSH collectie, daarom ben ik helemaal blij met deze actie. Wat ik nog graag zou zien als nieuw product is LUSH MUD.

Naar mijn idee is het een moddermasker voor je lichaam die het voedt en een lichte scrub geeft. Even lekker vies smeren en goed laten intrekken net als een gezichtsmasker eigenlijk. Belangrijk vind ik dat het verpakt wordt in een BLACKPOT zodat de potjes hergebruikt kunnen worden, stuk beter voor het milieu.

Het is moeilijk om maar één LUSH MUD te creeeren aangezien iedereen een ander huidtype heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar een moddermasker met natuurlijke klei, lichte scrub (bijvoorbeeld van perziken, amandelen of zeezout) voedende elementen vanuit de havermout en de advocado's en een heerlijk ontspannende geur bijvoorbeeld lavendel.

Om het product aantrekkelijker te doen laten lijken zou ik voor een licht grijze kleur gaan met het blauw paarse van de lavendelbloemetjes, deze mogen heel aanwezig zijn om te zien wat de ingrediënten zijn.

Het kan natuurlijk in diverse geuren. Als het maar ontspannend is. Wat ook erg lekker zal zijn is mint of sinaasappel (of een combinatie hiervan). Het is puur een verzorgingsproduct voor je gehele lichaam wat vooral ontspannend moet werken. Eigenlijk net als een fresh face mask, alleen dan voor je body.

Dit moet echt een heerlijk product zijn om je lichaam mee te verwennen en om de LUSH collectie compleet te maken.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tweede prijs: Because we carecarrot a lot!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Derde prijs: shave and soap bar
Een lekker schuimende en scrubbende zeep-bar die ook te gebruiken is als scheerschuim.
Je zeept jezelf er dus mee in, waarna je meteen je lichaam kunt scheren ermee. De scrub zorgt ervoor dat de ingegroeide haartjes los gaan zodat je ook die meeneemt tijdens het scheren, en je na het scheren helemaal glad bent.
De ingrediënten van de zeep moeten dan zorgen voor de verzorging van de huid voor na het scheren, hierbij dacht ik aan calendula (helend en verzachtend en tegen huidirritaties), honing (verzachtend), lavendel (ontsmettend en huidverzachtend) en chocola (hydraterend, zachter makend en rimpels verzachtend en huidverjongend).

Zo is het een praktisch product met alle goede eigenschappen die je wilt terwijl het ook nog heel lekker ruikt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:50:20 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78991655
Gefeliciteerd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:52:06 #300
163650 Greys
pi_78991794
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik had het trouwens echt niet verwacht met al die goede inzendingen die ik voorbij zag komen en de weinige info die bij 'onze 'inzending stond
Ze vielen dus voor het feit dat het een goed ingrediënt was dat nog helemaal niet door Lush wordt gebruikt!
En je had het natuurlijk heel leuk uitgewerkt

Overigens heb ik nog even de echte voornaam van je man uit de tekst weggehaald, die stond er net nog, had ik over het hoofd gezien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 maart 2010 @ 21:53:36 #301
163650 Greys
pi_78991866
Ik maak even een nieuw topic met de winnaars, deze is alweer vol

[WINNAARS!] Lushactie winnaars bekend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')