quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had dit
en t oogt rommelig omdat ik op t laatste moment nog een doucheproduct erbij moest gooien (had t dus niet goed gelezen)
[ afbeelding ]
Aah, dan hoef ik me niet met het schaamrood op mijn kaken terug te trekken uit dit topic.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zoiets bestaat nog niet _Arual_
Zullen we de prijs delenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Arual ik heb ook met laagjes
Ik wilde het eerst ook als toverbal doen maar heb het net iets anders aangepakt
Ja, join the club. Idee goed, uitwerking magertjes, in mijn geval.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMg ik had echt alleen een suf lapje tekst
*druipt af*
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is van (onder gruwelijke dwang) van vriendlief, zijn idee, mijn uitvoering
Dat had ik wat betreft mijn toverbal ook al zitten bedenken...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef Maisnon het volgende:
Nou mijne is marketingtechnisch niet echt goedomdat je nu 2 zepen hebt in 1 en ze verdienen meer als ze twee zepen verkopen, maar misschien kijkt Lush daar niet naar (fingers crossed
)
Ik had 'm anders geïnterpreteerd. Dacht dat het gewoon een onschuldig zeepje aan een touwtje was, zoals van vroeger.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ook de carrot-soap-on-a-rope?
is ook een 18+ toy![]()
au
dat is het stiekem ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik had 'm anders geïnterpreteerd. Dacht dat het gewoon een onschuldig zeepje aan een touwtje was, zoals van vroeger.
Sabon (stuk of 3 filialen in Amsterdam, waarvan 2 op een meter of 25 van Lushquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ook de carrot-soap-on-a-rope?
is ook een 18+ toy![]()
au
zeep aan een touwtje is oerhollands, dus er zullen wel meer winkels zijn die dat verkopen..net zoals douchegel, bruisballen e.dquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sabon (stuk of 3 filialen in Amsterdam, waarvan 2 op een meter of 25 van Lush) heeft ook al een soap-on-a-rope in zijn assortiment! Zal Lush dat ook doen? Hmmmm
.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef Ferdii het volgende:
Stel je voor ;-)
Op zaterdag morgen wordt je wakker en je denkt, he wat ruik ik? mijn vriendin heeft verse broodjes gebakken) Beter kan de morgen niet beginnen!
Op dat moment komt je vriendin met de het ontbijt op bed de slaap kamer binnen lopen en tot je verbazing zie je geen vers gebakken broodjes! Toch blijf je die lekkere geur van verse broodjes ruiken! Je ruikt nog eens goed en dan komt het!
Zij heeft een nieuwe douchegel met de geur van vers gebakken broodjes!
Wie wil dat nou niet?
reclame slogan:
Om op te eten zo lekker!
mijn idee![]()
en hoeveel lushfillialen zijn er?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef Skaai het volgende:
Ja duh maar niet op 2 scheten vanaf de Lush!.
vers gebakken broodjes zijn veel lekkerdurquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o net als mijn versgebakken koekjes dus![]()
En geldt dit alleen voor lush amsterdam dan?quote:
After eight.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:
Ik werd een beetje misselijk van je beschrijving Cee. Mint en chocolade
.
.
Ik ben niet zo dol op mintgeuren, Demon in the Dark en Ice Blue zijn niks voor mij bijvoorbeeld. After Eight al helemaal nietquote:
quote:Mijn lush droom zou een zeepje zijn dat ruikt naar versgebakken appeltaart met heel veel kaneel! Ik zie het helemaal voor me, een groot blok zeep in een ronde taart vorm waarvan dan puntjes verkocht worden.. Dat eenmaal onder de douche smelt op je huid en de badkamer doet ruiken naar een appeltaart die net uit de oven komt.
Ik denk dat het een geweldige zeep zou zijn omdat het in elk seizoen even lekker is, en omdat de geur van versgebakken taart nu eenmaal iedereen gelukkig maakt!
Ter ondersteuning een foto van één van mijn appeltaarten, als jullie daar niet blij van worden dan weet ik het ook niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |