quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had dit
en t oogt rommelig omdat ik op t laatste moment nog een doucheproduct erbij moest gooien (had t dus niet goed gelezen)
[ afbeelding ]
Aah, dan hoef ik me niet met het schaamrood op mijn kaken terug te trekken uit dit topic.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zoiets bestaat nog niet _Arual_
Zullen we de prijs delenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Arual ik heb ook met laagjes
Ik wilde het eerst ook als toverbal doen maar heb het net iets anders aangepakt
Ja, join the club. Idee goed, uitwerking magertjes, in mijn geval.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMg ik had echt alleen een suf lapje tekst
*druipt af*
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is van (onder gruwelijke dwang) van vriendlief, zijn idee, mijn uitvoering
Dat had ik wat betreft mijn toverbal ook al zitten bedenken...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef Maisnon het volgende:
Nou mijne is marketingtechnisch niet echt goedomdat je nu 2 zepen hebt in 1 en ze verdienen meer als ze twee zepen verkopen, maar misschien kijkt Lush daar niet naar (fingers crossed
)
Ik had 'm anders geïnterpreteerd. Dacht dat het gewoon een onschuldig zeepje aan een touwtje was, zoals van vroeger.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ook de carrot-soap-on-a-rope?
is ook een 18+ toy![]()
au
dat is het stiekem ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik had 'm anders geïnterpreteerd. Dacht dat het gewoon een onschuldig zeepje aan een touwtje was, zoals van vroeger.
Sabon (stuk of 3 filialen in Amsterdam, waarvan 2 op een meter of 25 van Lushquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ook de carrot-soap-on-a-rope?
is ook een 18+ toy![]()
au
zeep aan een touwtje is oerhollands, dus er zullen wel meer winkels zijn die dat verkopen..net zoals douchegel, bruisballen e.dquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sabon (stuk of 3 filialen in Amsterdam, waarvan 2 op een meter of 25 van Lush) heeft ook al een soap-on-a-rope in zijn assortiment! Zal Lush dat ook doen? Hmmmm
.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef Ferdii het volgende:
Stel je voor ;-)
Op zaterdag morgen wordt je wakker en je denkt, he wat ruik ik? mijn vriendin heeft verse broodjes gebakken) Beter kan de morgen niet beginnen!
Op dat moment komt je vriendin met de het ontbijt op bed de slaap kamer binnen lopen en tot je verbazing zie je geen vers gebakken broodjes! Toch blijf je die lekkere geur van verse broodjes ruiken! Je ruikt nog eens goed en dan komt het!
Zij heeft een nieuwe douchegel met de geur van vers gebakken broodjes!
Wie wil dat nou niet?
reclame slogan:
Om op te eten zo lekker!
mijn idee![]()
en hoeveel lushfillialen zijn er?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef Skaai het volgende:
Ja duh maar niet op 2 scheten vanaf de Lush!.
vers gebakken broodjes zijn veel lekkerdurquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o net als mijn versgebakken koekjes dus![]()
En geldt dit alleen voor lush amsterdam dan?quote:
After eight.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:
Ik werd een beetje misselijk van je beschrijving Cee. Mint en chocolade
.
.
Ik ben niet zo dol op mintgeuren, Demon in the Dark en Ice Blue zijn niks voor mij bijvoorbeeld. After Eight al helemaal nietquote:
quote:Mijn lush droom zou een zeepje zijn dat ruikt naar versgebakken appeltaart met heel veel kaneel! Ik zie het helemaal voor me, een groot blok zeep in een ronde taart vorm waarvan dan puntjes verkocht worden.. Dat eenmaal onder de douche smelt op je huid en de badkamer doet ruiken naar een appeltaart die net uit de oven komt.
Ik denk dat het een geweldige zeep zou zijn omdat het in elk seizoen even lekker is, en omdat de geur van versgebakken taart nu eenmaal iedereen gelukkig maakt!
Ter ondersteuning een foto van één van mijn appeltaarten, als jullie daar niet blij van worden dan weet ik het ook niet meer!
Ik zou het ook kopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Breathtaking, ik zou het écht kopen!
Vandaar dat ik zo moest lachen om die opmerking van Iteejer stiekem, die iets riep over 'Ik hou ook van appeltaart, maar daar ga ik me toch ook niet mee wassen?'
Of zoals mijn vader zei toen ik 16 was en me onderdompelde in de vanille impulse-deodorant: 'Kind! Mannen vallen niet op puddingbroodjes!'quote:
haha dat idee had ik ook, maar ik dacht dat dat te 'chemisch' zou zijn voor lush (als in niet natuurlijk) dus ik heb uiteindelijk iets anders ingestuurdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:32 schreef progje het volgende:
Dit was mijn inzending:
- Een product wat welke een combinatie is tussen jullie al bestaande sugar scrubs en the olive branch. Olive branch maakt je huid namelijk heerlijk zacht en is gelijk een goede verzorging voor tijdens het scrubben.
- een douche gel, die in een soort van spuitbus zit als een gel, maar door de aanraking van water veranderd in een heerlijk schuim.
- een douche gel waarin een klein beetje huidolie verwerkt is, zodat je na het douchen jezelf niet meer hoeft in te smeren. Niet iedereen vindt het gebruik van zo'n body butter even praktisch.
voor het eind van de week geloof ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
oh wat een originele ideeën zijn er gepost !
ben benieuwd wie er gaat winnen
is er al bekend wanneer de uitslag gaat komen? (sorry als het al ergens staat en ik er over heen heb gelezen)
Ja kaneel heb ik ook overwogenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik wilde eerst iets met kaneelstokken doen
Appeltaart klinkt superlekkermoet vast te maken zijn.
Maar wel heel raar onder de douchealsof je in de bakoven staat
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef Maisnon het volgende:
Gaat het trouwens lukken Greys zo'n overzicht van allesof is het misschien toch makkelijker als we zelf posten
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Heb even overleg gehad en het beste is nu toch dat degenen die dat willen hier inderdaad gewoon even zelf hun inzending plaatsen. Mag ook al met plaatjes, wat dan ook. En nadat de winnaars bekend zijn geworden maak ik dan nog even een apart topicje met daarin alle inzendingen, zonder username erbij, zodat jullie ze dan allemaal kunnen bekijken.
Heb vertrouwen, ik weet in elk geval zeker dat ze er vandaag al mee begonnen zijn.quote:
spannend....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb vertrouwen, ik weet in elk geval zeker dat ze er vandaag al mee begonnen zijn.
OEHHHHHHHH!
ik doe het ook gewoonquote:
*bijna nagelbijt*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb vertrouwen, ik weet in elk geval zeker dat ze er vandaag al mee begonnen zijn.
OEHHHHHHHH!
Mochten jullie niet Lush-afhankelijk zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd de shower foam van Rituals kopen. Dat is namelijk precies die beschrijvingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha dat idee had ik ook, maar ik dacht dat dat te 'chemisch' zou zijn voor lush (als in niet natuurlijk) dus ik heb uiteindelijk iets anders ingestuurd
Euj! Vloeken in de kerk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mochten jullie niet Lush-afhankelijk zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd de shower foam van Rituals kopen. Dat is namelijk precies die beschrijving
Ja, sorry, ik hou ook van Rituals dus ik moest even grinniken bij de omschrijvingquote:
Ben ik ook weerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe het ook gewoon![]()
[..]
*bijna nagelbijt*
Ja maar ik wil dat van Lush..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mochten jullie niet Lush-afhankelijk zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd de shower foam van Rituals kopen. Dat is namelijk precies die beschrijving
The Wuss in de Douche!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
Mijn inzending (zonder de plaatjes)
Melting Orange Bomb
Mijn ideale Lush doucheproduct heeft de substantie van een zeepje die, wanneer het in aanraking komt met de huid en water, langzaam smelt op het lichaam. Bij het inzepen blijft een crème achter op het lichaam die niet te snel door water wordt afgespoeld.
Met de lente voor de deur zie ik graag een frisse geurcombinatie van sinaasappel en mint in jullie assortiment!
The Wuss in de douche
Daarnaast wil ik nog een verzoekje doen namens de mannelijke Lushgebruikers: Maak een douche gel van The Wuss! Dit is trouwens ook een verzoek namens de vrouwen, aangezien het een erg sexy geurtje is..
De mijnese had ik erbij gezet he? En anders wist je het misschien zo ook wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Lieve deelnemers aan deze actie... ik zag bij het doorneuzen van de mailbox dat er nog mensen zijn wiens FOK! username nergens te bekennen is bij hun inzending! Da's natuurlijk niet handig, want stél dat je gekozen wordt als een van de winnaars, hoe moeten we dat dan bekend maken?
Mocht je twijfelen of die van jou er wel bij staat, check dan je mailbox even snel. Ik heb een aantal mensen wiens FOK! nick ik niet kon vinden een mail gestuurd. Als Lush dan met de uitslag komt hoeven we niet meer eerst achter de usernames aan dan!
Ze vielen dus voor het feit dat het een goed ingrediënt was dat nog helemaal niet door Lush wordt gebruikt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik had het trouwens echt niet verwachtmet al die goede inzendingen die ik voorbij zag komen en de weinige info die bij 'onze 'inzending stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |