quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik had er trouwens 4 opgestuurd, maar ik was dus niet zo'n die hard Lush freak als sommige usersdus een paar dingen die ik had verzonnen bestonden al (boslucht, Ijsland ijs zeep, en nog wat dingetjes) en er viel een hoop af
Een idee wat 'the cut' niet meer heeft gehaald was zeep in de vorm van dobbelstenen met een kalmerende werking voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Ik heb ook een idee voor een zeep die naar koekjes ruikt (Fortune Cookie), en dan met gember, amandel, rietsuiker (als scrubquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik heb dus een inzending met cookies (oatmeal)
en als extra idee
'oililushes'
voor in de oliebrander (olie die naar versgebakken koekjes ruikt, voor klunzen in de keuken enzo'
Het idee was dat zeg maar de stipjes van de dobbelsteen extra geurige bolletjes zouden zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:25 schreef Mipsie het volgende:
[..]dat is dus iets wat ik ( afhankelijk van de geur
) echt leuk zou vinden om te kopen!
Dat zou ik zo kopen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Mipsie het volgende:
Mijn BAD-idee zou zijn:
Een soort van Jelly Beans voor in bad!
Allemaal kleurtjes en geurtjes zodat je zelf kan samenstellen.
Gewoon met x-aantal gram te bestellen en desnoods ook een paar seizoens/feestdagen gerelateerde geuren
Lijkt mij echt helemaal geweldig om allemaal mooie gevulde potjes te hebben staan
en dan elke keer net een iets andere samenstelling van geuren in je bad te doen
Maarja het moest een DOUCHE-product zijndus daar ging mijn goede idee
Dat zou ik helemaal leuk vinden als het in de winkel als een soort jaminsnoep is uitgestald, dat je zelf mag scheppen en een zakje vultquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Mipsie het volgende:
Mijn BAD-idee zou zijn:
Een soort van Jelly Beans voor in bad!
Allemaal kleurtjes en geurtjes zodat je zelf kan samenstellen.
Gewoon met x-aantal gram te bestellen en desnoods ook een paar seizoens/feestdagen gerelateerde geuren
Lijkt mij echt helemaal geweldig om allemaal mooie gevulde potjes te hebben staan
en dan elke keer net een iets andere samenstelling van geuren in je bad te doen
Maarja het moest een DOUCHE-product zijndus daar ging mijn goede idee
Correctie, jij had je eigen winkel leeggegeten dan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik was zelf een winkel begonnen met dat idee
OJaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Correctie, jij had je eigen winkel leeggegeten dan waarschijnlijk.
Om vervolgens bellen te gaan blazen.
ja ik was ook helemaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal leuk vinden als het in de winkel als een soort jaminsnoep is uitgestald, dat je zelf mag scheppen en een zakje vult. Leuk idee!
Wat jullie leuker/handiger vinden. Ieder mag ook gewoon zijn/haar eigen inzending hier plaatsen hoor, scheelt mij ook veel werk natuurlijk. Maar ik wil ook in de loop van vandaag alle inzendingen naamloos in een apart topicje zetten en hier een linkje daarheen plaatsen, zodat jullie alles kunnen zien. Want ik weet niet of alle 114 mensen anders hun inzending wel plaatsenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:03 schreef Mipsie het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling dat we zelf onze douche-producten plaatsen, of is het handiger om daar mee te wachten zodat Greys het in 1 keer kan doen en niet alles dubbel staat?
De inzendingen komen sowieso zonder username he, als ik ze plaats.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Persoonlijk zou ik t aan de users overlaten, scheelt Greys een bult werk en wie weet zijn er ook wel gewoon mensen die ook al is de wedstrijd voorbij hun inzending niet met iedereen wil delen, om wat voor reden dan ook. Of gooi het allemaal in een wiki ofzo
Ah ok, dan gaat dat niet op dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De inzendingen komen sowieso zonder username he, als ik ze plaats.
Dus niemand deelt dan iets met iemand, zonder dat men het wil
Ik ga er straks wel even voor zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |