zeep in de vorm van wortels? waswortels?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef Kleurdoos het volgende:
terugvindeersteprijshieperdepiephoera
ben benieuwd naar de inzendingen..
Denk dat er veel goede ideetjes tussen zitten, zal leuk zijn als lush op meerdere ideetjes inhaakt..niet perse nu alleen voor de wedstrijd maar ook voor later![]()
Ik heb zelf ook een niet-douche idee erbij geplempt, omdat me dat zo ontzettend gaaf zou lijken..
nee de worteltjestaartinzending is van vriendliefquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
zeep in de vorm van wortels? waswortels?
(ja greys ik ben al weg)
die verkoop ik ook, voor een euro minderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn idee is toch het beste van Nederland.![]()
Bedoel, onzichtbare zeep
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:29 schreef iteejer het volgende:
Of anders flikker je gewoon een appeltaart in je bad
Ik vond het zo slap om alleen tvp te postenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
arme Greys, je moet wel erg vaak in herhaling vallen omdat men te lui is om te lezen
Die van mij ook niet, maar ik vond ze wel heel leuk en lekker! Ben zo nieuwsgierig naar het idee van de winnaar.. dat moet wat zijn! Eetbare zeep ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:23 schreef progje het volgende:
die van mij waren echt totaal niet origineel helaas
Jouw zeep is al eetbaar... Kom Vertel het ze hier maar eerlijk!! Kom dan!! I DARE YOU!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, maar ik vond ze wel heel leuk en lekker! Ben zo nieuwsgierig naar het idee van de winnaar.. dat moet wat zijn! Eetbare zeep ofzo
ja ik neem af en toe een likje.. net of niemand dat doet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Jouw zeep is al eetbaar... Kom Vertel het ze hier maar eerlijk!! Kom dan!! I DARE YOU!!
Het was een varken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:10 schreef nokwanda het volgende:
Heb weleens iemand een stuk Lush cadeau gedaan die het nog niet kende. Ze rook en nam er een hap uit
Heb je nog nooit Lush in handen gehad?quote:
ik sprak laatst een verkoopster in de lush, en het gebeurt regelmatig dat mensen een hapje nemen uit producten, in de winkel ook nota benequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit Lush in handen gehad?
Sommige dingen zien er echt uit en ruiken alsof het eetbaar is hoor.
Ik kan me de verwarring wel voorstellen in elk geval.
Jazeker, maar komop, je voelt toch dat het niet eetbaar is, het voelt gewoon als zeepquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit Lush in handen gehad?
Sommige dingen zien er echt uit en ruiken alsof het eetbaar is hoor.
Ik kan me de verwarring wel voorstellen in elk geval.
Haha, koop je een zeepie met een hap eruit!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sprak laatst een verkoopster in de lush, en het gebeurt regelmatig dat mensen een hapje nemen uit producten, in de winkel ook nota bene
vooral jonge kinderen en oudere mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |