Klopt ja, het is ingekrompen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef Bart het volgende:
Het schijnt ingekrompen te zijn.
Zucht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:39 schreef trovey het volgende:
Doorzuchtige perspex platen zie je nauwelijks ()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat je een x aantal jaar samenwoont met een vrouw/man die kind(eren) heeft van een ander en dan gaat scheiden. Jan je dan een omvangsregeling krijgen met de minderjarige kinderen?
Alleen als de kinderen heel dik zijn.quote:
En in de knoop.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:09 schreef robert842 het volgende:
Ik heb al ongeveer 2 jaar last van mijn rechterbeen.
Even een korte geschiedenis hoe het gekomen.
Een aantal jaar geleden kreeg ik last van mijn voorste scheenbeenspier (shin split), hier heb ik toen steunzolen voor gekregen aangezien ik platvoeten blijk te hebben.
Dit helpte goed aangezien ik geen pijn meer had na een tijd in m'n scheenbeenspier. Het is wel altijd gevoelig gebleven.
quote:
Bel, lachen, kijk!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef konNL het volgende:
Ik heb ook een paar verrotte trekjes, kan niet tegen mn verlies, maak mensen vaak bellachekijk, ben soms erg kinderachtig. ik krijg op mn stage steeds te horen dat ik anders ben dan een tijd terug, serieuzer o.a.
Het wachten is op xeauyxeau.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet dat sowieso-schrijfwijzes niet echt meer onder originele taal- en spelfouten vallen, maar deze vond ik wel erg bijzonder
[..]
En ik vond xo i xo al onleesbaarquote:
Als het wel goed gespeld was, zou het, uiteraard, een meesterlijke grap zijnquote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef Pixie. het volgende:
De paus is scheinheilig
hahah snap je
schein-heilig ahahahha![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef Paul het volgende:
Als ze slank was was ze nooit beroempt geworden
Ik krijg eerst de jonckheer en als tweede de jonckvrouw.quote:Op maandag 5 april 2010 00:21 schreef superworm het volgende:
Vandaag in een restaurant in Austerlitz, bleken ze 'karrepatsjo met pijnboompitten en Parmezaanse kaas' te serveren
http://209.85.135.132/search?q=cache:iXogWnkcTjQJ:www.dejonckvrouw.nl/eetcafe-restaurant/keuzemenu/+karrepatsjo&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a
Eerste hit op Google
Is het nou duurder, of goedkoper? Of minder meer duur dan het had kunnen zijn?quote:Op maandag 5 april 2010 13:45 schreef Fokski het volgende:
Het is inmiddels stukken minder duurder maar dat hangt af van de locatie.
quote:Op maandag 5 april 2010 16:20 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Die rechter zou iets te maken kunnen hebben met die Zweedse meisjes.
quote:
Kennelijk waren de spaties in de aanbieding!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef boegschroef het volgende:
Een paar dingen zo uit mijn hoofd:
Zelf opdrachten zoeken,
Accountant kosten,
Pensoen kosten,
Arbeids ongeschiktheids verzekering,
Rechts bijstand,
Beroeps aansprakelijkheids verzekering,
Moeilijk (of vaak duurder) om aan een lease auto te komen,
Moeilijk (haast onmogelijk) om een hypotheek te krijgen in de eerste paar jaar,
Geen werk = geen inkomsten,
ziek = geen inkomsten,
Vakantie = geen inkomsten,
Goed op je centen letten want de belastingdienst komt ook nog langs....
zie http://www.zzp-nederland.nl/
Wijdverbreid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef Poostema het volgende:
"Hey Poostema, je post bijna alleen in ONZ en KLB, verbreid je horizon eens effe!"
Sonde, toekomst.... volgens mij heeft hij het over ruimtevaart?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het hele punt. Hij wordt tot nu toe gewoon aan iedereen gebracht, en dat is sonde. In de toekomst kun jij hem aanvragen en de mensen die hem niet willen krijgen hem dan niet langer. Jij blij, wij blij en een paar duizend bomen blij
Dat moet ik bestrijden.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
En het gewoon in de platte tekst ook nog eens fout doen: die uitbereidbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |