Wat hij zegt.quote:Op maandag 5 april 2010 12:04 schreef o.us het volgende:
Je kan ze gebruiken hoor. Neem dat maar aan van iemand die in 't VK heeft gewoond en er recentelijk is geweest.
De pond en de euro zijn bijna gelijk nu hequote:Op maandag 5 april 2010 12:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
vast wel
ik ben er 3 jaar geleden geweest, alleen het meeste is echt veel duurder in vergelijking in Nederland
Het is inmiddels stukken minder duurder maar dat hangt af van de locatie.quote:Op maandag 5 april 2010 12:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
vast wel
ik ben er 3 jaar geleden geweest, alleen het meeste is echt veel duurder in vergelijking in Nederland
Dat ze veranderen maakt ze nog niet ongeldig.quote:Op maandag 5 april 2010 12:55 schreef DutchRodent het volgende:
uhm ja, maar mn vader vertelde dat iets van de 20 pond briefjes veranderd waren ofzo:S ....
Bedankt voor de racties allemaal
inderdaad. ik heb in Manchester goed kunnen shoppen.quote:Op maandag 5 april 2010 14:06 schreef calamares het volgende:
Ben er laatst nog geweest, zijn gewoon bruikbaar ja. En de pond staat momenteel erg gunstig, sowieso zijn veel dingen in het Verenigd Koninkrijk goedkoper, multimedia en games in het bijzonder.
Schatje, dat was in de tijd dat je nog 1,50 euro voor een Pond moest neerleggen. Tegenwoordig mag je daarvan bijna 40 cent in je zak houden. UK is vandaag de dag bijna net zo goedkoop als Amerika.quote:Op maandag 5 april 2010 12:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
vast wel
nu wel ?quote:Op maandag 5 april 2010 12:09 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
De pond en de euro zijn bijna gelijk nu he
Oh oke, ja daar houd ik me nou niet echt bezig, vandaar dat ik dat niet weet!quote:Op maandag 5 april 2010 20:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Schatje, dat was in de tijd dat je nog 1,50 euro voor een Pond moest neerleggen. Tegenwoordig mag je daarvan bijna 40 cent in je zak houden. UK is vandaag de dag bijna net zo goedkoop als Amerika.
Je kon daar tenminste gratis wisselen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nu wel ?
toen echt niet , als je het toen iets omrekende wat je kocht stond je echt versteld hoe duur het was.
op de P&O boot (engelse) van rotterdam naar hull betaalde we voor 1 tosti omgerekend iets boven de 5 euro..
was niet normaal![]()
[..]
Oh oke, ja daar houd ik me nou niet echt bezig, vandaar dat ik dat niet weet!
Wanneer ging je er voor het laatst mee?quote:
De Primark, zeg maar de H&M maar dan 10 keer zo druk en chaotisch. Mijn vriendin wou daar ook zo per sé naar toe toen we in Londen waren. Wat een vreselijke winkel vond ik dat.quote:Op maandag 5 april 2010 15:16 schreef misz--kelliej het volgende:
Dat ik er was was de pond nog iets duurder dan de euro (afgelopen zomer) maar volgens mij issie nu redelijk gelijk?
Goedkoop shoppen, aanrader --> Primark (vond ik in ieder geval (L))
nog welquote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef DutchRodent het volgende:
Hallo allemaalIk heb een vraagje over engelse ponden:
Ik ga in mei naar Londen toen en nu had mijn vader nog wat geld liggen van een aantal jaren geleeden. Maar nu wisten we niet of deze nog te gebruiken zijn! Dus ik heb er even een paar foto's van gemaakt met de hoop dat iemand me kan vertellen hoe en wat.. Alvast bedankt!
De 20 pond briefjes (voorkant)
[ afbeelding ]
De 20 pond briejfes (achterkant)
[ afbeelding ]
En een engelse 10 pond.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat iemand me kan helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |