Kortzichtige mensenquote:Op zondag 4 april 2010 14:06 schreef Pixie. het volgende:
Sowieso de paus
Mensen die achter zijn kont aanlopen
Rooms-Katholieke kerken
Alles is gewoon een dikke vettewaard
Leuk, die / alsof het eigenlijk een synoniem voor elkaar isquote:Op zondag 4 april 2010 14:14 schreef waht het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen
(Nee, ik ben niet katholiek/pedo.)
Nee, jij wel?quote:
Nee, doodzwijgen is een groot talent binnen de Katholieke kerk, ik had toch echt niet gedacht dat er tijdens de Paas-toespraak een onderwerp als dit besproken zou worden.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 14:14 schreef waht het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen
wat is er kortzichtig aan het geen ontzag hebben voor de katholieke kerk ?quote:Op zondag 4 april 2010 14:14 schreef waht het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen
Lul niet zo dom, het is zijn paasboodschap, gericht aan de gelovigen. Waarom zou hij het daarin over seksueel misbruik moeten hebben?quote:Op zondag 4 april 2010 14:04 schreef Bleekscheet het volgende:
Met geen woord gerept over seksueel kindermisbruik in de Rooms-Katholieke Kerkwel ging zijn aandacht naar terreur, aardbeving in Haiti, vervolging van christelijke minderheden echter geen woord over kindermisbruik
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 4 april 2010 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, het is zijn paasboodschap, gericht aan de gelovigen. Waarom zou hij het daarin over seksueel misbruik moeten hebben?
Het had zo leuk geweest als je het woord goed had gespeld..quote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.
De paus is scheinheilig
hahah snap je
schein-heilig ahahahha![]()
Ik snap hem niet?quote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.
De paus is scheinheilig
hahah snap je
schein-heilig ahahahha![]()
En dat alleen in Nederland, laat staan wereldwijd. in het bijzonder Verenigde Staten richting de miljoen misbruikingenquote:Op zondag 4 april 2010 15:09 schreef Farenji het volgende:
1300 misbruikmeldingen afdoen als "verachtelijk geroddel", wat een goor lef heeft die Sodomano. De hele kerk heeft haar hele bestaan te danken aan "geroddel", alleen heet het dan "overlevering".
Klopt, maar de kerk moet natuurlijk wel verantwoording afleggen over kindermisbruik, en is daar ook mee bezig. Het idee dat het in de paasboodschap zou moeten kan echter uitsluitend voortkomen uit de geringe aandachtsspanne van TS.quote:Op zondag 4 april 2010 15:20 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Weltschmerz heeft natuurlijk, zoals wel vaker, gelijk. Die club heeft geen verantwoordig aan ons af te leggen en wij hoeven ons ook niets aan hen gelegen te laten liggen.
En waarom dan wel over de doden in chili?quote:Op zondag 4 april 2010 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, het is zijn paasboodschap, gericht aan de gelovigen. Waarom zou hij het daarin over seksueel misbruik moeten hebben?
Ga je eigen paasboodschap verkondigen en kijk of je daarmee een parkeerplaats volkrijgt, als je zo goed weet wat gelovigen bij paasboodschap wel en niet te horen moeten krijgen. Wat een geleuter zeg.quote:Op zondag 4 april 2010 16:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En waarom dan wel over de doden in chili?
Jammer, gewoon nadenken lijkt mij veel effectiever.quote:Het sexueel misbruik ondermijnt op dit moment het geloof van mensen.
Dat is gelul, deze paus onderscheidt zich juist door het probleem te erkennen en voor de kerk zijn doen buitengewoon diep door het stof te gaan.quote:Daar zou hij zijn volk voor moeten behoeden. Maar de paus kiest voor de veilige weg en doet helemaal niets. Hij erkent op geen enkele manier de emotionele verminking van de slachtoffers. Dat is TE walgelijk voor woorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |