Dat is het al vrij snel met de betreffende TS.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een link naar desbetreffend topic zou handig zijn. Nu is het gelul in de ruimte.
Dit slaat als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef Poostema het volgende:
Ga ik eens naar een ander subforum, want ik dacht bij mezelf:
"Hey Poostema, je post bijna alleen in ONZ en KLB, verbreid je horizon eens effe!"
Dus zo gezegd, zo gedaan.
Word ik er godverdomme weggepest omdat ik 'te mager' ben.![]()
Klacht: Gemene meisjes die me niet laten meedoen omdat ik te mager ben.
Ach ja. Ik zie het nu. TS is dat loopse snolletje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is het al vrij snel met de betreffende TS.
Oh, je hebt 'm al.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:55 schreef Dartanion het volgende:
Slank #1002: met zonder warm water! :(
Desbetreffende topic
Ik heb mijn tvp voor een TTK topic.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef Poostema het volgende:
"Hey Poostema, je post bijna alleen in ONZ en KLB, verbreid je horizon eens effe!"
knoppen indrukken en de muis bewegen gaat bij jou natuurlijk erg traag met dat panmagere lichaampje van je. Ik raad je aan om meer te gaan eten.quote:
Oops.quote:
Nee bedankt!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:58 schreef Skonk het volgende:
Ik kan je anders wel een dikke buik geven hoor
Ieuw, nee.quote:
Ik ben heul geen troll!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
Ook daar ben je niks meer dan een troll.
Goh, wat een verrassing.
Ja, inderdaad.quote:
Meer bewegen! zweten met die heupen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben heul geen troll!![]()
Man, je bent al hetzelfde als die vrouwen.
Ik mag niet meedoen omdat ik te mager ben?
Als ik godverdomme dood wil neervallen, dan doe ik dat toch?!
Ik vind het ronduit gemeen.
Zoals ik daar ook zeg: ik heb echt véél te veel vet om m'n heupen en die shit moet eraf.
Ik had gehoopt dat ik wat steun zou krijgen van vrouwen die ook niet zo goed in hun vel zitten,
maar ze pesten me godverdomme weg!
En dat ook. En dan is het niet eens grappig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
TS zit gewoon te trollen daar. Zo doorzichtig allemaal. Erg jammer.
Pics van het vet, anders opbokken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben heul geen troll!![]()
Man, je bent al hetzelfde als die vrouwen.
Ik mag niet meedoen omdat ik te mager ben?
Als ik godverdomme dood wil neervallen, dan doe ik dat toch?!
Ik vind het ronduit gemeen.
Zoals ik daar ook zeg: ik heb echt véél te veel vet om m'n heupen en die shit moet eraf.
Ik had gehoopt dat ik wat steun zou krijgen van vrouwen die ook niet zo goed in hun vel zitten,
maar ze pesten me godverdomme weg!
Post dan een foto waarin je een krant van vandaag naast je heupen houdt terwijl je een lekkere homp vet vast paktquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Poostema het volgende:
Dus omdat jullie het allemaal ongeloofwaardig vinden dat ik wil afvallen, ben ik een troll?
Ach, laat ook maar.
Ga eens huilen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Poostema het volgende:
Dus omdat jullie het allemaal ongeloofwaardig vinden dat ik wil afvallen, ben ik een troll?
Ach, laat ook maar.
Waarom?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Acknowledgement is the first step to recovery.
Ik zit op het werk en ik ga heul geen foto's van m'n vet nemen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Post dan een foto waarin je een krant van vandaag naast je heupen houdt terwijl je een lekkere homp vet vast pakt![]()
Anders ben je inderdaad een troll!
Van wat?!quote:
Zie je wel, je durft nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:06 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik zit op het werk en ik ga heul geen foto's van m'n vet nemen.
Nee hoor dat was omdat je te lelijk bent. Sorryquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef Poostema het volgende:
"Hey Poostema, je post bijna alleen in ONZ en KLB, verruim je horizon eens effe!"
Dus zo gezegd, zo gedaan.
Word ik er godverdomme weggepest omdat ik 'te mager' ben.![]()
Klacht: Gemene meisjes die me niet laten meedoen omdat ik te mager ben.
Natuurlijk niet, wie gaat er nu foto's van zijn/haar vet op het internet plaatsen?quote:
Of je bent een faker. Of je bent een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:09 schreef Poostema het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wie gaat er nu foto's van zijn/haar vet op het internet plaatsen?
quod erat demonstrandum?quote:
Ik ben geen troll en ik ben geen kloon, zucht...quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik voorspel dat dit een kloon blijkt van iemand met ban die ook niet grappig was.
Je komt wel enorm ongeloofwaardig over.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:14 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben geen troll en ik ben geen kloon, zucht...
Wanneer jij de gehele dag zit te googlen wordt je vanzelf moddervet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
liever google dan taart, want van google word je niet vet!
nee joh, door over sporten te lezen word je ook slank!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer jij de gehele dag zit te googlen wordt je vanzelf moddervet.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je komt wel enorm ongeloofwaardig over.
en ze heeft volgens mij echt mega honger.. (logisch ook, als je nog af wilt vallen als je zo weinig weegt), want ze hapt zo ontzettendquote:
Maak je niet dik.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Poostema het volgende:
Ik snap écht niet wat nu godverdomme het probleem is!
Gezien je PH kom je erg klonerig/trollerig over jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Poostema het volgende:
[..]
Waarom?
Ik voel me niet in m'n vel, wil wat afvallen, vervoeg me bij mensen die met hetzelfde probleem zitten...
En dan OPEENS ben ik niet alleen een troll, maar ook een kloon?!
Ach, komaan man.
Typisch trollgedrag: volkomen negeren dat men dit al aan je heeft proberen uit te leggen. En dan maar steeds blijven vragen wat nou het probleem is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Poostema het volgende:
[..]
Waarom?
Ik voel me niet in m'n vel, wil wat afvallen, vervoeg me bij mensen die met hetzelfde probleem zitten...
En dan OPEENS ben ik niet alleen een troll, maar ook een kloon?!
Ach, komaan man.
Zat mensen, kijk maar op hyves. Maar wees eens heldhaftig en toon je vet!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:09 schreef Poostema het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wie gaat er nu foto's van zijn/haar vet op het internet plaatsen?
Oeh, die moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, door over sporten te lezen word je ook slank!
bedeol je die uit de paginea achter het fotoicoontje van de openaarster van dit onderwepr?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef Penisbaard het volgende:
Gewoon afvallen hoor TS, op die foto's zie je er veel te dik uit
KLB-ers kunnen jullie je even melden in LIFquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de opkomst vanuit KLB nog een beetje magertjes hier.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLB-ers kunnen jullie je even melden in LIF
Is dit een oproep om te rellen in een ander subforum?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee daar word je weggepest als je niet dikke vriendjes bent met volslanke damesquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is dit een oproep om te rellen in een ander subforum?
Zou het werken zo op 3e paasdag?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is bekend dat BMI een richtlijn is, geen regel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Typisch trollgedrag: volkomen negeren dat men dit al aan je heeft proberen uit te leggen. En dan maar steeds blijven vragen wat nou het probleem is.
Want ja, als je er serieus op in zou gaan dat je met een BMI van 16 een te laag gewicht hebt, is je lol natuurlijk voorbij.
Heb je FoBo gezien ... misschien scheelt het een kilo als je wat van die oogschaduw verwijdert.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:25 schreef Poostema het volgende:
Het is bekend dat BMI een richtlijn is, geen regel.
Je kan perfect een laag BMI hebben en toch overtollig vet hebben.
En je kan ook een hoog BMI hebben en er niet dik uitzien (bv. zware botten)
Ik heb niemand iets echt zien uitleggen.
Ik heb alleen maar mensen die 'troll' en 'kloon' riepen gezien...
Echt, laat het maar.
Doe maar op slot ofzo.
Klaagde ze laatst niet dat ze het zo rustig vond?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je FoBo gezien ... misschien scheelt het een kilo als je wat van die oogschaduw verwijdert.
Ja maar dat is een oude foto huilde ze eerder in een ander topic.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je FoBo gezien ... misschien scheelt het een kilo als je wat van die oogschaduw verwijdert.
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klaagde ze laatst niet dat ze het zo rustig vond?
En misschien ook wel een kilo als je al je ijzerwaren uit je gezicht verwijderd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nopequote:Op dinsdag 6 april 2010 12:29 schreef Poostema het volgende:
Mag 'm niet gewoon op slot?
Ben dat gezeik over m'n uiterlijk wel beu nu.
Nee nu gaan we door, eigen schuld dikke bult !!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:29 schreef Poostema het volgende:
Meen je dat nu echt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee
[..]
eigen schuld, dikke () bult
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:29 schreef Poostema het volgende:
Je bent gewoon een lekker wijf, niets mis meequote:Op dinsdag 6 april 2010 12:29 schreef Poostema het volgende:
Bedanktquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker wijf, niets mis mee
KLB is dat alleen niet gewend, en LIF is jaloers.
Ze wil niet met je batsen Adelante.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker wijf, niets mis mee
KLB is dat alleen niet gewend, en LIF is jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |