abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80000215
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Heel mager de zomer in", ook wel bekend als "Heel mager de <seizoen> in/door" bedoeld?
De Heel mager-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen al hun vet kwijt willen en een (BMI hebben van 18 of lager).

Bij een BMI van boven de 18 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank. Met een BMI van boven de 27 mag je je aanmelden bij de Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om HEEL MAGER, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:25:38 #2
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_80000231
TS is te dik
pi_80000249
!
Ja doei.
pi_80000313
Ik hoop hier binnenkort mee te posten, nog maar 10 kilo
pi_80000350
Waarom in klaagbaak?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80000364
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:27 schreef P.F het volgende:
Ik hoop hier binnenkort mee te posten, nog maar 10 kilo
dan kun je beginnen met ECHT mager worden
Ja doei.
pi_80000368
O verkeerde subforum! Schopje naar LIF svp!
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:30:01 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_80000379

Hoi, ik ben nieuw hier op FOK! en dit lijkt me een perfect topic voor mijn problemen. Ik zal eens beginnen met het posten van mijn reguliere eetlijstje:

O: lauwwarm water om de maag op te starten
T: 2 witte druiven voor de vezels
L: thee met honing
T: ik probeer de L nog maar eens, want die bleef niet liggen
D: water met groenten, met name brocolli houd ik van
T: water

Zo, nu zien jullie precies waar mijn probleem zit, namelijk de hoeveelheid calorieen. Ik wil namelijk wel kunnen blijven model lopen, maar kreeg laatst al opmerkingen over mijn heupen die uitstekend zijn

Iemand tips voor een beter lijstje of misschien moet ik meer gaan roken voor m;'n stofwisseling?

XXXjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:30:04 #9
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_80000382
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:25 schreef Penisbaard het volgende:
TS is te dik
pi_80000418
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Hoi, ik ben nieuw hier op FOK! en dit lijkt me een perfect topic voor mijn problemen. Ik zal eens beginnen met het posten van mijn reguliere eetlijstje:

O: lauwwarm water om de maag op te starten
T: 2 witte druiven voor de vezels
L: thee met honing
T: ik probeer de L nog maar eens, want die bleef niet liggen
D: water met groenten, met name brocolli houd ik van
T: water

Zo, nu zien jullie precies waar mijn probleem zit, namelijk de hoeveelheid calorieen. Ik wil namelijk wel kunnen blijven model lopen, maar kreeg laatst al opmerkingen over mijn heupen die uitstekend zijn

Iemand tips voor een beter lijstje of misschien moet ik meer gaan roken voor m;'n stofwisseling?

XXXjes
Ben je wel serieus? Je eet namelijk wel erg veel suiker... Probeer anders die druiven door een (halve) cracker te vervangen.
pi_80000437
Overigens? Wat een raar inititatief. Een bmi van 18 is volgens mij net goed... Aansporen tot minder kan vergeleken worden met aansporen tot anorexia.
pi_80000453
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Overigens? Wat een raar inititatief. Een bmi van 18 is volgens mij net goed... Aansporen tot minder kan vergeleken worden met aansporen tot anorexia.
BMI is een richtlijn he, je kan nog steeds veel vet hebben met bijv. een BMI van 16.
pi_80000455
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef Tamashii het volgende:
inlezen: Weggepest.
Ja doei.
  Forum Admin dinsdag 6 april 2010 @ 12:32:10 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_80000456
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
..
Zo, nu zien jullie precies waar mijn probleem zit, namelijk de hoeveelheid calorieen. Ik wil namelijk wel kunnen blijven model lopen, maar kreeg laatst al opmerkingen over mijn heupen die ui stekend zijn
..
En die puntige ellebogen, en over je dikke reet maar niet te spreken, i wouldn't hit that
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_80000475
Verkeerde account, Poostema
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:33:34 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80000495

Hoi, dit is een foto van mij, gemaakt met oud&nieuw. Ik vind mezelf nog steeds veel te dik !!!11!!

Kan iemand me helpen? Tips?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80000514
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

inlezen: Weggepest.
Kan je wel doen, maar het is toch eigenlijk dieptriest al die afslank en dieet topics.
pi_80000520
id hit it!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80000524
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Kan je wel doen, maar het is toch eigenlijk dieptriest al die afslank en dieet topics.
wanneer kom jij weer gezellig meeposten? !
Ja doei.
pi_80000531
Klaagbaak is een goede keuze!
pi_80000539
Pro-Anna.
Een weekje naar Afrika sturen, dat zal ze leren!

pi_80000542
Mijn lievelingsgetal is 16. Ik wil ook een BMI van 16. Of zou dat te veel zijn? Ik twijfel nog. Oneven getallen kan ik niet aan, dus dan zou ik naar 14 moeten.

Lijstje:

O: kwart appel
L: balansdag
D: zie lunch
pi_80000555
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
Mijn lievelingsgetal is 16. Ik wil ook een BMI van 16. Of zou dat te veel zijn? Ik twijfel nog. Oneven getallen kan ik niet aan, dus dan zou ik naar 14 moeten.

Lijstje:

O: kwart appel
L: balansdag
D: zie lunch
hoe houd jij een appel 4 dagen lang goed?
Bij mij worden ze altijd mushy in de koelkast.
Ja doei.
pi_80000563
Jaaa goed topic! Mijn BMI is nu 18 maar dat is ook maar zo gemiddeld mager, ik hoop 10 kg af te vallen en op een BMI van 15 te komen!
pi_80000581

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')