dan kun je beginnen met ECHT mager wordenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:27 schreef P.F het volgende:
Ik hoop hier binnenkort mee te posten, nog maar 10 kilo
Ben je wel serieus? Je eet namelijk wel erg veel suiker... Probeer anders die druiven door een (halve) cracker te vervangen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben nieuw hier op FOK! en dit lijkt me een perfect topic voor mijn problemen. Ik zal eens beginnen met het posten van mijn reguliere eetlijstje:
O: lauwwarm water om de maag op te starten
T: 2 witte druiven voor de vezels
L: thee met honing
T: ik probeer de L nog maar eens, want die bleef niet liggen
D: water met groenten, met name brocolli houd ik van
T: water
Zo, nu zien jullie precies waar mijn probleem zit, namelijk de hoeveelheid calorieen. Ik wil namelijk wel kunnen blijven model lopen, maar kreeg laatst al opmerkingen over mijn heupen die uitstekend zijn![]()
Iemand tips voor een beter lijstje of misschien moet ik meer gaan roken voor m;'n stofwisseling?
XXXjes
BMI is een richtlijn he, je kan nog steeds veel vet hebben met bijv. een BMI van 16.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Overigens? Wat een raar inititatief. Een bmi van 18 is volgens mij net goed... Aansporen tot minder kan vergeleken worden met aansporen tot anorexia.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Overigens? Wat een raar inititatief. Een bmi van 18 is volgens mij net goed... Aansporen tot minder kan vergeleken worden met aansporen tot anorexia.
En die puntige ellebogen, en over je dikke reet maar niet te spreken, i wouldn't hit thatquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
..
Zo, nu zien jullie precies waar mijn probleem zit, namelijk de hoeveelheid calorieen. Ik wil namelijk wel kunnen blijven model lopen, maar kreeg laatst al opmerkingen over mijn heupen die ui stekend zijn![]()
..
Kan je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer kom jij weer gezellig meeposten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan je weldoen, maar het is toch eigenlijk dieptriest al die afslank en dieet topics.
hoe houd jij een appel 4 dagen lang goed?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
Mijn lievelingsgetal is 16. Ik wil ook een BMI van 16. Of zou dat te veel zijn? Ik twijfel nog. Oneven getallen kan ik niet aan, dus dan zou ik naar 14 moeten.![]()
Lijstje:
O: kwart appel
L: balansdag
D: zie lunch
Stop je nu met slikken dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaa goed topic! Mijn BMI is nu 18 maar dat is ook maar zo gemiddeld mager, ik hoop 10 kg af te vallen en op een BMI van 15 te komen!
18!!! ik hoop dat je snel op een natuurlijke BMI van 15 zit hoor meidquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaa goed topic! Mijn BMI is nu 18 maar dat is ook maar zo gemiddeld mager, ik hoop 10 kg af te vallen en op een BMI van 15 te komen!
Ja en dan ook jezelf inwikkelen in keukenfolie, van dat doorzichtige. Niet magnetronfolie want daar zitten gaatjes in en dan heb je alsnog ventilatie en dat moet niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:36 schreef P.F het volgende:
Ik wil meer gaan hardlopen, ik heb gehoord dat het dan helpt om van te voren niets te eten [dan verbrand je je lichaamsvet ipv. je eten] en om warme kleding aan te doen?
Krijg ik daar calorieën van binnen dan?quote:
Ja 18 is gewoon echt moddervetquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
18!!! ik hoop dat je snel op een natuurlijke BMI van 15 zit hoor meid
Het is al zwaar genoeg als ik per ongeluk de zeep laat vallen en gedwongen naar beneden moet kijken om 'm op te pakkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:39 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je na het douchen met je ogen dicht langs de spiegel loopt omdat je anders tegen je eigen naakte vadsige lichaam aan moet kijken?
Ik heb 3 keer een eetlijstje gepost, wat ik toen naar me toe gekregen heb is dat ik te vet/calorierijk/veel eet. Gawd. Diep, dieptriest noem ik het.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wanneer kom jij weer gezellig meeposten?!
Zo zie ik er nu ong uit, niet om aan te zien dus. Goede foto om op je koelkast te plakken tegen de hongerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:40 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nu dit topic verpest?
cry me a riverquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer een eetlijstje gepost, wat ik toen naar me toe gekregen heb is dat ik te vet/calorierijk/veel eet. Gawd. Diep, dieptriest noem ik het.
Als ik me goed herinner bestond jouw dieet uit louter snoep!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer een eetlijstje gepost, wat ik toen naar me toe gekregen heb is dat ik te vet/calorierijk/veel eet. Gawd. Diep, dieptriest noem ik het.
volmaakt? ik?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo volmaakt zijn als jij, hè. Mijn god.
Dan weeg je 35 kilo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik had vorig jaar serieus een tijd een bmi van 11 of 12 en nee ik heb geen anorexiaDarmziekte, at als een bouwvakker. Nu weer wel wat aangekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |