Ik kan pas morgen heel laat kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef zquing het volgende:
kwijlt mee, zin heeft. Beetje kut alleen dat ik morgen de hele dag college heb
Gebruik je een andere browser? Opera en Firefox ondersteunen kortere delays tussen de frames.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf, die smileys gaan ineens supersnel bij mij
Best wel milfquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:35 schreef Esje-lief het volgende:
Zij was toch van het gebouw vergadering.. Lily had daar geen tijd voor en toen ging hij daar naar toe. Met allemaal vrouwen
Oh ja, thanks!quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:35 schreef Esje-lief het volgende:
Zij was toch van het gebouw vergadering.. Lily had daar geen tijd voor en toen ging hij daar naar toe. Met allemaal vrouwen
Ooo het is me even ontgaan dat Serena nu daar woont! Tja.. dan is het misschien wel weer een soort van logisch maar toch ze lopen allemaal zonder aan te bellen gewoon bij elkaar naar binnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, precies. Dat soort dingen.
Maar dat komt omdat Serena nog altijd bij de Waldorfs zit, want ze had toch weer ruzie met d'r moeder gemaakt ergens over (ow ja, rond dat geneuzel met die Tripp) en daarom zal ze niet bij Lily enzo wonen nu momenteel.
Maar wel mooi dat er niemand in dat huis was verder of zo, want die moeder van Blair die komt ook nooit meer opdagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Of hij gaat niet vreemd terwijl Lilly denkt dat hij wel vreemdgaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:05 schreef Starlie het volgende:
Rufus zal uiteindelijk wel vreemdgaan met die andere vrouw, die volgens mij ook wel erg goed bij hem past.
O ja dat kan ook nog, er komt hoe dan ook gesodemieter vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Of hij gaat niet vreemd terwijl Lilly denkt dat hij wel vreemdgaat.
Ja, er werd nog ingezoomed op een half vertrapte pil geloof ik...maar daar gebeurde niks mee...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik had verwacht dat er wat meer fout ging met dat "pillenjasje", dat er iemand opgepakt zou worden minimaal...maar nee hoor.
Geweldigquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef DeeBee het volgende:
Zoals altijd hilarisch: NYmag recap.
Merk wel dat ik door die recap zelf ook altijd veel beter op domme dingen let.
Jongens, jullie weten ook dat er een tweede recap is iedere vrijdag van de comments van de recap?quote:
Het is maar goed dat Scott eruit geschreven isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, iets beter dan vorige week...maar pff, tsja...
Ik vind dat ze iets te ver zijn doorgeslagen naar het 'melo-drama'-werk, maar dat is dan weer niet zo realistisch want het zijn kids for crying out loud!Wat een beetje mist zijn de humor enzo, die eerdere seizoenen stuk leuker maakte.
Plus dat de afleveringen tegenwoordig geschoten worden met 5 acteurs of zo, hele hoop characters zie je amper meer.
Ik ben net klaar met gilmore girls te herkijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:13 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die op zoek is naar iets nieuws om te kijken, klik.
Ik moest even terug spoelen toen ik dat blije lachje zag. Meestal zie je hem alleen glimlachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef Esje-lief het volgende:
ik vind het mooi chuck te zien lachen... hihihi
*cry*
Ja, het is nogal zwaar allemaal. Vroeger viel er ook nog wat te lachen, maar nu is allemaal zo dramatisch...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, iets beter dan vorige week...maar pff, tsja...
Ik vind dat ze iets te ver zijn doorgeslagen naar het 'melo-drama'-werk, maar dat is dan weer niet zo realistisch want het zijn kids for crying out loud!Wat een beetje mist zijn de humor enzo, die eerdere seizoenen stuk leuker maakte.
Plus dat de afleveringen tegenwoordig geschoten worden met 5 acteurs of zo, hele hoop characters zie je amper meer.
Life Unexpected volg ik al trouw vanaf het begin.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:13 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die op zoek is naar iets nieuws om te kijken, klik.
En versie aardbeienquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat hij vers geklopte slagroom had als hij niet eens wist dat hij een koelkast had.
Verder vond ik juist de enige irritante verhaallijn die van Dan en Vanessa.
Maar zo zijn Nate en Serena, dom, naief, verliefd na een date, taking it slow door 24/7 te neuken, etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Vieze spelletjes zijn altijd goed en aarbei met slagroom is zker yummie.. maar in die setting vond ik het gewoon slecht gedaan en al helemaal hoe ze met elkaar omgaan.. tis zo nep verliefd vind ik
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met gilmore girls te herkijken![]()
wat een geweldige serie was dat toch, die chemie tussen de characters.. en ik vind Lauren Graham gewoon ontzettend tof!
Was al Parenthood aant volgen (is pas sinds 2 weken ofzo) omdat Lauren Graham daar in speelt
Zal eens kijken naar deze, zag op side reel vaak afleveringen voorbij komen![]()
Ik vond vandaag wel tofmaar ik mis nog iets.. En ik hoop ergens dat Jenny ooit weer lieve kleine Jenny wordt
Ja, echt studeren doet ze nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:51 schreef tjoptjop het volgende:
Word eens tijd dat Blair iets met NYU gaat doen. Of is dat er echt helemaal uitgehaald
Dat het rijkeluiskindjes zijn met hun eigen problemen, alleen dan in New York.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
In hoeverre kan ik deze serie vergelijken met The OC?
Nog oppervlakkeriger en geen irritante moralistische ouders (Rufus een klein beetje)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
In hoeverre kan ik deze serie vergelijken met The OC?
Denk dat het ook nog maar de vraag is of het wel zijn moeder is... denk dat ze de uitslag van die DNA test ook veranderd hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een stomme wending, dat z'n moeder samenspant met Jack Bass.
Dat zou echt cheesy zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Denk dat het ook nog maar de vraag is of het wel zijn moeder is... denk dat ze de uitslag van die DNA test ook veranderd hebben.
Het was wel heel erg obvious dat die moeder in het complot zat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een stomme wending, dat z'n moeder samenspant met Jack Bass.
ik dacht juist dat ze nate ging scoren toen hij haar thuis had gebrachtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Ladyxima het volgende:
het viel me nog mee dat Nate Jenny niet half ontkleed aantrof daar... ze werd toch op een vrijgezellenfeest gedumpt, had veel erger af kunnen lopen
Ja aan de preview van volgende week te zien is dat verhaal nog niet ten einde...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef zquing het volgende:
Ik dacht dat ze ook wel een move zou maken, al was dat niet zo slim aangezien Nate voor Serena gaat. Jenny zou geen kans maken, ik denk dat ze nog wel met een plan komt
Volgende keer ff de spoiler tag gebruiken aub. Ook al was dit wel te verwachtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Ja aan de preview van volgende week te zien is dat verhaal nog niet ten einde...
Zo waarquote:I don't know why but I cracked up laughing when Nate first showed up last night rubbing on Dan and Vanessa. He truly is like a Labrador that is always underfoot and as soon as you look at him, rolls on his back for a tummy rub. +20
quote:• We appreciate the Hitchcockian cinematography, but seriously, why is Dan sleeping at 6:30 on a Saturday, and why is it still light out if it’s still winter? And how did Vanessa cook an entire lobster dinner without waking him? No way V can throw a live crustacean into a pot without shrieking. Minus only 3, because of course Dan is a Sally about eating the tamale.
Het zou lekker ongeloofwaardig zijn als ze had gezegd 'kopen', hè? Ik denk dat niemand van dat soort meisjes dat nog doetquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:12 schreef Sc0tTy het volgende:
had de laatste 2 eps nog nie gezien, zit nu e15 te kijken, hoor ik serena tegen jenny zeggen dat ze dirty dancing moet downloaden.... noou schat ik download al je komende films ook !
Quinn is een sukkelquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef frame-saw het volgende:
Waarom is de oom van Chuck Bass de (vrij aardige) collega van Dexter
Ja maar nog wel aardig.quote:
Maar ik wil het altijd van te voren weten dan schrik ik vanavond niet zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef zquing het volgende:
Zouden Jenny en Nate mooiere kinderen krijgen dan Serena en Nate
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef zquing het volgende:
Zouden Jenny en Nate mooiere kinderen krijgen dan Serena en Nate
Nou daar zat ik ook aan te denken hoor, bij die laatste shotsquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Starlie het volgende:
Zal wel grappig zijn als Blair en Dan iets met elkaar krijgenMaar dat zal wel niet.
Heeft ze ook een gezicht dan?quote:
So true.quote:Because she likes to dress at all times a little like a hooker, Serena is wearing a black sheer ensemble even though it's early in the morning and she's supposedly just going to the Humphreys for breakfast. Plus 1.
Ik vind dr eigenlijk ook zo'n etterig kutkind, als het allemaal waargebeurd zou zijn. Gelukkig is het een serie en vind ik haar daarin leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Starlie het volgende:
Dat stukje tussen Blair en Dorota was wel erg lief![]()
Zal wel grappig zijn als Blair en Dan iets met elkaar krijgenMaar dat zal wel niet.
Jenny vind ik echt gruwelijk irritant... ze staat me echt niet aan, die houding van haar is ook zo krom als een hoepel en dat bitchy gedoe richting Serena vind ik ook een beetje sneu, Serena zou ook wel beter moeten weten maar toch.
Ben wel benieuwd waarom Lily in vredesnaam bij Serena haar vader zit...
quote:Chuck's way of saying Nate and Serena are morons is this: "You and Serena have it easy. Until now your biggest concern is whose hair is more shiny.”
quote:Weddings are Blair’s weakness? For a tough girl, she has an awful lot of weaknesses. Headbands, peonies, Ivy League schools, bulldogs, bad boys, good boys, shiny things …
Ik las het maar ik kon niet plaatsen waar *terugzoekt*.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef hetismijrobbert het volgende:
haha iemand opgevallen dat tijdens het ballonnen dans spel ze een nummer van black eyed peas spelen, tonight is gonna be a good night, hehe.
Als ze gaan trouwen en iedereen een ballon tussen zich moet plaatsen tijdens het dansen. tenminste, ik dacht dat ze dat nummer speelde en vond het wel grappigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las het maar ik kon niet plaatsen waar *terugzoekt*.
Valt toch wel mee? Wel helemaal fan geworden van 1 bandje trouwens, door Gossip Girl. Dat nummer Wild Wolves van Athlete van een aflevering of 2 terugquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:45 schreef TC03 het volgende:
Waarom is de muziek van Gossip Girl altijd zo obscuur dat er vaak echt helemaal niks van te vinden is?Ik snap alleen Chuck niet helemaal. Als hij toch wel wist dat Blaire het ging doen had hij toch helemaal niks hoeven te overleggen met niemand? Had gewoon tegen Jack gezegd "nee" en wacht vrolijk af. Dan kan niemand je wat maken. Beetje zwakke verhaallijn.
Idem, daarna is het zwakker geworden. Ik kijk ook met veel meer plezier naar 90210 dan naar Gossip Girl.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef DeeBee het volgende:
Ik vond het eerste seizoen nog wel het beste zo ongeveer eigenlijk.
Ja same, die speelt haar rol zo vreselijk gemaaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:22 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Jenny juist leuker met Nate, maar dat komt misschien omdat ik Serena zwaar irritant vind.
Ik vind de chemie tussen Nate en Serena trouwens ook beneden 0quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja same, die speelt haar rol zo vreselijk gemaakt
Will & Gracequote:• Blair: “Dorota, you should really stop buying your prenatal vitamins over the Internet.” Dorota: “For this I postpone honeymoon.” Aw. Seriously, they’re like Karen Walker and Rosario at this point.
quote:• Dan gets rejected from Tisch. Plus 2. Then Vanessa tells him right away that she took the spot, which is realistic but so unlike how things actually happen in the world of Gossip Girl. Normally she’d engage in some sort of subterfuge involving pretending to be busy when she was at all her Tisch classes so Dan would eventually think she was cheating on him, and then the confrontation would make everything worse, because how could he think she would ever, except she was kind of lying to him the whole time. And then: ping! Georgina Sparks blow jobs on a roof and we’re back at square one.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat Nate nu ineens zegt "she's jus a kid".
Die hebben toch al eerder staan zoenen?
En niet zo dun.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:39 schreef Tegan het volgende:
Jenny. Ik wil ook zulk lang haar, alleen dan niet zo nep
.
Die gothic stijl make-up past wel goed bij Jenny valt me op. Ik vind Serena zo bloed irritant de laatste tijd he, maar kan ook aan mij liggenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:39 schreef Tegan het volgende:
Jenny. Ik wil ook zulk lang haar, alleen dan niet zo nep
.
Hij's zo lief altijd hequote:
Die doet het bij mij wel hoor, moet je op "click here to watch" klikken, onderaan onder alternate.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:08 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan ik het ergens kijken? ch131 doet het niet meer.(nee kan geen torrents downloaden)
Bij mij niet, helaas.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:43 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Die doet het bij mij wel hoor, moet je op "click here to watch" klikken, onderaan onder alternate.
http://www.yidio.com/show/gossip-girlquote:Op zondag 9 mei 2010 17:08 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan ik het ergens kijken? ch131 doet het niet meer.(nee kan geen torrents downloaden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ja, dat was wel weer black-tie 'with a twist', wat een slettenoutfit was dat, die glimmende strakke mini-jurk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kon hem ook wel waarderen! Op Serena na dan, als de dresscode black tie is in zo'n hoerige disco-outfit komen
Eens, al moet ik zeggen dat ik deze ep wel leuk vondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
Saaie aflevering. Zowel Serena als Jenny laten me koud.
Vanessa heb ik nooit leuk gevonden, dus de enige leuke vrouw is nog Blair.
De jongens zijn inwisselbaar aan het worden.
Hier ook! Maar de aflevering wasquote:
Ik vond het juist zo plots ineens bam opgelostquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:25 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hier ook! Maar de aflevering wasIk was al bang dat het tot het einde zou duren tot we achter de waarheid zouden komen!
Word! Ik word helemaal gek van haar zeurderige stem en dromerige ogen bij elke zin. Also ze totaaaal geen zin meer om ook maar een poging tot acteren te doenquote:
idd.quote:
Niet zo'n klein beetje ook...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef PirE het volgende:
[..]
idd.
Die jurk van Jenny was ook behoorlijk push-up![]()
.
Ik dacht ook, waar komt dat vandaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef PirE het volgende:
[..]
idd.
Die jurk van Jenny was ook behoorlijk push-up![]()
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:38 schreef Ladyxima het volgende:
Morgen (dus eigenlijk dinsdag voor ons) de season finale alweer! Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen tussen Blair & Chuck... gaat ie een aanzoek doen ofzo, daar op dat gebouw??
Zou me wel verbazen eigenlijk, Chuck & trouwen??![]()
Dat zou nog eens een season ending zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 13:38 schreef Ladyxima het volgende:
Morgen (dus eigenlijk dinsdag voor ons) de season finale alweer! Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen tussen Blair & Chuck... gaat ie een aanzoek doen ofzo, daar op dat gebouw??
Zou me wel verbazen eigenlijk, Chuck & trouwen??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt heel veel gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In seizoen 1 aangerand door Chuck en dan kruipen we nu maar in bedquote:• First of all, this Jenny-and-Chuck thing would never, ever happen. Minus 100. Even the actors looked like they didn’t want to go through with it. That said, if it did happen, Blair would have known the second she entered the apartment, if not from the smell of sex or extinguished Diptyque then by the way that Chuck took her arm to steer her away from the bedroom with the flickering light inside. Minus 10. And how did Jenny get out of Chuck's bedroom? Minus 7. Also, we don't get why Dan gets to punch Chuck in the face over this thing and be like, "Jenny this is not your fault at all." We get that he's a big brother and that Chuck is the King of Douches, but it's not like he deflowered her against her will! They were consenting teenagers! Minus 5. And furthermore, why would Jenny tell her brother? If what she's freaking out about is being hated by Chuck and everyone else, why make things so much worse? Minus only 1, because, teenagers.
Door die blikken twijfelde ik in eerste instantie of het wel was gebeurd of niet...quote:Even the actors looked like they didn’t want to go through with it.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had er meer van verwacht trouwens"Those unforgettable days, for them I live"
Good riddance too bad brooklyn rubbish.quote:
Ja dus?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Tegan het volgende:
Taylor Momsen is 16 he. Dus de eerste seizoenen was de 14 en 15.
Ja nu weten we het welquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest trouwens lachen bij Blair's: Signs are for the religious, the superstitious and the lower-class!
Kijk, DAT zijn de bitcherige uitspraken met stijl & klasse. Niet dat gejank van Jenny.
Jenny komt niet terug volgend seizoen, en dat van Chuck deed mij wel pijn. I'm a sucker for that Motherchucker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het ene zeer matige laatste aflevering eerlijk gezegd en daarmee bevestigd het mijn gevoel dat seizoen 3 echt het zwakste seizoen tot nu toe was. Die cliffhanger met Georgina vind ik echt ronduit gemakkelijk en bijna komisch flauw. En die met Chuck deed me veel minder dan ik gedacht had. Jenny mag trouwens dood. Irritant jankwijf. Blijf maar bij mama.
I won't stop untill she's dead and gooooooooooone!quote:
Jammer genoeg komt ze wel weer terug duurt alleen even.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jenny komt niet terug volgend seizoen,
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:35 schreef criminal_mind het volgende:
Jammer genoeg komt ze wel weer terug duurt alleen even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delivered without an information leaflet
Jenny en Dan nog niet. Trouwens ook nog geen lesbische relatie gehad. Blair en Serena zou welquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Kinga het volgende:
Ik verbaas me erover waarom ik de serie nog kijk. Het is zó slecht geschreven. Zoals ik al eens eerder postte hier, lol, ze kunnen niet 1 verhaallijn wat langer vasthouden. Ff Chuck/Blair buiten beschouwing gelaten... geen een! Volgens mij hebben alle karakters elkaar nu allemaal gehad ook.. het wordt gewoon belachelijk.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:30 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat nu wel of niet zo is mag wel in een spoilerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jenny komt niet terug volgend seizoen, en dat van Chuck deed mij wel pijn. I'm a sucker for that Motherchucker.
Ik denk dat ze wat nieuwe schrijvers moeten inhuren.. En die verhaallijn van Dan/Serena mag dan in de prullenbak.. Wat een gezeik en gedoe. Die twee moeten allebei een ongeluk krijgen, waardoor ze elkaar vergeten en gelukkig worden met andere, nieuwe toevoegingen aan de cast.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:36 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik gok op Chuck & Natequote:Op donderdag 20 mei 2010 01:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Jenny en Dan nog niet. Trouwens ook nog geen lesbische relatie gehad. Blair en Serena zou welzijn.
Heb hetzelfde, iedere week verwonderde ik me er weer over. En toch stug door blijven kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Kinga het volgende:
Ik verbaas me erover waarom ik de serie nog kijk. Het is zó slecht geschreven. Zoals ik al eens eerder postte hier, lol, ze kunnen niet 1 verhaallijn wat langer vasthouden. Ff Chuck/Blair buiten beschouwing gelaten... geen een! Volgens mij hebben alle karakters elkaar nu allemaal gehad ook.. het wordt gewoon belachelijk.
Me too, in de hoop dat beter wordtquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, iedere week verwonderde ik me er weer over. En toch stug door blijven kijken
Idd, want in potentie is het een goede serie. Rijkeluiskids doen het altijd goed, en dan ook nog eens in NYC.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Me too, in de hoop dat beter wordt
Toen hadden we nog hoop dat het goed zou komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja.. had niet anders verwacht en begrijp ook niet echt waarom nu iedereen zo 'over de rooie' is, dit pas precies in het straatje van Gossip Girl season 3.. hele seizoen lang is de serie al ontzettend veranderd.
Dit inderdaad, wat ik ook al eerder zei ; als je naar bijvoorbeeld Dawson's Creek krijgt, die deden 4 seizoenen over 4 jaren, en dat is veel leuker. Dawsons Creek bleef ook leuk op de universiteit ; en die lieten ze ook echt meespelen maar in GG zie je die helemaal niet eigenlijk? En inderdaad ook de highschool zie je niet meer,echt raar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef DeeBee het volgende:
Naar mijn mening zijn ze ook gewoon te snel van het high school gebeuren afgestapt.
Net als Jenny en Eric bijv., die komen daar ook nooit meer?! Jenny is dan wel 'home-schooled' of zoiets, maar verder is het natuurlijk complete bs dat die in drugs handelt en op zo'n manier ontspoort (en ja, het is niet 'realistisch', I know...). Maar wat mij betreft was het leukste aan de serie in de eerste twee seizoenen gewoon het hele sfeertje op die school, met een goede mix van leuke dingen die ze als rich kids nou eenmaal konden doen...
Ze hadden dat gewoon door moeten laten gaan en desnoods een soort van 'tussenlaag' aan personages moeten creeeren die ze als jong-volwassenen hadden laten kunnen optreden. Want dat Chuck en Blair zich als een stel van 35 gedragen slaat echt nergens op, met hun hotels, outfits etc. (of die outfit van Serena die ze naar het ziekenhuis aanhad, lol).
De lol en luchtigheid is gewoon van de serie af en dat is het grootste probleem. Al die 'grote mensen' problemen en situaties die ze projecteren op kids maakt het gewoon onrealistisch en stukken minder leuk...
Die oranje outfit staat hem zelfs nog sexy!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Chace Crawford arrested
[ afbeelding ]
Chace Crawford was arrested just after midnight on Friday (June 4) in Plano, Texas for marijuana possession.
Nee joh, lijkt ie iets minder mooiboyerigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Hij had zich wel eens mogen scheren zeg
als ik zo rondloop krijg ik het van alle kanten te horen!!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Maar eigen schuld, dikke bult...had hij maar naar NL moeten komen, Ik had hem graag van wat marihuana voorzien in ruil voor zijn gezelschap
Kunnen de mannen gamenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We moeten een keer samen kijken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We moeten een keer samen kijken.
Ik kom wel gezellig met de dames kijkenquote:
Kijkt die van jou GG jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of Las kijkt met jou mee en ik game met die van jou.
Is toch niet zo gek? Ik kijk ook GG, 90210, Desperate Housewives etc. als man. Of ben ik nu niet meer manwaardig?quote:
Can't wait! Blairequote:
Geen idee, daarom ga ik 'm morgen ofzo opnieuw kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe eindigde de laatste ep ook alweer?
Chuck die neergeschoten word en Jenny die naar een kostschool ofzo gestuurd word toch?quote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jenny vertrok naar haar moeder ; Georgina verraste Dan met een ronde buik, Blair en Serena gingen naar Parijs, en Chuck werd neergeschoten. Rufus en Lily hebben hun huwelijk weer opgepakt nadat de vader van Eric en Serena weer vertrok...en Vanessa zat ergens ver weg ( Hawaii ) ofzo? En Eric heeft een nieuwe soort van vriend die dan ook weer een vriendin heeft.quote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |