Ik kan pas morgen heel laat kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef zquing het volgende:
kwijlt mee, zin heeft. Beetje kut alleen dat ik morgen de hele dag college heb
Gebruik je een andere browser? Opera en Firefox ondersteunen kortere delays tussen de frames.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf, die smileys gaan ineens supersnel bij mij
Best wel milfquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:35 schreef Esje-lief het volgende:
Zij was toch van het gebouw vergadering.. Lily had daar geen tijd voor en toen ging hij daar naar toe. Met allemaal vrouwen
Oh ja, thanks!quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:35 schreef Esje-lief het volgende:
Zij was toch van het gebouw vergadering.. Lily had daar geen tijd voor en toen ging hij daar naar toe. Met allemaal vrouwen
Ooo het is me even ontgaan dat Serena nu daar woont! Tja.. dan is het misschien wel weer een soort van logisch maar toch ze lopen allemaal zonder aan te bellen gewoon bij elkaar naar binnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, precies. Dat soort dingen.
Maar dat komt omdat Serena nog altijd bij de Waldorfs zit, want ze had toch weer ruzie met d'r moeder gemaakt ergens over (ow ja, rond dat geneuzel met die Tripp) en daarom zal ze niet bij Lily enzo wonen nu momenteel.
Maar wel mooi dat er niemand in dat huis was verder of zo, want die moeder van Blair die komt ook nooit meer opdagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Of hij gaat niet vreemd terwijl Lilly denkt dat hij wel vreemdgaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:05 schreef Starlie het volgende:
Rufus zal uiteindelijk wel vreemdgaan met die andere vrouw, die volgens mij ook wel erg goed bij hem past.
O ja dat kan ook nog, er komt hoe dan ook gesodemieter vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Of hij gaat niet vreemd terwijl Lilly denkt dat hij wel vreemdgaat.
Ja, er werd nog ingezoomed op een half vertrapte pil geloof ik...maar daar gebeurde niks mee...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik had verwacht dat er wat meer fout ging met dat "pillenjasje", dat er iemand opgepakt zou worden minimaal...maar nee hoor.
Geweldigquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef DeeBee het volgende:
Zoals altijd hilarisch: NYmag recap.
Merk wel dat ik door die recap zelf ook altijd veel beter op domme dingen let.
Jongens, jullie weten ook dat er een tweede recap is iedere vrijdag van de comments van de recap?quote:
Het is maar goed dat Scott eruit geschreven isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, iets beter dan vorige week...maar pff, tsja...
Ik vind dat ze iets te ver zijn doorgeslagen naar het 'melo-drama'-werk, maar dat is dan weer niet zo realistisch want het zijn kids for crying out loud!Wat een beetje mist zijn de humor enzo, die eerdere seizoenen stuk leuker maakte.
Plus dat de afleveringen tegenwoordig geschoten worden met 5 acteurs of zo, hele hoop characters zie je amper meer.
Ik ben net klaar met gilmore girls te herkijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:13 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die op zoek is naar iets nieuws om te kijken, klik.
Ik moest even terug spoelen toen ik dat blije lachje zag. Meestal zie je hem alleen glimlachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef Esje-lief het volgende:
ik vind het mooi chuck te zien lachen... hihihi
*cry*
Ja, het is nogal zwaar allemaal. Vroeger viel er ook nog wat te lachen, maar nu is allemaal zo dramatisch...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, iets beter dan vorige week...maar pff, tsja...
Ik vind dat ze iets te ver zijn doorgeslagen naar het 'melo-drama'-werk, maar dat is dan weer niet zo realistisch want het zijn kids for crying out loud!Wat een beetje mist zijn de humor enzo, die eerdere seizoenen stuk leuker maakte.
Plus dat de afleveringen tegenwoordig geschoten worden met 5 acteurs of zo, hele hoop characters zie je amper meer.
Life Unexpected volg ik al trouw vanaf het begin.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:13 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die op zoek is naar iets nieuws om te kijken, klik.
En versie aardbeienquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat hij vers geklopte slagroom had als hij niet eens wist dat hij een koelkast had.
Verder vond ik juist de enige irritante verhaallijn die van Dan en Vanessa.
Maar zo zijn Nate en Serena, dom, naief, verliefd na een date, taking it slow door 24/7 te neuken, etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Vieze spelletjes zijn altijd goed en aarbei met slagroom is zker yummie.. maar in die setting vond ik het gewoon slecht gedaan en al helemaal hoe ze met elkaar omgaan.. tis zo nep verliefd vind ik
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met gilmore girls te herkijken![]()
wat een geweldige serie was dat toch, die chemie tussen de characters.. en ik vind Lauren Graham gewoon ontzettend tof!
Was al Parenthood aant volgen (is pas sinds 2 weken ofzo) omdat Lauren Graham daar in speelt
Zal eens kijken naar deze, zag op side reel vaak afleveringen voorbij komen![]()
Ik vond vandaag wel tofmaar ik mis nog iets.. En ik hoop ergens dat Jenny ooit weer lieve kleine Jenny wordt
Ja, echt studeren doet ze nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:51 schreef tjoptjop het volgende:
Word eens tijd dat Blair iets met NYU gaat doen. Of is dat er echt helemaal uitgehaald
Dat het rijkeluiskindjes zijn met hun eigen problemen, alleen dan in New York.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
In hoeverre kan ik deze serie vergelijken met The OC?
Nog oppervlakkeriger en geen irritante moralistische ouders (Rufus een klein beetje)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
In hoeverre kan ik deze serie vergelijken met The OC?
Denk dat het ook nog maar de vraag is of het wel zijn moeder is... denk dat ze de uitslag van die DNA test ook veranderd hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een stomme wending, dat z'n moeder samenspant met Jack Bass.
Dat zou echt cheesy zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Denk dat het ook nog maar de vraag is of het wel zijn moeder is... denk dat ze de uitslag van die DNA test ook veranderd hebben.
Het was wel heel erg obvious dat die moeder in het complot zat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een stomme wending, dat z'n moeder samenspant met Jack Bass.
ik dacht juist dat ze nate ging scoren toen hij haar thuis had gebrachtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Ladyxima het volgende:
het viel me nog mee dat Nate Jenny niet half ontkleed aantrof daar... ze werd toch op een vrijgezellenfeest gedumpt, had veel erger af kunnen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |