Dat sowieso, maar ik zit nu te twijfelen of Bart Bass Chuck er ook weleens van beschuldigd heeft, of dat Chuck het gevoel kreeg / dacht dat zijn vader Chuck verantwoordelijk achtte voor de dood van zijn vrouw... hmm. Achja, #care, ben benieuwd naar de volgende afleveringquote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij was het Chuck zelf die zichzelf de schuld gaf van het overlijden van zijn moeder.
Blame the Winter Olympicsquote:
Wijd eens uit over dat offtopic gedeelte?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Blame the Winter Olympics![]()
.
off-topic: Volgende maand in ieder geval weer Chuck![]()
[USA] Chuck #5 I Know Kung fuquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wijd eens uit over dat offtopic gedeelte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Tegan op 21-01-2010 14:16:11 ]
Waarschijnlijk dacht ze dat het om Ed Westwick gingquote:
Dat heb ik verdorie een maand kunnen verbloemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht ze dat het om Ed Westwick ging
En het was niet eens zo bedoeldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik verdorie een maand kunnen verbloemen
Ruined my day.quote:
Ja precies!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef zquing het volgende:
Alsof jullie 't niet zagen aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reageer op spoilers in spoiler jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, nog eentje dan.
Ik vind dit seizoen het beste tot nu toe. Eindelijk fatsoenlijke ontwikkeling van de personages (hoewel een aantal wel blijven steken).quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef Jivis het volgende:
Volgensmij loop ik inmiddels al bijna tien afleveringen achter. Eigenlijk al sinds ik had gelezen dat de schrijvers een spoedberaad hebben gehouden hoe ze de serie weer back on track kunnen krijgen
. Is het nog wat?
Naah, ik doe niet aan reclame tussen m'n series doorquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen het beste tot nu toe. Eindelijk fatsoenlijke ontwikkeling van de personages (hoewel een aantal wel blijven steken).
Misschien kun je dan beter NL gaan volgen, dan ben je ongeveer even ver
Vind dit ook zeker het beste seizoen tot nu toe!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen het beste tot nu toe. Eindelijk fatsoenlijke ontwikkeling van de personages (hoewel een aantal wel blijven steken).
Misschien kun je dan beter NL gaan volgen, dan ben je ongeveer even ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |