En niet zo dun.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:39 schreef Tegan het volgende:
Jenny. Ik wil ook zulk lang haar, alleen dan niet zo nep
.
Die gothic stijl make-up past wel goed bij Jenny valt me op. Ik vind Serena zo bloed irritant de laatste tijd he, maar kan ook aan mij liggenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:39 schreef Tegan het volgende:
Jenny. Ik wil ook zulk lang haar, alleen dan niet zo nep
.
Hij's zo lief altijd hequote:
Die doet het bij mij wel hoor, moet je op "click here to watch" klikken, onderaan onder alternate.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:08 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan ik het ergens kijken? ch131 doet het niet meer.(nee kan geen torrents downloaden)
Bij mij niet, helaas.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:43 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Die doet het bij mij wel hoor, moet je op "click here to watch" klikken, onderaan onder alternate.
http://www.yidio.com/show/gossip-girlquote:Op zondag 9 mei 2010 17:08 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan ik het ergens kijken? ch131 doet het niet meer.(nee kan geen torrents downloaden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ja, dat was wel weer black-tie 'with a twist', wat een slettenoutfit was dat, die glimmende strakke mini-jurk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kon hem ook wel waarderen! Op Serena na dan, als de dresscode black tie is in zo'n hoerige disco-outfit komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |