Eens, al moet ik zeggen dat ik deze ep wel leuk vondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
Saaie aflevering. Zowel Serena als Jenny laten me koud.
Vanessa heb ik nooit leuk gevonden, dus de enige leuke vrouw is nog Blair.
De jongens zijn inwisselbaar aan het worden.
Hier ook! Maar de aflevering wasquote:
Ik vond het juist zo plots ineens bam opgelostquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:25 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hier ook! Maar de aflevering wasIk was al bang dat het tot het einde zou duren tot we achter de waarheid zouden komen!
Word! Ik word helemaal gek van haar zeurderige stem en dromerige ogen bij elke zin. Also ze totaaaal geen zin meer om ook maar een poging tot acteren te doenquote:
idd.quote:
Niet zo'n klein beetje ook...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef PirE het volgende:
[..]
idd.
Die jurk van Jenny was ook behoorlijk push-up![]()
.
Ik dacht ook, waar komt dat vandaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef PirE het volgende:
[..]
idd.
Die jurk van Jenny was ook behoorlijk push-up![]()
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:38 schreef Ladyxima het volgende:
Morgen (dus eigenlijk dinsdag voor ons) de season finale alweer! Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen tussen Blair & Chuck... gaat ie een aanzoek doen ofzo, daar op dat gebouw??
Zou me wel verbazen eigenlijk, Chuck & trouwen??![]()
Dat zou nog eens een season ending zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 13:38 schreef Ladyxima het volgende:
Morgen (dus eigenlijk dinsdag voor ons) de season finale alweer! Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen tussen Blair & Chuck... gaat ie een aanzoek doen ofzo, daar op dat gebouw??
Zou me wel verbazen eigenlijk, Chuck & trouwen??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt heel veel gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |