Echt hequote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef zquing het volgende:
Zouden Jenny en Nate mooiere kinderen krijgen dan Serena en Nate
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef zquing het volgende:
Zouden Jenny en Nate mooiere kinderen krijgen dan Serena en Nate
Nou daar zat ik ook aan te denken hoor, bij die laatste shotsquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Starlie het volgende:
Zal wel grappig zijn als Blair en Dan iets met elkaar krijgenMaar dat zal wel niet.
Heeft ze ook een gezicht dan?quote:
So true.quote:Because she likes to dress at all times a little like a hooker, Serena is wearing a black sheer ensemble even though it's early in the morning and she's supposedly just going to the Humphreys for breakfast. Plus 1.
Ik vind dr eigenlijk ook zo'n etterig kutkind, als het allemaal waargebeurd zou zijn. Gelukkig is het een serie en vind ik haar daarin leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Starlie het volgende:
Dat stukje tussen Blair en Dorota was wel erg lief![]()
Zal wel grappig zijn als Blair en Dan iets met elkaar krijgenMaar dat zal wel niet.
Jenny vind ik echt gruwelijk irritant... ze staat me echt niet aan, die houding van haar is ook zo krom als een hoepel en dat bitchy gedoe richting Serena vind ik ook een beetje sneu, Serena zou ook wel beter moeten weten maar toch.
Ben wel benieuwd waarom Lily in vredesnaam bij Serena haar vader zit...
quote:Chuck's way of saying Nate and Serena are morons is this: "You and Serena have it easy. Until now your biggest concern is whose hair is more shiny.”
quote:Weddings are Blair’s weakness? For a tough girl, she has an awful lot of weaknesses. Headbands, peonies, Ivy League schools, bulldogs, bad boys, good boys, shiny things …
Ik las het maar ik kon niet plaatsen waar *terugzoekt*.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef hetismijrobbert het volgende:
haha iemand opgevallen dat tijdens het ballonnen dans spel ze een nummer van black eyed peas spelen, tonight is gonna be a good night, hehe.
Als ze gaan trouwen en iedereen een ballon tussen zich moet plaatsen tijdens het dansen. tenminste, ik dacht dat ze dat nummer speelde en vond het wel grappigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las het maar ik kon niet plaatsen waar *terugzoekt*.
Valt toch wel mee? Wel helemaal fan geworden van 1 bandje trouwens, door Gossip Girl. Dat nummer Wild Wolves van Athlete van een aflevering of 2 terugquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:45 schreef TC03 het volgende:
Waarom is de muziek van Gossip Girl altijd zo obscuur dat er vaak echt helemaal niks van te vinden is?Ik snap alleen Chuck niet helemaal. Als hij toch wel wist dat Blaire het ging doen had hij toch helemaal niks hoeven te overleggen met niemand? Had gewoon tegen Jack gezegd "nee" en wacht vrolijk af. Dan kan niemand je wat maken. Beetje zwakke verhaallijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |