Ja aan de preview van volgende week te zien is dat verhaal nog niet ten einde...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef zquing het volgende:
Ik dacht dat ze ook wel een move zou maken, al was dat niet zo slim aangezien Nate voor Serena gaat. Jenny zou geen kans maken, ik denk dat ze nog wel met een plan komt
Volgende keer ff de spoiler tag gebruiken aub. Ook al was dit wel te verwachtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Ja aan de preview van volgende week te zien is dat verhaal nog niet ten einde...
Zo waarquote:I don't know why but I cracked up laughing when Nate first showed up last night rubbing on Dan and Vanessa. He truly is like a Labrador that is always underfoot and as soon as you look at him, rolls on his back for a tummy rub. +20
quote:• We appreciate the Hitchcockian cinematography, but seriously, why is Dan sleeping at 6:30 on a Saturday, and why is it still light out if it’s still winter? And how did Vanessa cook an entire lobster dinner without waking him? No way V can throw a live crustacean into a pot without shrieking. Minus only 3, because of course Dan is a Sally about eating the tamale.
Het zou lekker ongeloofwaardig zijn als ze had gezegd 'kopen', hè? Ik denk dat niemand van dat soort meisjes dat nog doetquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:12 schreef Sc0tTy het volgende:
had de laatste 2 eps nog nie gezien, zit nu e15 te kijken, hoor ik serena tegen jenny zeggen dat ze dirty dancing moet downloaden.... noou schat ik download al je komende films ook !
Quinn is een sukkelquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef frame-saw het volgende:
Waarom is de oom van Chuck Bass de (vrij aardige) collega van Dexter
Ja maar nog wel aardig.quote:
Maar ik wil het altijd van te voren weten dan schrik ik vanavond niet zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |