I won't stop untill she's dead and gooooooooooone!quote:
Jammer genoeg komt ze wel weer terug duurt alleen even.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jenny komt niet terug volgend seizoen,
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:35 schreef criminal_mind het volgende:
Jammer genoeg komt ze wel weer terug duurt alleen even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delivered without an information leaflet
Jenny en Dan nog niet. Trouwens ook nog geen lesbische relatie gehad. Blair en Serena zou welquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Kinga het volgende:
Ik verbaas me erover waarom ik de serie nog kijk. Het is zó slecht geschreven. Zoals ik al eens eerder postte hier, lol, ze kunnen niet 1 verhaallijn wat langer vasthouden. Ff Chuck/Blair buiten beschouwing gelaten... geen een! Volgens mij hebben alle karakters elkaar nu allemaal gehad ook.. het wordt gewoon belachelijk.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:30 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat nu wel of niet zo is mag wel in een spoilerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jenny komt niet terug volgend seizoen, en dat van Chuck deed mij wel pijn. I'm a sucker for that Motherchucker.
Ik denk dat ze wat nieuwe schrijvers moeten inhuren.. En die verhaallijn van Dan/Serena mag dan in de prullenbak.. Wat een gezeik en gedoe. Die twee moeten allebei een ongeluk krijgen, waardoor ze elkaar vergeten en gelukkig worden met andere, nieuwe toevoegingen aan de cast.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:36 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik gok op Chuck & Natequote:Op donderdag 20 mei 2010 01:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Jenny en Dan nog niet. Trouwens ook nog geen lesbische relatie gehad. Blair en Serena zou welzijn.
Heb hetzelfde, iedere week verwonderde ik me er weer over. En toch stug door blijven kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Kinga het volgende:
Ik verbaas me erover waarom ik de serie nog kijk. Het is zó slecht geschreven. Zoals ik al eens eerder postte hier, lol, ze kunnen niet 1 verhaallijn wat langer vasthouden. Ff Chuck/Blair buiten beschouwing gelaten... geen een! Volgens mij hebben alle karakters elkaar nu allemaal gehad ook.. het wordt gewoon belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me too, in de hoop dat beter wordtquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, iedere week verwonderde ik me er weer over. En toch stug door blijven kijken
Idd, want in potentie is het een goede serie. Rijkeluiskids doen het altijd goed, en dan ook nog eens in NYC.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Me too, in de hoop dat beter wordt
Toen hadden we nog hoop dat het goed zou komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja.. had niet anders verwacht en begrijp ook niet echt waarom nu iedereen zo 'over de rooie' is, dit pas precies in het straatje van Gossip Girl season 3.. hele seizoen lang is de serie al ontzettend veranderd.
Dit inderdaad, wat ik ook al eerder zei ; als je naar bijvoorbeeld Dawson's Creek krijgt, die deden 4 seizoenen over 4 jaren, en dat is veel leuker. Dawsons Creek bleef ook leuk op de universiteit ; en die lieten ze ook echt meespelen maar in GG zie je die helemaal niet eigenlijk? En inderdaad ook de highschool zie je niet meer,echt raar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef DeeBee het volgende:
Naar mijn mening zijn ze ook gewoon te snel van het high school gebeuren afgestapt.
Net als Jenny en Eric bijv., die komen daar ook nooit meer?! Jenny is dan wel 'home-schooled' of zoiets, maar verder is het natuurlijk complete bs dat die in drugs handelt en op zo'n manier ontspoort (en ja, het is niet 'realistisch', I know...). Maar wat mij betreft was het leukste aan de serie in de eerste twee seizoenen gewoon het hele sfeertje op die school, met een goede mix van leuke dingen die ze als rich kids nou eenmaal konden doen...
Ze hadden dat gewoon door moeten laten gaan en desnoods een soort van 'tussenlaag' aan personages moeten creeeren die ze als jong-volwassenen hadden laten kunnen optreden. Want dat Chuck en Blair zich als een stel van 35 gedragen slaat echt nergens op, met hun hotels, outfits etc. (of die outfit van Serena die ze naar het ziekenhuis aanhad, lol).
De lol en luchtigheid is gewoon van de serie af en dat is het grootste probleem. Al die 'grote mensen' problemen en situaties die ze projecteren op kids maakt het gewoon onrealistisch en stukken minder leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die oranje outfit staat hem zelfs nog sexy!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Chace Crawford arrested
[ afbeelding ]
Chace Crawford was arrested just after midnight on Friday (June 4) in Plano, Texas for marijuana possession.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |