abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:28:31 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81658244
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Seam het volgende:

[..]

Ja nu weten we het wel
I won't stop untill she's dead and gooooooooooone!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_81658493
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Jenny komt niet terug volgend seizoen,
Jammer genoeg komt ze wel weer terug duurt alleen even.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  donderdag 20 mei 2010 @ 01:12:11 #253
130755 Kinga
versier hier
pi_81659405
Ik verbaas me erover waarom ik de serie nog kijk. Het is zó slecht geschreven. Zoals ik al eens eerder postte hier, lol, ze kunnen niet 1 verhaallijn wat langer vasthouden. Ff Chuck/Blair buiten beschouwing gelaten... geen een! Volgens mij hebben alle karakters elkaar nu allemaal gehad ook.. het wordt gewoon belachelijk.
pi_81659643
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 00:35 schreef criminal_mind het volgende:
Jammer genoeg komt ze wel weer terug duurt alleen even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Delivered without an information leaflet
  donderdag 20 mei 2010 @ 01:33:15 #255
206322 Seam
Pillz-E
pi_81659669
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Kinga het volgende:
Ik verbaas me erover waarom ik de serie nog kijk. Het is zó slecht geschreven. Zoals ik al eens eerder postte hier, lol, ze kunnen niet 1 verhaallijn wat langer vasthouden. Ff Chuck/Blair buiten beschouwing gelaten... geen een! Volgens mij hebben alle karakters elkaar nu allemaal gehad ook.. het wordt gewoon belachelijk.
Jenny en Dan nog niet. Trouwens ook nog geen lesbische relatie gehad. Blair en Serena zou wel zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_81659704
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 01:30 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_81659719
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Jenny komt niet terug volgend seizoen, en dat van Chuck deed mij wel pijn. I'm a sucker for that Motherchucker.

Ik denk dat ze wat nieuwe schrijvers moeten inhuren.. En die verhaallijn van Dan/Serena mag dan in de prullenbak.. Wat een gezeik en gedoe. Die twee moeten allebei een ongeluk krijgen, waardoor ze elkaar vergeten en gelukkig worden met andere, nieuwe toevoegingen aan de cast.
Of dat nu wel of niet zo is mag wel in een spoiler .
  donderdag 20 mei 2010 @ 01:42:03 #258
206322 Seam
Pillz-E
pi_81659757
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 01:36 schreef Tegan het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:18:28 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81660747
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 01:33 schreef Seam het volgende:

[..]

Jenny en Dan nog niet. Trouwens ook nog geen lesbische relatie gehad. Blair en Serena zou wel zijn.
Ik gok op Chuck & Nate
Ik bedoel, in de boeken is Chuck niet vies van mannen en in de serie is er ook naar gehint.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_81672510
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Kinga het volgende:
Heb hetzelfde, iedere week verwonderde ik me er weer over. En toch stug door blijven kijken
pi_81675574
Spoilerig verhaal over de opening van het nieuwe seizoen vrijgegeven tijdens de presentatie van de fall schedule van The CW.
SPOILER
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:46:21 #262
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_81690535
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Heb hetzelfde, iedere week verwonderde ik me er weer over. En toch stug door blijven kijken
Me too, in de hoop dat beter wordt
pi_81693690
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:

[..]

Me too, in de hoop dat beter wordt
Idd, want in potentie is het een goede serie. Rijkeluiskids doen het altijd goed, en dan ook nog eens in NYC.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:34:54 #264
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81696842
Tja.. had niet anders verwacht en begrijp ook niet echt waarom nu iedereen zo 'over de rooie' is, dit pas precies in het straatje van Gossip Girl season 3.. hele seizoen lang is de serie al ontzettend veranderd.

Nauwelijks een échte leuke of goeie episode gezien.
Ik weet niet meer wie het ook al zei hier in het topic maar alles (op Chuck & Blair na) verloopt zo snel dat je je nauwelijks kunt inleven of de situatie heeft alweer een complete 180 gemaakt.

Ik wens zowat de halve cast dood terwijl ik met vrijwel niemand een 'connection' heb.

Als de stijl tijdens S4 niet gaat veranderen kun je er idd wel vanuit gaan dat het meteen hun laatste seizoen is.
Ben benieuwd nu ze 90210 als lead in krijgen ipv One Tree Hill.

Het season gemiddeld was 2.05 kijkers (season finale 1.99) niet echt ratings om naar huis te schrijven!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_81697814
Naar mijn mening zijn ze ook gewoon te snel van het high school gebeuren afgestapt.

Net als Jenny en Eric bijv., die komen daar ook nooit meer?! Jenny is dan wel 'home-schooled' of zoiets, maar verder is het natuurlijk complete bs dat die in drugs handelt en op zo'n manier ontspoort (en ja, het is niet 'realistisch', I know... ). Maar wat mij betreft was het leukste aan de serie in de eerste twee seizoenen gewoon het hele sfeertje op die school, met een goede mix van leuke dingen die ze als rich kids nou eenmaal konden doen...

Ze hadden dat gewoon door moeten laten gaan en desnoods een soort van 'tussenlaag' aan personages moeten creeeren die ze als jong-volwassenen hadden laten kunnen optreden. Want dat Chuck en Blair zich als een stel van 35 gedragen slaat echt nergens op, met hun hotels, outfits etc. (of die outfit van Serena die ze naar het ziekenhuis aanhad, lol).

De lol en luchtigheid is gewoon van de serie af en dat is het grootste probleem. Al die 'grote mensen' problemen en situaties die ze projecteren op kids maakt het gewoon onrealistisch en stukken minder leuk...
Jack does it in real time...
pi_81699072
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja.. had niet anders verwacht en begrijp ook niet echt waarom nu iedereen zo 'over de rooie' is, dit pas precies in het straatje van Gossip Girl season 3.. hele seizoen lang is de serie al ontzettend veranderd.
Toen hadden we nog hoop dat het goed zou komen

Maar idd, dingen gaan te snel en worden afgeraffeld (Uncla Bass). Of zijn compleet niet interessant zoals dat gebeuren met Serena's pa vanaf Ep 1 .
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:31:38 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81728418
Ja, het kan zelfs zomaar dat het volgend seizoen gewoon weer een goede wending maakt maar ik vind GG een hele tijd al niet meer interessant om te kijken.. ondanks dat volg ik het wel nog steeds
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_81728708
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef DeeBee het volgende:
Naar mijn mening zijn ze ook gewoon te snel van het high school gebeuren afgestapt.

Net als Jenny en Eric bijv., die komen daar ook nooit meer?! Jenny is dan wel 'home-schooled' of zoiets, maar verder is het natuurlijk complete bs dat die in drugs handelt en op zo'n manier ontspoort (en ja, het is niet 'realistisch', I know... ). Maar wat mij betreft was het leukste aan de serie in de eerste twee seizoenen gewoon het hele sfeertje op die school, met een goede mix van leuke dingen die ze als rich kids nou eenmaal konden doen...

Ze hadden dat gewoon door moeten laten gaan en desnoods een soort van 'tussenlaag' aan personages moeten creeeren die ze als jong-volwassenen hadden laten kunnen optreden. Want dat Chuck en Blair zich als een stel van 35 gedragen slaat echt nergens op, met hun hotels, outfits etc. (of die outfit van Serena die ze naar het ziekenhuis aanhad, lol).

De lol en luchtigheid is gewoon van de serie af en dat is het grootste probleem. Al die 'grote mensen' problemen en situaties die ze projecteren op kids maakt het gewoon onrealistisch en stukken minder leuk...
Dit inderdaad, wat ik ook al eerder zei ; als je naar bijvoorbeeld Dawson's Creek krijgt, die deden 4 seizoenen over 4 jaren, en dat is veel leuker. Dawsons Creek bleef ook leuk op de universiteit ; en die lieten ze ook echt meespelen maar in GG zie je die helemaal niet eigenlijk? En inderdaad ook de highschool zie je niet meer,echt raar.

Maarja, er zijn tegenwoordig zoveel tienerseries , dus ze kunnen niet allemaal een succes zijn.

Vind tot nu toe Dawson's Creek nog altijd de beste ( Note : Ik heb de originele 90210 nooit gezien! ) met OTH er vlak achter ( en dat beloont zich ook wel in de seizoenen ; 8 seizoenen haal je niet zomaar ). En The OC was ook erg leuk maar stopte op een goed punt.

Ik kijk altijd series uit, maar als gossip girl niet veranderd komend seizoen ; dan ga ik het ook niet meer afkijken. Als ik iets kijk moet het wel echt volledig leuk zijn...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:22:54 #269
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_81735149
We zien eigenlijk helemaal niets meer wat met de universiteit te maken heeft. Wordt ook wel moeilijk komend seizoen, want Blair en Dan zitten ook nu niet meer op dezelfde, dus dat wordt wss ook te verwarrend. Mij ergert het ook dat ze eigenlijk he-le-maal niets doen, op een feestje na. Wat doet Nate nu eigenlijk, die doet wel sportwedstrijden tegen/met Columbia University, maar ben even kwijt wat ie nou precies doet.
Serena doet ook geen flikker meer, zeer boring!
Maargoed, ik duim voor een goed seizoen.
pi_81735206
Ik wacht met smart op een Dan Blair ONS .
pi_81739353
Dat er een baby gaat komen is voor mij toch echt het dieptepunt. Niet zo tof. Maar we zullen zien, ben nog steeds benieuwd naar volgend seizoen en ik blijf het toch wel volgen .
SPOILER
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:16:47 #272
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_82372991
Chace Crawford arrested

Chace Crawford was arrested just after midnight on Friday (June 4) in Plano, Texas for marijuana possession.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:17:21 #273
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82373007
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82373048
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Chace Crawford arrested

[ afbeelding ]
Chace Crawford was arrested just after midnight on Friday (June 4) in Plano, Texas for marijuana possession.
Die oranje outfit staat hem zelfs nog sexy!
All good things are wild and free.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:22:59 #275
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_82373154
Hij had zich wel eens mogen scheren zeg

als ik zo rondloop krijg ik het van alle kanten te horen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')