Nee joh, lijkt ie iets minder mooiboyerigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Hij had zich wel eens mogen scheren zeg
als ik zo rondloop krijg ik het van alle kanten te horen!!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Maar eigen schuld, dikke bult...had hij maar naar NL moeten komen, Ik had hem graag van wat marihuana voorzien in ruil voor zijn gezelschap
Kunnen de mannen gamenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We moeten een keer samen kijken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We moeten een keer samen kijken.
Ik kom wel gezellig met de dames kijkenquote:
Kijkt die van jou GG jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of Las kijkt met jou mee en ik game met die van jou.
Is toch niet zo gek? Ik kijk ook GG, 90210, Desperate Housewives etc. als man. Of ben ik nu niet meer manwaardig?quote:
Can't wait! Blairequote:
Geen idee, daarom ga ik 'm morgen ofzo opnieuw kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe eindigde de laatste ep ook alweer?
Chuck die neergeschoten word en Jenny die naar een kostschool ofzo gestuurd word toch?quote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jenny vertrok naar haar moeder ; Georgina verraste Dan met een ronde buik, Blair en Serena gingen naar Parijs, en Chuck werd neergeschoten. Rufus en Lily hebben hun huwelijk weer opgepakt nadat de vader van Eric en Serena weer vertrok...en Vanessa zat ergens ver weg ( Hawaii ) ofzo? En Eric heeft een nieuwe soort van vriend die dan ook weer een vriendin heeft.quote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |