Ik brand uiteindelijk ook met Nero, dat wordt aangestuurd vanuit WinAVI (of je kan het vanuit Nero zelf aansturen). Maar in Nero zelf kan je geen ondertitels toevoegen, dus dat moet eerst gebeuren met een tooltje (i.c. WinAVI nu dus).quote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Het wordt vaak gebruikt hier op Fok! heb ik gemerkt.
MM volgens brandt Peace met Nero... en dat gaat helemaal geweldig vergeleken met hoe hij het daarvoor deed. Ik heb er verder geen verstand van, dat soort dingen laat ik allemaal aan Peace over.
Afgelopen zaterdag was DJ Etcie 'on air' via het internet...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
Radiouitzending? Hebben we al een nationale radio?
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ook irritant is:
Een film downloaden, die samenvoegen met ondertitels m.b.v. WinAVI, daarna de hele zwik op DVD branden en vervolgens een stotterende DVD er aan over houden...![]()
Zijn er mensen die het op een andere manier rgelen dan met WinAVI?
Ben zelf al tijden uit het download-/brand-verhaal (vroegah: TMPGENC en zo) en ben dus niet zo bekend met eventuele andere tools...
Met gelijktijdig toevoegen van subtitles?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met WinAVI. Ik gebruik tegenwoordig ConvertXtoDVD 4. Dat werkt echt als een trein en gelijk brandbaar
Uiteraardquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met gelijktijdig toevoegen van subtitles?
Morningquote:
Ow volgens mij zoekt Peace altijd alleen stukken met ondertitels... ik wist niet dat je dat zelf kon toevoegen. Zal ik hem eens zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik brand uiteindelijk ook met Nero, dat wordt aangestuurd vanuit WinAVI (of je kan het vanuit Nero zelf aansturen). Maar in Nero zelf kan je geen ondertitels toevoegen, dus dat moet eerst gebeuren met een tooltje (i.c. WinAVI nu dus).
Beetje brak na de Oscarsparty maar wel aardig verdiend aan bets.....quote:
Stomme theorie lezenquote:
Mjah het nadeel is wel dat niet alle ondertitelaars hun Nederlands of Engels even goed beheersenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow volgens mij zoekt Peace altijd alleen stukken met ondertitels... ik wist niet dat je dat zelf kon toevoegen. Zal ik hem eens zeggen.![]()
PS
hard aan het werk, heb (te) weinig gedaan vandaag...
* MadMaster gaat vanavond even op zoek naar ConvertXtoDVD 4.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard
En ze zijn niet hardcoded dus je kunt ze nog uitzetten als je wilt
Nope...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef De_Hertog het volgende:
Waarom moet het allemaal op dvd? Kun je niet gewoon divx/xvid afspelen op tv?
Dat moet dan een kabeltje zijn van zo'n 40 meter...quote:
Ik kijk nauwelijks films, dus die moeite neem ik niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Is een Mediacentre dan niet iets? Aan te sluiten op pc, al dan niet wireless
Aanrader! Jammer genoeg heeft Stanley Tucci zijn oscarnominatie niet kunnen verzilveren.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet dan een kabeltje zijn van zo'n 40 meter...
[..]
Ik kijk nauwelijks films, dus die moeite neem ik niet.
Maar wil nu 'The Lovely Bones' bekijken...
kom een dagje meelopen op mijn werk.....quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bleh ik voel me altijd zo dom hier met al die technische praat
Iets anders dan.... Heb je de Academy Awards gezien?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bleh ik voel me altijd zo dom hier met al die technische praat
Zou dat juist niet averechts werken?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kom een dagje meelopen op mijn werk.....
De kwaliteit van een DVD die afkomstig is van DivX is toch niet beter dan de DivX zelf?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
DVIX kunnen wij wel afspelen, maar de kwaliteit is erg slecht... is met gewone dvd's toch wel beter.
Volgens mij, voor zover ik het begrepen heb, zoekt Peace nu ook naar andere bestanden en niet meer DivX... maar pin me er niet op vast. Ik hoor het aan en onthoud er soms iets van.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kwaliteit van een DVD die afkomstig is van DivX is toch niet beter dan de DivX zelf?
Rubbish in = rubbish out...
Sorry heb een kater.....quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
DVIX kunnen wij wel afspelen, maar de kwaliteit is erg slecht... is met gewone dvd's toch wel beter. Wat betreft de ondertiteling, ach ja die is niet altijd even geweldig, maar wel goed te doen.
Wij gebruiken RW-dvds!! Dus als een film gezien, kan hij er weer vanaf... Wij kijken ook te weinig om er een mediacentre voor aan te schaffen. Kabeltje van pc naar tv zou nog wel kunnen
Andy, ga je nog een nieuw topic openen in C&H?![]()
Nee, al stond het wel op in de Gizmo toen ik daar zat en heb ik met plezier Bullock haar oscar in ontvangt zien nemenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iets anders dan.... Heb je de Academy Awards gezien?
Gizmo?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, al stond het wel op in de Gizmo toen ik daar zat en heb ik met plezier Bullock haar oscar in ontvangt zien nemen
Gerard Ekdom?quote:
Ha Appeltaartmansquote:
De studenten 'snackbar'. Onze hangplek, ingericht als een berglodge ofzo haha.quote:
Deze quoten we even voor als je over een paar maanden komt klagen wat je stagebegeleider nu weer aan te merken had op je werk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:43 schreef Etcetera het volgende:
I wish, het is een redelijk streng figuur. Zeikerig typejeMaar dat zal wel weer loslopen
Ah gezellig. Klinkt een beetje als cafe Sorbonne...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De studenten 'snackbar'. Onze hangplek, ingericht als een berglodge ofzo haha.
Een Jos Verstappen Momentje.....quote:
Dat kan OOK liggen aan het feit dat je te snel brandt hequote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gaat vanavond even op zoek naar ConvertXtoDVD 4.
Heb nu al te veel DVD's verknalt...
Dus het ligt vaak aan het branden dat gebrande dvd's blijven haken en niet aan de avi zelf?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan OOK liggen aan het feit dat je te snel brandt he
Ik hoop het niet want dat is echt een walgelijke kuttentquote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah gezellig. Klinkt een beetje als cafe Sorbonne...
Te veel ballerige popi figuren op te weinig vierkante meters idd. Maar qua inrichting is het wel een soort van jagershut ofzo...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dat is echt een walgelijke kuttent
Dat is goed mogelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus het ligt vaak aan het branden dat gebrande dvd's blijven haken en niet aan de avi zelf?
Ik zal het aan mijn maatje zeggen dan. Krijg soms dvd's die dan ineens stilstaan waardoor het lijkt alsof die niet helemaal goed gedownload is....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk
Veel CD's zijn geschikt voor branden op 52x ofzo, maar veel branders dan weer niet. Je kunt beter op 8x branden dan op 16x of 32x als het om films gaat.
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn maatje zeggen dan. Krijg soms dvd's die dan ineens stilstaan waardoor het lijkt alsof die niet helemaal goed gedownload is....
Okay thanx.... Misschien moet ik inderdaad ook eens een nieuwe player kopen... de PS2 is al een beetje bejaard aan het worden.....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me inderdaad een brandproblem eventueel in combinatie met een speler die misschien ook niet helemaal tof is.
PS2? Die zijn heel slecht in gedownloade films zelf gebrande afspelen. Daar had ik ook altijd last van.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay thanx.... Misschien moet ik inderdaad ook eens een nieuwe player kopen... de PS2 is al een beetje bejaard aan het worden.....
Ah dan zal ik dat kreng maar eens vervangen.... Speel er toch ook geen spelletjes meer op....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS2? Die zijn heel slecht in gedownloade films afspelen. Daar had ik ook altijd last van.
Niet zo bestquote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef PhysicsRules het volgende:
hoe is het met de appeltaarten?
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik protesteer tegen deze titel. Een titel is per definitie niet titelloos
Zat je erop te wachten?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]Eindelijk iemand die er iets over zegt
Dat niet echt, maar ik was de titel aan het verzinnen en bedacht al dat het lichtelijk tegenstrijdig wasquote:
Had in eerste instantie de DivX omgezet met WinAVI en separaat met Nero gebrand op 4x speed.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan OOK liggen aan het feit dat je te snel brandt he
Met PowerDVD op de pc kun je de bitrate van de rips bekijken bekijken. Alles onder de 3 mbps vind ik slechte kwaliteit opleveren.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef MadMaster het volgende:
En nog iets wat me net op valt:
Met WinAVI was de DVD slechts half gevuld qua beschreven oppervlakte.
Met ConvertXtoDVD is de schijf nagenoeg volgeschreven.
De de-compressie methode (of aantal frames per seconde) verschilt dus ook.
Heb niets gewijzigd in beide tools qua default-instelling op dat gebied...
quote:
Morgen hoor ik meerquote:
quote:
In WinAVI kan je de bitrate niet instellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Met PowerDVD op de pc kun je de bitrate van de rips bekijken bekijken. Alles onder de 3 mbps vind ik slechte kwaliteit opleveren.
Ik bedoel hiermee dus het aantal frames per second als eindresultaat op de DVD, niet de bitrate van de rips.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In WinAVI kan je de bitrate niet instellen.
In ConvertXtoDVD ook niet, maar kennelijk is die default hoger/beter.
Ik zal PowerDVD weer eens opzoeken, op mijn vorige laptop was dat mijn default DVD speler.
Die stiefvader heeft ook het intellect van een driejarige zeg als je wapens zomaar overal rond laat slingeren.quote:LEBANON - Een driejarig meisje uit Lebanon, Tennessee, heeft een pistool aangezien voor een controller voor Nintendo's spelcomputer Wii. Tijdens het spelen ging het vuurwapen af en kwam er een kogel in de maag van het kind terecht.
Tijdens het dodelijk ongeval bevond de moeder van het meisje zich in dezelfde kamer, terwijl de stiefvader boven lag te slapen. De moeder heeft de recherche verteld dat haar dochter het pistool waarschijnlijk aanzag voor een Wii-controller.
De stiefvader heeft verklaard dat hij het pistool had gepakt omdat hij een inbreker had gehoord, waarna hij het wapen op tafel liet liggen. Het meisje werd overgebracht naar het ziekenhuis, waar zij later overleed. (EBO)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat had ik aan het filmpje niet kunnen zien.. dacht eerst dat het om die knakker ging die met zn kop tegen de muur liep..![]()
Dat had ik aan het filmpje niet kunnen zien.. dacht eerst dat het om die knakker ging die met zn kop tegen de muur liep..quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die stiefvader heeft ook het intellect van een driejarige zeg als je wapens zomaar overal rond laat slingeren.
Overig nieuws uit sensatiekrant AD:
U mag gokken waaraan deze voetballer sterft.
class="spoiler">De Braziliaanse zaalvoetballer Robson Rocha Costa is tijdens een zaalvoetbalwedstrijd in het Braziliaanse Parana overleden na een bizar ongeval op het veld. Dat maakte de lokale pers vandaag bekend.
De 23-jarige Rocha, die met zijn team Guarapuava Sporting Athletic Club een vriendschappelijke wedstrijd tegen Palmeiras Jundiai speelde, raakte zwaargewond toen hij bij een sliding een losgekomen stuk hout uit de vloer door zijn bil en buik kreeg. Hij werd onmiddellijk naar het ziekenhuis gebracht en vier uur lang geopereerd, maar overleed gisteren aan de gevolgen van inwendige bloedingen.
Ofquote:Op maandag 8 maart 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Euh... ja... logisch...
Kan ook, maar ik denk dat een driejarige die onderste gun niet eens opgetild krijgt...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of
[ afbeelding ]
(foto die ad plaatst)
vs
[ afbeelding ]
Fuckt de layout bij jullie ook zo ?
Tja, Amerikanen en vuurwapens...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die stiefvader heeft ook het intellect van een driejarige zeg als je wapens zomaar overal rond laat slingeren.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net op radio 1 schakelden ze live over naar een CDA persconferentie. Ik werd helemaal blij, dacht dat ze eindelijk gingen aankondigen dat Balkje zou gaan rentenieren. Blijkt het om aan te kondigen dat ze nog doorgaan met die prutser....
Die knakker die tegen de muur liep droeg een wit shirt, het slachtoffer op de brancard een zwart shirt.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
Overig nieuws uit sensatiekrant AD:
U mag gokken waaraan deze voetballer sterft.
Dat had ik aan het filmpje niet kunnen zien.. dacht eerst dat het om die knakker ging die met zn kop tegen de muur liep..![]()
Ach, mijn Amerikaanse zwager loopt ook altijd te pronken met z'n schietijzers. Vindt 'ie 'awesome'...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, Amerikanen en vuurwapens...In 43 van de 50 staten is het toegestaan om met een vuurwapen over straat te lopen... zolang het maar zichtbaar is en niet verborgen. Onbegrijpelijk.
Oude foto, Villeneuve rijdt al een tijd niet meer bij BMW Sauber. Maar ik kende em nog niet en vind em wel leuk, dus toch bedanktquote:
http://www.colbertnation.(...)diatrics---starbucksquote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, mijn Amerikaanse zwager loopt ook altijd te pronken met z'n schietijzers. Vindt 'ie 'awesome'...
En hier mag je ze niet hebben, maar wil ik de mensen die er wel één hebben niet de kost geven...
De actualiteit, of de sport, was niet de reden dat ik deze posttequote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oude foto, Villeneuve rijdt al een tijd niet meer bij BMW Sauber. Maar ik kende em nog niet en vind em wel leuk, dus toch bedankt
Ik had tijdens een cursus in Ierland eens een gesprek met een Amerikaanse medecursist. (Een Texaan; die zijn op dit gebied vaak nog een graadje erger dan de rest.) Zijn stelling: Je hebt een vuurwapen nodig om te bewijzen dat je een man bent. Mijn reactie: Als je een vuurwapen nodig hebt om te bewijzen dat je een man bent schiet je op andere terreinen kennelijk tekort.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, mijn Amerikaanse zwager loopt ook altijd te pronken met z'n schietijzers. Vindt 'ie 'awesome'...
Die presentator is anders ook goed fout (net als z'n voorgeschreven grappen)...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.colbertnation.(...)diatrics---starbucks
even doorspoelen, hoewel het stukje over hotdogs ook wel aardig is
Ik werk voor een Amerikaans bedrijf. (Overigens wél een cultuurschok na 16 jaar voor een Japans bedrijf gewerkt te hebben! Een totaal andere wereld.) Ik ken heel veel uitstekende Amerikanen. Veel prima mensen, niets mis mee. Maar inderdaad, er zitten ook wel de nodige weirdo's tussen. Zoals de Amerikaanse collega die doodleuk vertelt dat z'n zoon "assault rifles" (dus AK47 e.d.) verzamelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo 'Amerika is een fantastisch land, alleen jammer dat er Amerikanen wonen'. En natuurlijk generaliseer ik daarmee, maar het aantal weirdo's in Amerika dat ik al dan niet toevallig heb mogen ontmoeten is enorm.
Dat is een interessante loopbaan, eindelijk iets anders...quote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik werk voor een Amerikaans bedrijf. (Overigens wél een cultuurschok na 16 jaar voor een Japans bedrijf gewerkt te hebben! Een totaal andere wereld.) Ik ken heel veel uitstekende Amerikanen. Veel prima mensen, niets mis mee. Maar inderdaad, er zitten ook wel de nodige weirdo's tussen. Zoals de Amerikaanse collega die doodleuk vertelt dat z'n zoon "assault rifles" (dus AK47 e.d.) verzamelt.
Ja, de Japanners en de Amerikanen zijn zo ongeveer elkaars tegenpolen: zo vreselijk formeel als de Japanners zijn, zo informeel zijn de Amerikanen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is een interessante loopbaan, eindelijk iets anders...
Verschrikkelijk is dat hè? Ik weet nog wel toen wij in onderhandeling waren....zenuwslopend.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Jullie hoeven me niet zenuwachtiger te maken dan ik al ben hoor
Meh, gaat zo zo, heb hem wel naar het KDV gebracht, het hoestje is er nog wel en hij snottert aardig, maar de temperatuur was "beschaafd". Dus we kijken het even aanquote:
Ah. Je mag dus vanmiddag eerder naar huisquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meh, gaat zo zo, heb hem wel naar het KDV gebracht, het hoestje is er nog wel en hij snottert aardig, maar de temperatuur was "beschaafd". Dus we kijken het even aan
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
JepIk heb een plek, een opdracht en een begeleider. Nu mag ik echt gaan stressen
Is een stuk hogerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
U is ingemaakt? Jammer.
Is het niveau in Utrecht hoger of hadden jullie je avond niet?
Goedemorgen![]()
Pssst... hij speelt een typetjequote:Op maandag 8 maart 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die presentator is anders ook goed fout (net als z'n voorgeschreven grappen)...
Ik zeg altijd maar zo 'Amerika is een fantastisch land, alleen jammer dat er Amerikanen wonen'. En natuurlijk generaliseer ik daarmee, maar het aantal weirdo's in Amerika dat ik al dan niet toevallig heb mogen ontmoeten is enorm. Inclusief mijn zwager dus...
Hmmm, dat was mij niet bekend, ik ken deze items niet.quote:
Het is een persiflage op O'reilly volgens mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dat was mij niet bekend, ik ken deze items niet.
Vergeleken met diverse andere 'echte' presentatoren (Jay Leno, Conan O'Brien e.d.) verschilt 'ie niet zo veel...
Kijk, dat zijn fijne berichtenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had in eerste instantie de DivX omgezet met WinAVI en separaat met Nero gebrand op 4x speed.
Resultaat: VOB-files op PC zagen er prima uit, maar schokkende beelden en a-synchroon geluid vanaf DVD.
Nu met ConvertXtoDVD gebrand op 2x speed.
Resultaat: Vloeiende beelden, synchroon geluid en nog een handig menuutje er bij ook.
DVD-speler speelt ook een rol, heb ik gemerkt:
Op de PC speelde de DVD gemaakt met WinAVI prima, op de DVD-speler in de slaapkamer ook (goedkoop kreng, maar slechts 2 jaar oud), maar op mijn 8 jaar oude JVC-speler in de huiskamer was het dus bagger.
Wel een bug ontdekt in ConvertXtoDVD:
Als je iets gewijzigd hebt (Titel van menu of zo) en je klikt daarna niet op het groene 'OK' vinkje, dan slaat de tool vast (reageert niet meer) en kan je opnieuw beginnen.
Maar ik ben tervreden met het behaalde resultaat, het nodigt uit om weer eens wat meer met films te doen.
Dus Nem, dank voor de tip...
En dat allemaal in één ochtend?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben vanmorgen druk in huis geweest... alle ramen van binnen en buiten gelapt, opgeruimd, gestofzuigd, wassen enz. wat raampjes nu open gezet... heerlijk weer.
Tsja, da's lullig.quote:Hmm net een verdrietig jochie van school gehaald... zn vulpen is afgepakt/gestolen door een jongetje bij hem in de klas. Alleen dat jongetje geeft het niet toe, terwijl zowel Twan als een meisje het gezien heeft. De juf heeft gevraagd en gekeken in tafeltje van dat jongetje en kon niets vinden en jongetje zegt dat hij hem niet heeft... Twan verdrietig/boos omdat juf hem niet gelooft maar dat jongetje wel.. hmm aan het denken wat ik daar nu weer moet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat allemaal in één ochtend?
[..]
Ik heb het jongetje net even op het plein aangesproken. Die deed erg vaag... Eerst zei hij dat hij hem niet heeft, toen zei hij dat hij zou gaan zoeken en toen ik zei, je moet de pen gewoon teruggeven, zei hij ja.quote:Tsja, da's lullig.
Je kan er weinig aan doen denk ik, totdat het jongetje zo stom is om de vulpen ineens zelf op school te gaan gebruiken. Of het jongetje uitnodigen om met Twan thuis te komen spelen en hem dan net zo lang martelen totdat hij de pen terug geeft...
Dat doen ze altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Die makelaar zal wel om 5 voor 5 bellen gok ik...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik las verwachtingEn nee het rammelt echt niet bij mij
Of wel, valt geld mee te verdienenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik las verwachtingEn nee het rammelt echt niet bij mij
Dat riekt naar belastingontwijking in combinatie met accountants die weten waar ze mee bezig zijnquote:Inter IKEA Systems B.V. in Delft, also in the Netherlands, owns the IKEA concept and trademark, and there is a franchising agreement with every IKEA store in the world. The IKEA Group is the biggest franchisee of Inter IKEA Systems B.V. Inter IKEA Systems B.V. is not owned by INGKA Holding B.V., but by Inter IKEA Holding S.A. registered in Luxembourg, which in turn is part of Inter IKEA Holding registered in the Netherlands Antilles. The ownership of the holding companies has not been disclosed.[5]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat riekt naar belastingontwijking in combinatie met accountants die weten waar ze mee bezig zijn
Ja lekker, geef even de clue van de dag wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Ah. Je mag dus vanmiddag eerder naar huis
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe variant op kindermisbruik: je kind gebruiken om eerder vrij te kunnen nemen van je werk
Dat is hooguit creatief kindgebruikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe variant op kindermisbruik: je kind gebruiken om eerder vrij te kunnen nemen van je werk
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand hier een drukker die op krantenpapier drukt?
quote:
Tsja, crisis en zo, en ik werk voor een bankquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat het zo slecht in huize IARL dat jullie die kleine krantenpapier geven in plaats van gewone luiers? Dan snap ik ook in een keer waarom Jair ziek is! Al die inkt kan nooit gezond zijn
De meeste drukkers kunnen dat tegenwoordig wel met de huidige digitale druktechnieken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand hier een drukker die op krantenpapier drukt?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht in huize IARL dat jullie die kleine krantenpapier geven in plaats van gewone luiers? Dan snap ik ook in een keer waarom Jair ziek is! Al die inkt kan nooit gezond zijn
quote:
Of die van 'toiletpapier'...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, de herkomst van de uitdrukking 'leesvoer'
Ik vind de ketchup op de foto wel raarquote:
Ik denk dat het het bloed is van de dode vis...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind de ketchup op de foto wel raar
Ja, zag net al het nieuws op www.telegraaf.nl en dat topic...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Zeer grote brand in flatgebouw Brunssum Damn
Na de Bijlmerramp valt dit wel mee...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Zeer grote brand in flatgebouw Brunssum Damn
Woot wootquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal ik dan maar even goed nieuws brengen?
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
Wanneer is de housewarming party?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
In vergelijkin met het 11 september valt de Bijlmerramp ook wel meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de Bijlmerramp valt dit wel mee...
[ afbeelding ]
Klopt, op 11 september waren het 2 vliegtuigen en in de Bijlmer maar 1...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In vergelijkin met het 11 september valt de Bijlmerramp ook wel mee
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, op 11 september waren het 2 vliegtuigen en in de Bijlmer maar 1...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nog nooit met zo'n grijns op m'n werk gezeten
Krijg je nou straks wel een bredere meterkast?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nog nooit met zo'n grijns op m'n werk gezeten
Ik weet niet hoor, maar heb je het nieuws ook gevolgd de laatste tijd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het penprobleem is opgelost... het betreffende jongetje heeft vanmiddag de pen aan Twan teruggegeven, hij had hem dus wel... en dat op een christelijke school.
Religie is de oorzaak van een hoop ellende.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het penprobleem is opgelost... het betreffende jongetje heeft vanmiddag de pen aan Twan teruggegeven, hij had hem dus wel... en dat op een christelijke school.
Edit, zie hierboven en -onder...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd TM! Misschien krijg je nu ook een meterkast die de naam waar maakt
Zie editquote:
Tja, ik ga toch nog altijd uit van de goedheid van de mens... misschien wel erg naïef van me.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar heb je het nieuws ook gevolgd de laatste tijd?
WG was de allereerste met die grapquote:
Come on, je bent een ex-hooligan...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik ga toch nog altijd uit van de goedheid van de mens... misschien wel erg naïef van me.
En wat heeft de juf met het stoute jongetje gedaan?quote:MM ik heb het jongetje niet meer gezien, maar Twan moest wel langer blijven want de juf dacht dat Twan stoute (naam) had gezegd. Twan zei dat hij dat niet had gezegd, maar van mij had hij dat wel mogen zeggen, want het is ook gewoon zo.
Dan hoor je het, dank jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
TM, als je evt een onafhankelijke blik wil op de financiering...
Pas op, voor je het weet heb je één of andere vage beleggingspolis aan je broek hangen met een rendement van -40%...quote:
Shhhhhhtttttquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet heb je één of andere vage beleggingspolis aan je broek hangen met een rendement van -40%...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on, je bent een ex-hooligan...
Geen idee, voordat ik door kon vragen, was Twan alweer buiten aan het spelen. Ik vraag het hem straks nog even rustig.quote:[..]
En wat heeft de juf met het stoute jongetje gedaan?
Met Twan z'n vulpen 200 keer de regel 'Gij zult niet stelen.' laten opschrijven?
Soms is het niet fijn om gelijk te krijgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja lekker, geef even de clue van de dag weg![]()
Heb Jair net opgehaald, zielig hoopje menshij lag binnen 10 seconden thuis te slapen
Hoi! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
Ik neem TM in bescherming en zeg nu alvast af daar voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef iamredleader het volgende:
En dan nu: de Fok! verhuis/klus/sloopservice
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog wat van de vraagprijs af weten te krijgen ?
Ah dan ga je toch met een wat lekkerder gevoel richting de bouwmarkt straks.quote:
Eerst luisteren naar Hertog, dan klikkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe heet ze en hoe oud en met welk nummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zonder die hints zou je haar echt niet zo jong schatten, toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
16
Nee, 17, maar toch.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
16 was een complete gok. Is ze echt 16
En jij ook gefeli!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
JepIk heb een plek, een opdracht en een begeleider. Nu mag ik echt gaan stressen
* Ofyles2 houdt het op een zeer milde progeria...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah dan ga je toch met een wat lekkerder gevoel richting de bouwmarkt straks.
Uit de categorie 'hiervan was ik niet op de hoogte gebracht'....
Die inzending van NL voor songfestival...
[ afbeelding ]
Blijkt van een leeftijd te zijn dat ik, als ik het zou willen, er eigenlijk maar beter van af kan blijven.
Ik dacht echt dat die ruim 30 was ofzo![]()
Truste IARLquote:
Ah okay! Ha IARLquote:
Zowel om je topic als je post hardop moeten lachenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Congrats Nem!
Tevens wil ik even reclame maken voor een door mij geopend topic. Dat is iets vrij unieks, zeker buiten de SC
Mensen die belachelijk lang doen over pinnen
Daarnaast stoor ik me ook nog steeds aan bejaarden. Voorkruipen bij de supermarkt... voorkruipen bij instappen in de bus...
Ik ben dan te beleefd om er wat van te zeggen, en ik had geen haast, maar komop zeg.
Die bejaarden hebben de hele dag de tijd. Ik heb 1 artikel af te rekenen. En studenten kunnen in de bus zo doorlopen met jaarkaart. Maar nee hoor mevrouw rimpelsaurus wil als eerste de bus in, zoekt vervolgens de handtas af naar zilveren florijnen om een los kaartje mee te kopen, vraagt nog een keer de route aan de chauffeur, en moet vervolgens weer door de menigte terug schuifelen omdat ze voor heeft staan kruipen bij de verkeerde bus.
Maar het ging me iets te ver om meteen meerdere topics te openen op 1 dag
Als er een volle trein/bus/tram aankomt, dan probeer ik mezelf te redden. Wet van de sterkste...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zowel om je topic als je post hardop moeten lachenIk laat oudere mensen in de bus over het algemeen voor uit beleefdheid, maar het is soms erg irritant inderdaad
I LOLDquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
...Maar nee hoor mevrouw rimpelsaurus...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Zo, morgen is een logistiek dramaik moet om 08:00 de auto in Leiden afdroppen, bij de garage, voor zijn grote beurt+APK. Dan moet ik met het OV terug naar Amstelveen, om op Jair te passen (nog niet echt lekker, dus morgenochtend gaat Tinuviel met hem naar de huisarts). Tinuviel moet 'smiddags om 16:00 in Almere zijn voor een afspraak, en is dus pas rond 18:00 / 18:30 thuis. Dan gaan we eten
Maar hoe/wanneer haal ik dan de auto op? Ik kan de deur niet uit, want een oppas was helaas niet haalbaar + verkouden kind, en Jair kan ik niet meenemen. De oplossing? Mijn grootouders halen aan het eind van de dag de auto op (ze wonen in Leiderdorp), en ik ga na het avondeten daarnaartoe om een kopje thee te drinken en de auto op te halen
Zo, een geheel normale dag in het leven van een gezin
antiklacht: mijn grootouders zijn übertoffe mensen
Nee, wel veel liefde van mijn zoontjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijg je ook kilometervergoeding?
Zulke liefde?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ik kan nog zoveel liefde in m'n auto stoppen( gadverdamme) , daar rijdt hij geen kilometer verder mee hoor
Ach de liefde vergoed ook veel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, wel veel liefde van mijn zoontjehij was in een knuffelbui vanavond, misschien als een soort van dankbaarheid dat ik de middag met hem heb doorgebracht
En natuurlijk liefde van mijn vrouw, maar dat is niet zo verwonderlijk.
Maar geen kilometervergoeding
Truste IARLquote:
Wait, whut?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdikke.... Ik word wel vaak voor crimineel aangezien maar nu ben ik dus niet toegelaten tot een banenpool omdat ik geen ex-gedetineerde ben.U behoort overduidelijk niet tot onze doelgroep. Er zijn voor u zat andere wegen die naar betaalde arbeid leiden....
![]()
Het was een baan bij de vuilophaaldienst....Maar kennelijk hebben ze een contract met een reintegratiebureau voor ex-gedetineerden ofzo....quote:
Dan wordt het lastig om de georganiseerde criminaliteit in te gaan. Om daar te mogen werken moet je er al gewerkt hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dus om goede feestjes te geven moet je relschoppende Marokkaanse jongere zijn en om aan werk te komen moet je een crimineel verleden hebben
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om de georganiseerde criminaliteit in te gaan. Om daar te mogen werken moet je er al gewerkt hebben
Kennelijk loont het dus als je gewoon asociaal gedraagt en wetten overtreed.... dan mag je dus ineens wel vuilnisman worden....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dus om goede feestjes te geven moet je relschoppende Marokkaanse jongere zijn en om aan werk te komen moet je een crimineel verleden hebben
Gewoon zelf gaan organiseren. Ik zie een mooie inkomstenbron voor Akqsciequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om de georganiseerde criminaliteit in te gaan. Om daar te mogen werken moet je er al gewerkt hebben
Ik vind de naam nog niet echt pakkendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon zelf gaan organiseren. Ik zie een mooie inkomstenbron voor Akqscie
Je vergeet V.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Priscilla, Queen of the desert opgezet. Kijk em voor het eerst, dus weet nog wat ik er van vind. Wat ik wel weet: die film bevat Agent Smith/Elrond/Megatron in een jurk
Rustig adem blijven halen.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
godverdomme
Les duurt nu al bijna een half uur langer dan normaal en veel mensen zitten te eten en te typen (beide een deel van mij ADD probleem, geluiden die ik NIET UIT KAN STAAN) en mijn deel moet nog komen dus ik moet blijven. Maar ik begin echt agresseif en gefrustreerd te raken nu vanwege dit alles. Damn, al heeel lang niet meer een soortgelijke aanval gehad.
Hoe dan ook, de ondertiteling doet moeilijk. En de ondertiteling leek me juist wel handig bij een Australische filmquote:
Preekvaardigheid.... Dus het duurt nog wel een uurtje...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Kun je niet even naar buiten stappen PS? Weet niet wat voor les het is natuurlijk
Ja heb ik ook gedaan. Direct na het posten. Maar kan niet eeuwig wegblijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Kun je niet even naar buiten stappen PS? Weet niet wat voor les het is natuurlijk
Proberen je af te sluiten voor de geluiden enz. Zet desnoods je mp3speler op ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Direct na het posten. Maar kan niet eeuwig wegblijven.
Kan ik niet. En als ik dat doe, hoe kom ik dan over?? Het is de acteer les, meer dan de helft van de klas is al weg, maar ik moet nog mijn monoloog doen en mijn coaching krijgen. Het is fucking saai ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Proberen je af te sluiten voor de geluiden enz. Zet desnoods je mp3speler op ofzo.
Okay dat is inderdaad een les waar je dat niet echt bij kan doen. Probeer dan gewoon je monoloog in je hoofd te doen en zoek een punt in de ruimte waar je dus niet die etende en typende lui ziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan ik niet. En als ik dat doe, hoe kom ik dan over?? Het is de acteer les, meer dan de helft van de klas is al weg, maar ik moet nog mijn monoloog doen en mijn coaching krijgen. Het is fucking saai ook.
Ja heb al subtiel verplaatst, maar ik kan moeilijk nog verder gaan zitten in deze grote zaal... Is raar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dat is inderdaad een les waar je dat niet echt bij kan doen. Probeer dan gewoon je monoloog in je hoofd te doen en zoek een punt in de ruimte waar je dus niet die etende en typende lui ziet.
En zien is het probleem nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dat is inderdaad een les waar je dat niet echt bij kan doen. Probeer dan gewoon je monoloog in je hoofd te doen en zoek een punt in de ruimte waar je dus niet die etende en typende lui ziet.
Nee jij moet je blik op een punt in de ruimte richten waar je hun niet kan zien en gewoon in je hoofd je monoloog oefenen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja heb al subtiel verplaatst, maar ik kan moeilijk nog verder gaan zitten in deze grote zaal... Is raar.
Alleen maar erger, dan hoor ik ze nog steedsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee jij moet je blik op een punt in de ruimte richten waar je hun niet kan zien en gewoon in je hoofd je monoloog oefenen.
Focus op je monoloog. Block die andere geluiden....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alleen maar erger, dan hoor ik ze nog steeds
Het stomste is nog dat die ondertiteling het tien pogingen terug twee zinnen lang gedaan heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de ondertiteling doet moeilijk. En de ondertiteling leek me juist wel handig bij een Australische film
Hij wil niet meer syncen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het stomste is nog dat die ondertiteling het tien pogingen terug twee zinnen lang gedaan heeft
Ja als ik geludien kon blokken zou ik geen probleem hebben lolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Focus op je monoloog. Block die andere geluiden....
Je hebt het hier tegen iemand met het zelfde probleem hoor... maar door concentratie en wilskracht kan het wel...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja als ik geludien kon blokken zou ik geen probleem hebben lol
Het werkt eindelijk en het gaat nu al een paar minuten goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het stomste is nog dat die ondertiteling het tien pogingen terug twee zinnen lang gedaan heeft
Gewoon de andere kant op luisterenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja als ik geludien kon blokken zou ik geen probleem hebben lol
Als je die baan echt wilt weet je wat je te doen staat...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was een baan bij de vuilophaaldienst....Maar kennelijk hebben ze een contract met een reintegratiebureau voor ex-gedetineerden ofzo....
Zo'n afbeelding zocht ik voor Nem, maar ik kon het niet vinden en kreeg Garfield.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Nem jarig...
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Now listen here, you mullet. Why don't you just light your tampon, and blow your box apart? Because it's the only bang you're ever gonna get, sweetheart!
quote:One more push, I'm gonna to smack his face so hard he'll have to stick his toothbrush up his arse to clean his teeth!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
godverdomme
Les duurt nu al bijna een half uur langer dan normaal en veel mensen zitten te eten en te typen (beide een deel van mij ADD probleem, geluiden die ik NIET UIT KAN STAAN) en mijn deel moet nog komen dus ik moet blijven. Maar ik begin echt agresseif en gefrustreerd te raken nu vanwege dit alles. Damn, al heeel lang niet meer een soortgelijke aanval gehad.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar om welke kwaliteitsfilm gaat het ?
http://www.imdb.com/title/tt0109045quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Priscilla, Queen of the desert opgezet. Kijk em voor het eerst, dus weet nog wat ik er van vind. Wat ik wel weet: die film bevat Agent Smith/Elrond/Megatron in een jurk
Hm, de foto doet het niet goed. Dan maar een fragment:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0109045
[ afbeelding ]
De rechter is Hugo Weaving
Ik begin er ondertussen ook genoeg van te krijgen, maar ik kijk em wel gewoon afquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kies toch maar voor de CL samenvattingen
Eigenlijk moet RTL de uitzendrechten van de Champions League bemachtigen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kies toch maar voor de CL samenvattingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |