Ach de liefde vergoed ook veel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, wel veel liefde van mijn zoontjehij was in een knuffelbui vanavond, misschien als een soort van dankbaarheid dat ik de middag met hem heb doorgebracht
En natuurlijk liefde van mijn vrouw, maar dat is niet zo verwonderlijk.
Maar geen kilometervergoeding
Truste IARLquote:
Wait, whut?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdikke.... Ik word wel vaak voor crimineel aangezien maar nu ben ik dus niet toegelaten tot een banenpool omdat ik geen ex-gedetineerde ben.U behoort overduidelijk niet tot onze doelgroep. Er zijn voor u zat andere wegen die naar betaalde arbeid leiden....
![]()
Het was een baan bij de vuilophaaldienst....Maar kennelijk hebben ze een contract met een reintegratiebureau voor ex-gedetineerden ofzo....quote:
Dan wordt het lastig om de georganiseerde criminaliteit in te gaan. Om daar te mogen werken moet je er al gewerkt hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dus om goede feestjes te geven moet je relschoppende Marokkaanse jongere zijn en om aan werk te komen moet je een crimineel verleden hebben
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om de georganiseerde criminaliteit in te gaan. Om daar te mogen werken moet je er al gewerkt hebben
Kennelijk loont het dus als je gewoon asociaal gedraagt en wetten overtreed.... dan mag je dus ineens wel vuilnisman worden....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dus om goede feestjes te geven moet je relschoppende Marokkaanse jongere zijn en om aan werk te komen moet je een crimineel verleden hebben
Gewoon zelf gaan organiseren. Ik zie een mooie inkomstenbron voor Akqsciequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om de georganiseerde criminaliteit in te gaan. Om daar te mogen werken moet je er al gewerkt hebben
Ik vind de naam nog niet echt pakkendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon zelf gaan organiseren. Ik zie een mooie inkomstenbron voor Akqscie
Je vergeet V.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Priscilla, Queen of the desert opgezet. Kijk em voor het eerst, dus weet nog wat ik er van vind. Wat ik wel weet: die film bevat Agent Smith/Elrond/Megatron in een jurk
Rustig adem blijven halen.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
godverdomme
Les duurt nu al bijna een half uur langer dan normaal en veel mensen zitten te eten en te typen (beide een deel van mij ADD probleem, geluiden die ik NIET UIT KAN STAAN) en mijn deel moet nog komen dus ik moet blijven. Maar ik begin echt agresseif en gefrustreerd te raken nu vanwege dit alles. Damn, al heeel lang niet meer een soortgelijke aanval gehad.
Hoe dan ook, de ondertiteling doet moeilijk. En de ondertiteling leek me juist wel handig bij een Australische filmquote:
Preekvaardigheid.... Dus het duurt nog wel een uurtje...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Kun je niet even naar buiten stappen PS? Weet niet wat voor les het is natuurlijk
Ja heb ik ook gedaan. Direct na het posten. Maar kan niet eeuwig wegblijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Kun je niet even naar buiten stappen PS? Weet niet wat voor les het is natuurlijk
Proberen je af te sluiten voor de geluiden enz. Zet desnoods je mp3speler op ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Direct na het posten. Maar kan niet eeuwig wegblijven.
Kan ik niet. En als ik dat doe, hoe kom ik dan over?? Het is de acteer les, meer dan de helft van de klas is al weg, maar ik moet nog mijn monoloog doen en mijn coaching krijgen. Het is fucking saai ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Proberen je af te sluiten voor de geluiden enz. Zet desnoods je mp3speler op ofzo.
Okay dat is inderdaad een les waar je dat niet echt bij kan doen. Probeer dan gewoon je monoloog in je hoofd te doen en zoek een punt in de ruimte waar je dus niet die etende en typende lui ziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan ik niet. En als ik dat doe, hoe kom ik dan over?? Het is de acteer les, meer dan de helft van de klas is al weg, maar ik moet nog mijn monoloog doen en mijn coaching krijgen. Het is fucking saai ook.
Ja heb al subtiel verplaatst, maar ik kan moeilijk nog verder gaan zitten in deze grote zaal... Is raar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dat is inderdaad een les waar je dat niet echt bij kan doen. Probeer dan gewoon je monoloog in je hoofd te doen en zoek een punt in de ruimte waar je dus niet die etende en typende lui ziet.
En zien is het probleem nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dat is inderdaad een les waar je dat niet echt bij kan doen. Probeer dan gewoon je monoloog in je hoofd te doen en zoek een punt in de ruimte waar je dus niet die etende en typende lui ziet.
Nee jij moet je blik op een punt in de ruimte richten waar je hun niet kan zien en gewoon in je hoofd je monoloog oefenen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja heb al subtiel verplaatst, maar ik kan moeilijk nog verder gaan zitten in deze grote zaal... Is raar.
Alleen maar erger, dan hoor ik ze nog steedsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee jij moet je blik op een punt in de ruimte richten waar je hun niet kan zien en gewoon in je hoofd je monoloog oefenen.
Focus op je monoloog. Block die andere geluiden....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alleen maar erger, dan hoor ik ze nog steeds
Het stomste is nog dat die ondertiteling het tien pogingen terug twee zinnen lang gedaan heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de ondertiteling doet moeilijk. En de ondertiteling leek me juist wel handig bij een Australische film
Hij wil niet meer syncen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het stomste is nog dat die ondertiteling het tien pogingen terug twee zinnen lang gedaan heeft
Ja als ik geludien kon blokken zou ik geen probleem hebben lolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Focus op je monoloog. Block die andere geluiden....
Je hebt het hier tegen iemand met het zelfde probleem hoor... maar door concentratie en wilskracht kan het wel...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja als ik geludien kon blokken zou ik geen probleem hebben lol
Het werkt eindelijk en het gaat nu al een paar minuten goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het stomste is nog dat die ondertiteling het tien pogingen terug twee zinnen lang gedaan heeft
Gewoon de andere kant op luisterenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja als ik geludien kon blokken zou ik geen probleem hebben lol
Als je die baan echt wilt weet je wat je te doen staat...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was een baan bij de vuilophaaldienst....Maar kennelijk hebben ze een contract met een reintegratiebureau voor ex-gedetineerden ofzo....
Zo'n afbeelding zocht ik voor Nem, maar ik kon het niet vinden en kreeg Garfield.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Nem jarig...
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Now listen here, you mullet. Why don't you just light your tampon, and blow your box apart? Because it's the only bang you're ever gonna get, sweetheart!
quote:One more push, I'm gonna to smack his face so hard he'll have to stick his toothbrush up his arse to clean his teeth!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
godverdomme
Les duurt nu al bijna een half uur langer dan normaal en veel mensen zitten te eten en te typen (beide een deel van mij ADD probleem, geluiden die ik NIET UIT KAN STAAN) en mijn deel moet nog komen dus ik moet blijven. Maar ik begin echt agresseif en gefrustreerd te raken nu vanwege dit alles. Damn, al heeel lang niet meer een soortgelijke aanval gehad.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar om welke kwaliteitsfilm gaat het ?
http://www.imdb.com/title/tt0109045quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Priscilla, Queen of the desert opgezet. Kijk em voor het eerst, dus weet nog wat ik er van vind. Wat ik wel weet: die film bevat Agent Smith/Elrond/Megatron in een jurk
Hm, de foto doet het niet goed. Dan maar een fragment:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0109045
[ afbeelding ]
De rechter is Hugo Weaving
Ik begin er ondertussen ook genoeg van te krijgen, maar ik kijk em wel gewoon afquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kies toch maar voor de CL samenvattingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |