Come on, je bent een ex-hooligan...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik ga toch nog altijd uit van de goedheid van de mens... misschien wel erg naïef van me.
En wat heeft de juf met het stoute jongetje gedaan?quote:MM ik heb het jongetje niet meer gezien, maar Twan moest wel langer blijven want de juf dacht dat Twan stoute (naam) had gezegd. Twan zei dat hij dat niet had gezegd, maar van mij had hij dat wel mogen zeggen, want het is ook gewoon zo.
Dan hoor je het, dank jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
TM, als je evt een onafhankelijke blik wil op de financiering...
Pas op, voor je het weet heb je één of andere vage beleggingspolis aan je broek hangen met een rendement van -40%...quote:
Shhhhhhtttttquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet heb je één of andere vage beleggingspolis aan je broek hangen met een rendement van -40%...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on, je bent een ex-hooligan...
Geen idee, voordat ik door kon vragen, was Twan alweer buiten aan het spelen. Ik vraag het hem straks nog even rustig.quote:[..]
En wat heeft de juf met het stoute jongetje gedaan?
Met Twan z'n vulpen 200 keer de regel 'Gij zult niet stelen.' laten opschrijven?
Soms is het niet fijn om gelijk te krijgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja lekker, geef even de clue van de dag weg![]()
Heb Jair net opgehaald, zielig hoopje menshij lag binnen 10 seconden thuis te slapen
Hoi! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal ik dan maar even goed nieuws brengen?
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
Ik neem TM in bescherming en zeg nu alvast af daar voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef iamredleader het volgende:
En dan nu: de Fok! verhuis/klus/sloopservice
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog wat van de vraagprijs af weten te krijgen ?
Ah dan ga je toch met een wat lekkerder gevoel richting de bouwmarkt straks.quote:
Eerst luisteren naar Hertog, dan klikkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe heet ze en hoe oud en met welk nummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zonder die hints zou je haar echt niet zo jong schatten, toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
16
Nee, 17, maar toch.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
16 was een complete gok. Is ze echt 16
En jij ook gefeli!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
JepIk heb een plek, een opdracht en een begeleider. Nu mag ik echt gaan stressen
* Ofyles2 houdt het op een zeer milde progeria...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah dan ga je toch met een wat lekkerder gevoel richting de bouwmarkt straks.
Uit de categorie 'hiervan was ik niet op de hoogte gebracht'....
Die inzending van NL voor songfestival...
[ afbeelding ]
Blijkt van een leeftijd te zijn dat ik, als ik het zou willen, er eigenlijk maar beter van af kan blijven.
Ik dacht echt dat die ruim 30 was ofzo![]()
Truste IARLquote:
Ah okay! Ha IARLquote:
Zowel om je topic als je post hardop moeten lachenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Congrats Nem!
Tevens wil ik even reclame maken voor een door mij geopend topic. Dat is iets vrij unieks, zeker buiten de SC
Mensen die belachelijk lang doen over pinnen
Daarnaast stoor ik me ook nog steeds aan bejaarden. Voorkruipen bij de supermarkt... voorkruipen bij instappen in de bus...
Ik ben dan te beleefd om er wat van te zeggen, en ik had geen haast, maar komop zeg.
Die bejaarden hebben de hele dag de tijd. Ik heb 1 artikel af te rekenen. En studenten kunnen in de bus zo doorlopen met jaarkaart. Maar nee hoor mevrouw rimpelsaurus wil als eerste de bus in, zoekt vervolgens de handtas af naar zilveren florijnen om een los kaartje mee te kopen, vraagt nog een keer de route aan de chauffeur, en moet vervolgens weer door de menigte terug schuifelen omdat ze voor heeft staan kruipen bij de verkeerde bus.
Maar het ging me iets te ver om meteen meerdere topics te openen op 1 dag
Als er een volle trein/bus/tram aankomt, dan probeer ik mezelf te redden. Wet van de sterkste...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zowel om je topic als je post hardop moeten lachenIk laat oudere mensen in de bus over het algemeen voor uit beleefdheid, maar het is soms erg irritant inderdaad
I LOLDquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
...Maar nee hoor mevrouw rimpelsaurus...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Zo, morgen is een logistiek dramaik moet om 08:00 de auto in Leiden afdroppen, bij de garage, voor zijn grote beurt+APK. Dan moet ik met het OV terug naar Amstelveen, om op Jair te passen (nog niet echt lekker, dus morgenochtend gaat Tinuviel met hem naar de huisarts). Tinuviel moet 'smiddags om 16:00 in Almere zijn voor een afspraak, en is dus pas rond 18:00 / 18:30 thuis. Dan gaan we eten
Maar hoe/wanneer haal ik dan de auto op? Ik kan de deur niet uit, want een oppas was helaas niet haalbaar + verkouden kind, en Jair kan ik niet meenemen. De oplossing? Mijn grootouders halen aan het eind van de dag de auto op (ze wonen in Leiderdorp), en ik ga na het avondeten daarnaartoe om een kopje thee te drinken en de auto op te halen
Zo, een geheel normale dag in het leven van een gezin
antiklacht: mijn grootouders zijn übertoffe mensen
Nee, wel veel liefde van mijn zoontjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijg je ook kilometervergoeding?
Zulke liefde?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ik kan nog zoveel liefde in m'n auto stoppen( gadverdamme) , daar rijdt hij geen kilometer verder mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |