Come on, je bent een ex-hooligan...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik ga toch nog altijd uit van de goedheid van de mens... misschien wel erg naïef van me.
En wat heeft de juf met het stoute jongetje gedaan?quote:MM ik heb het jongetje niet meer gezien, maar Twan moest wel langer blijven want de juf dacht dat Twan stoute (naam) had gezegd. Twan zei dat hij dat niet had gezegd, maar van mij had hij dat wel mogen zeggen, want het is ook gewoon zo.
Dan hoor je het, dank jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
TM, als je evt een onafhankelijke blik wil op de financiering...
Pas op, voor je het weet heb je één of andere vage beleggingspolis aan je broek hangen met een rendement van -40%...quote:
Shhhhhhtttttquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet heb je één of andere vage beleggingspolis aan je broek hangen met een rendement van -40%...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on, je bent een ex-hooligan...
Geen idee, voordat ik door kon vragen, was Twan alweer buiten aan het spelen. Ik vraag het hem straks nog even rustig.quote:[..]
En wat heeft de juf met het stoute jongetje gedaan?
Met Twan z'n vulpen 200 keer de regel 'Gij zult niet stelen.' laten opschrijven?
Soms is het niet fijn om gelijk te krijgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja lekker, geef even de clue van de dag weg![]()
Heb Jair net opgehaald, zielig hoopje menshij lag binnen 10 seconden thuis te slapen
Hoi! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal ik dan maar even goed nieuws brengen?
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
Ik neem TM in bescherming en zeg nu alvast af daar voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef iamredleader het volgende:
En dan nu: de Fok! verhuis/klus/sloopservice
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog wat van de vraagprijs af weten te krijgen ?
Ah dan ga je toch met een wat lekkerder gevoel richting de bouwmarkt straks.quote:
Eerst luisteren naar Hertog, dan klikkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe heet ze en hoe oud en met welk nummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zonder die hints zou je haar echt niet zo jong schatten, toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
16
Nee, 17, maar toch.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
16 was een complete gok. Is ze echt 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |