Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik las verwachtingEn nee het rammelt echt niet bij mij
Dat riekt naar belastingontwijking in combinatie met accountants die weten waar ze mee bezig zijnquote:Inter IKEA Systems B.V. in Delft, also in the Netherlands, owns the IKEA concept and trademark, and there is a franchising agreement with every IKEA store in the world. The IKEA Group is the biggest franchisee of Inter IKEA Systems B.V. Inter IKEA Systems B.V. is not owned by INGKA Holding B.V., but by Inter IKEA Holding S.A. registered in Luxembourg, which in turn is part of Inter IKEA Holding registered in the Netherlands Antilles. The ownership of the holding companies has not been disclosed.[5]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat riekt naar belastingontwijking in combinatie met accountants die weten waar ze mee bezig zijn
Ja lekker, geef even de clue van de dag wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Ah. Je mag dus vanmiddag eerder naar huis
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe variant op kindermisbruik: je kind gebruiken om eerder vrij te kunnen nemen van je werk
Dat is hooguit creatief kindgebruikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe variant op kindermisbruik: je kind gebruiken om eerder vrij te kunnen nemen van je werk
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand hier een drukker die op krantenpapier drukt?
quote:
Tsja, crisis en zo, en ik werk voor een bankquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat het zo slecht in huize IARL dat jullie die kleine krantenpapier geven in plaats van gewone luiers? Dan snap ik ook in een keer waarom Jair ziek is! Al die inkt kan nooit gezond zijn
De meeste drukkers kunnen dat tegenwoordig wel met de huidige digitale druktechnieken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand hier een drukker die op krantenpapier drukt?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht in huize IARL dat jullie die kleine krantenpapier geven in plaats van gewone luiers? Dan snap ik ook in een keer waarom Jair ziek is! Al die inkt kan nooit gezond zijn
quote:
Of die van 'toiletpapier'...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, de herkomst van de uitdrukking 'leesvoer'
Ik vind de ketchup op de foto wel raarquote:
Ik denk dat het het bloed is van de dode vis...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind de ketchup op de foto wel raar
Ja, zag net al het nieuws op www.telegraaf.nl en dat topic...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Zeer grote brand in flatgebouw Brunssum Damn
Na de Bijlmerramp valt dit wel mee...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Zeer grote brand in flatgebouw Brunssum Damn
Woot wootquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal ik dan maar even goed nieuws brengen?
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
Wanneer is de housewarming party?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
In vergelijkin met het 11 september valt de Bijlmerramp ook wel meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de Bijlmerramp valt dit wel mee...
[ afbeelding ]
Klopt, op 11 september waren het 2 vliegtuigen en in de Bijlmer maar 1...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In vergelijkin met het 11 september valt de Bijlmerramp ook wel mee
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, op 11 september waren het 2 vliegtuigen en in de Bijlmer maar 1...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
bod is geaccepteerd
![]()
![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nog nooit met zo'n grijns op m'n werk gezeten
Krijg je nou straks wel een bredere meterkast?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nog nooit met zo'n grijns op m'n werk gezeten
Ik weet niet hoor, maar heb je het nieuws ook gevolgd de laatste tijd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het penprobleem is opgelost... het betreffende jongetje heeft vanmiddag de pen aan Twan teruggegeven, hij had hem dus wel... en dat op een christelijke school.
Religie is de oorzaak van een hoop ellende.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het penprobleem is opgelost... het betreffende jongetje heeft vanmiddag de pen aan Twan teruggegeven, hij had hem dus wel... en dat op een christelijke school.
Edit, zie hierboven en -onder...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd TM! Misschien krijg je nu ook een meterkast die de naam waar maakt
Zie editquote:
Tja, ik ga toch nog altijd uit van de goedheid van de mens... misschien wel erg naļef van me.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar heb je het nieuws ook gevolgd de laatste tijd?
WG was de allereerste met die grapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |