Ik brand uiteindelijk ook met Nero, dat wordt aangestuurd vanuit WinAVI (of je kan het vanuit Nero zelf aansturen). Maar in Nero zelf kan je geen ondertitels toevoegen, dus dat moet eerst gebeuren met een tooltje (i.c. WinAVI nu dus).quote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Het wordt vaak gebruikt hier op Fok! heb ik gemerkt.
MM volgens brandt Peace met Nero... en dat gaat helemaal geweldig vergeleken met hoe hij het daarvoor deed. Ik heb er verder geen verstand van, dat soort dingen laat ik allemaal aan Peace over.
Afgelopen zaterdag was DJ Etcie 'on air' via het internet...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
Radiouitzending? Hebben we al een nationale radio?
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ook irritant is:
Een film downloaden, die samenvoegen met ondertitels m.b.v. WinAVI, daarna de hele zwik op DVD branden en vervolgens een stotterende DVD er aan over houden...![]()
Zijn er mensen die het op een andere manier rgelen dan met WinAVI?
Ben zelf al tijden uit het download-/brand-verhaal (vroegah: TMPGENC en zo) en ben dus niet zo bekend met eventuele andere tools...
Met gelijktijdig toevoegen van subtitles?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met WinAVI. Ik gebruik tegenwoordig ConvertXtoDVD 4. Dat werkt echt als een trein en gelijk brandbaar
Uiteraardquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met gelijktijdig toevoegen van subtitles?
Morningquote:
Ow volgens mij zoekt Peace altijd alleen stukken met ondertitels... ik wist niet dat je dat zelf kon toevoegen. Zal ik hem eens zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik brand uiteindelijk ook met Nero, dat wordt aangestuurd vanuit WinAVI (of je kan het vanuit Nero zelf aansturen). Maar in Nero zelf kan je geen ondertitels toevoegen, dus dat moet eerst gebeuren met een tooltje (i.c. WinAVI nu dus).
Beetje brak na de Oscarsparty maar wel aardig verdiend aan bets.....quote:
Stomme theorie lezenquote:
Mjah het nadeel is wel dat niet alle ondertitelaars hun Nederlands of Engels even goed beheersenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow volgens mij zoekt Peace altijd alleen stukken met ondertitels... ik wist niet dat je dat zelf kon toevoegen. Zal ik hem eens zeggen.![]()
PS
hard aan het werk, heb (te) weinig gedaan vandaag...
* MadMaster gaat vanavond even op zoek naar ConvertXtoDVD 4.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard
En ze zijn niet hardcoded dus je kunt ze nog uitzetten als je wilt
Nope...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef De_Hertog het volgende:
Waarom moet het allemaal op dvd? Kun je niet gewoon divx/xvid afspelen op tv?
Dat moet dan een kabeltje zijn van zo'n 40 meter...quote:
Ik kijk nauwelijks films, dus die moeite neem ik niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Is een Mediacentre dan niet iets? Aan te sluiten op pc, al dan niet wireless
Aanrader! Jammer genoeg heeft Stanley Tucci zijn oscarnominatie niet kunnen verzilveren.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet dan een kabeltje zijn van zo'n 40 meter...
[..]
Ik kijk nauwelijks films, dus die moeite neem ik niet.
Maar wil nu 'The Lovely Bones' bekijken...
kom een dagje meelopen op mijn werk.....quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bleh ik voel me altijd zo dom hier met al die technische praat
Iets anders dan.... Heb je de Academy Awards gezien?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bleh ik voel me altijd zo dom hier met al die technische praat
Zou dat juist niet averechts werken?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kom een dagje meelopen op mijn werk.....
De kwaliteit van een DVD die afkomstig is van DivX is toch niet beter dan de DivX zelf?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
DVIX kunnen wij wel afspelen, maar de kwaliteit is erg slecht... is met gewone dvd's toch wel beter.
Volgens mij, voor zover ik het begrepen heb, zoekt Peace nu ook naar andere bestanden en niet meer DivX... maar pin me er niet op vast. Ik hoor het aan en onthoud er soms iets van.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kwaliteit van een DVD die afkomstig is van DivX is toch niet beter dan de DivX zelf?
Rubbish in = rubbish out...
Sorry heb een kater.....quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
DVIX kunnen wij wel afspelen, maar de kwaliteit is erg slecht... is met gewone dvd's toch wel beter. Wat betreft de ondertiteling, ach ja die is niet altijd even geweldig, maar wel goed te doen.
Wij gebruiken RW-dvds!! Dus als een film gezien, kan hij er weer vanaf... Wij kijken ook te weinig om er een mediacentre voor aan te schaffen. Kabeltje van pc naar tv zou nog wel kunnen
Andy, ga je nog een nieuw topic openen in C&H?![]()
Nee, al stond het wel op in de Gizmo toen ik daar zat en heb ik met plezier Bullock haar oscar in ontvangt zien nemenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iets anders dan.... Heb je de Academy Awards gezien?
Gizmo?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, al stond het wel op in de Gizmo toen ik daar zat en heb ik met plezier Bullock haar oscar in ontvangt zien nemen
Gerard Ekdom?quote:
Ha Appeltaartmansquote:
De studenten 'snackbar'. Onze hangplek, ingericht als een berglodge ofzo haha.quote:
Deze quoten we even voor als je over een paar maanden komt klagen wat je stagebegeleider nu weer aan te merken had op je werk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:43 schreef Etcetera het volgende:
I wish, het is een redelijk streng figuur. Zeikerig typejeMaar dat zal wel weer loslopen
Ah gezellig. Klinkt een beetje als cafe Sorbonne...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De studenten 'snackbar'. Onze hangplek, ingericht als een berglodge ofzo haha.
Een Jos Verstappen Momentje.....quote:
Dat kan OOK liggen aan het feit dat je te snel brandt hequote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gaat vanavond even op zoek naar ConvertXtoDVD 4.
Heb nu al te veel DVD's verknalt...
Dus het ligt vaak aan het branden dat gebrande dvd's blijven haken en niet aan de avi zelf?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan OOK liggen aan het feit dat je te snel brandt he
Ik hoop het niet want dat is echt een walgelijke kuttentquote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah gezellig. Klinkt een beetje als cafe Sorbonne...
Te veel ballerige popi figuren op te weinig vierkante meters idd. Maar qua inrichting is het wel een soort van jagershut ofzo...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dat is echt een walgelijke kuttent
Dat is goed mogelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus het ligt vaak aan het branden dat gebrande dvd's blijven haken en niet aan de avi zelf?
Ik zal het aan mijn maatje zeggen dan. Krijg soms dvd's die dan ineens stilstaan waardoor het lijkt alsof die niet helemaal goed gedownload is....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk
Veel CD's zijn geschikt voor branden op 52x ofzo, maar veel branders dan weer niet. Je kunt beter op 8x branden dan op 16x of 32x als het om films gaat.
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn maatje zeggen dan. Krijg soms dvd's die dan ineens stilstaan waardoor het lijkt alsof die niet helemaal goed gedownload is....
Okay thanx.... Misschien moet ik inderdaad ook eens een nieuwe player kopen... de PS2 is al een beetje bejaard aan het worden.....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me inderdaad een brandproblem eventueel in combinatie met een speler die misschien ook niet helemaal tof is.
PS2? Die zijn heel slecht in gedownloade films zelf gebrande afspelen. Daar had ik ook altijd last van.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay thanx.... Misschien moet ik inderdaad ook eens een nieuwe player kopen... de PS2 is al een beetje bejaard aan het worden.....
Ah dan zal ik dat kreng maar eens vervangen.... Speel er toch ook geen spelletjes meer op....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS2? Die zijn heel slecht in gedownloade films afspelen. Daar had ik ook altijd last van.
Niet zo bestquote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef PhysicsRules het volgende:
hoe is het met de appeltaarten?
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik protesteer tegen deze titel. Een titel is per definitie niet titelloos
Zat je erop te wachten?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]Eindelijk iemand die er iets over zegt
Dat niet echt, maar ik was de titel aan het verzinnen en bedacht al dat het lichtelijk tegenstrijdig wasquote:
Had in eerste instantie de DivX omgezet met WinAVI en separaat met Nero gebrand op 4x speed.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan OOK liggen aan het feit dat je te snel brandt he
Met PowerDVD op de pc kun je de bitrate van de rips bekijken bekijken. Alles onder de 3 mbps vind ik slechte kwaliteit opleveren.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef MadMaster het volgende:
En nog iets wat me net op valt:
Met WinAVI was de DVD slechts half gevuld qua beschreven oppervlakte.
Met ConvertXtoDVD is de schijf nagenoeg volgeschreven.
De de-compressie methode (of aantal frames per seconde) verschilt dus ook.
Heb niets gewijzigd in beide tools qua default-instelling op dat gebied...
quote:
Morgen hoor ik meerquote:
quote:
In WinAVI kan je de bitrate niet instellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Met PowerDVD op de pc kun je de bitrate van de rips bekijken bekijken. Alles onder de 3 mbps vind ik slechte kwaliteit opleveren.
Ik bedoel hiermee dus het aantal frames per second als eindresultaat op de DVD, niet de bitrate van de rips.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In WinAVI kan je de bitrate niet instellen.
In ConvertXtoDVD ook niet, maar kennelijk is die default hoger/beter.
Ik zal PowerDVD weer eens opzoeken, op mijn vorige laptop was dat mijn default DVD speler.
Die stiefvader heeft ook het intellect van een driejarige zeg als je wapens zomaar overal rond laat slingeren.quote:LEBANON - Een driejarig meisje uit Lebanon, Tennessee, heeft een pistool aangezien voor een controller voor Nintendo's spelcomputer Wii. Tijdens het spelen ging het vuurwapen af en kwam er een kogel in de maag van het kind terecht.
Tijdens het dodelijk ongeval bevond de moeder van het meisje zich in dezelfde kamer, terwijl de stiefvader boven lag te slapen. De moeder heeft de recherche verteld dat haar dochter het pistool waarschijnlijk aanzag voor een Wii-controller.
De stiefvader heeft verklaard dat hij het pistool had gepakt omdat hij een inbreker had gehoord, waarna hij het wapen op tafel liet liggen. Het meisje werd overgebracht naar het ziekenhuis, waar zij later overleed. (EBO)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat had ik aan het filmpje niet kunnen zien.. dacht eerst dat het om die knakker ging die met zn kop tegen de muur liep..![]()
Dat had ik aan het filmpje niet kunnen zien.. dacht eerst dat het om die knakker ging die met zn kop tegen de muur liep..quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die stiefvader heeft ook het intellect van een driejarige zeg als je wapens zomaar overal rond laat slingeren.
Overig nieuws uit sensatiekrant AD:
U mag gokken waaraan deze voetballer sterft.
class="spoiler">De Braziliaanse zaalvoetballer Robson Rocha Costa is tijdens een zaalvoetbalwedstrijd in het Braziliaanse Parana overleden na een bizar ongeval op het veld. Dat maakte de lokale pers vandaag bekend.
De 23-jarige Rocha, die met zijn team Guarapuava Sporting Athletic Club een vriendschappelijke wedstrijd tegen Palmeiras Jundiai speelde, raakte zwaargewond toen hij bij een sliding een losgekomen stuk hout uit de vloer door zijn bil en buik kreeg. Hij werd onmiddellijk naar het ziekenhuis gebracht en vier uur lang geopereerd, maar overleed gisteren aan de gevolgen van inwendige bloedingen.
Ofquote:Op maandag 8 maart 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Euh... ja... logisch...
Kan ook, maar ik denk dat een driejarige die onderste gun niet eens opgetild krijgt...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of
[ afbeelding ]
(foto die ad plaatst)
vs
[ afbeelding ]
Fuckt de layout bij jullie ook zo ?
Tja, Amerikanen en vuurwapens...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die stiefvader heeft ook het intellect van een driejarige zeg als je wapens zomaar overal rond laat slingeren.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net op radio 1 schakelden ze live over naar een CDA persconferentie. Ik werd helemaal blij, dacht dat ze eindelijk gingen aankondigen dat Balkje zou gaan rentenieren. Blijkt het om aan te kondigen dat ze nog doorgaan met die prutser....
Die knakker die tegen de muur liep droeg een wit shirt, het slachtoffer op de brancard een zwart shirt.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
Overig nieuws uit sensatiekrant AD:
U mag gokken waaraan deze voetballer sterft.
Dat had ik aan het filmpje niet kunnen zien.. dacht eerst dat het om die knakker ging die met zn kop tegen de muur liep..![]()
Ach, mijn Amerikaanse zwager loopt ook altijd te pronken met z'n schietijzers. Vindt 'ie 'awesome'...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, Amerikanen en vuurwapens...In 43 van de 50 staten is het toegestaan om met een vuurwapen over straat te lopen... zolang het maar zichtbaar is en niet verborgen. Onbegrijpelijk.
Oude foto, Villeneuve rijdt al een tijd niet meer bij BMW Sauber. Maar ik kende em nog niet en vind em wel leuk, dus toch bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |