Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
banquote:
ik zat op de achterbank, waar belangrijke mensen horenquote:
Die snoepen eerder van SP en CDA denk ik. Feit is wel dat de PVDA stemmen kan winnen vanwege de opkomst van Wilders. Dat gaat ook de bikkelharde campagne worden van links. Stem Links, anders krijgt u dit en dit... Denk dat de verschillen tussen rechts en links groter worden dan ooit en zoals het er nu uitziet kan niemand een coalitie vormen op rechts of links... maar ik verwacht een historisch hoge opkomst op 9 juni.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er echt niet op dat dat gaat gebeuren.
Wat er wel gaande is, is dat hij de pvda mee omhoog trekt, die kunnen dus wel eens groter worden
zou niet verkeerd zijnquote:
Een historisch hoge opkomst verwacht ik dus weer zeker niet. Veel stemmers hebben totaal geen vertrouwen in de politiek meer. En het racistische gedrag van wilders of het angst aan jagen van links werkt daar alleen nog maar eens aan mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die snoepen eerder van SP en CDA denk ik. Feit is wel dat de PVDA stemmen kan winnen vanwege de opkomst van Wilders. Dat gaat ook de bikkelharde campagne worden van links. Stem Links, anders krijgt u dit en dit... Denk dat de verschillen tussen rechts en links groter worden dan ooit en zoals het er nu uitziet kan niemand een coalitie vormen op rechts of links... maar ik verwacht een historisch hoge opkomst op 9 juni.
Maar ja, opkomst van D66 of PVDA zal me een zorg zijn...
[..]
zou niet verkeerd zijn
we moeten het hier ook invoeren, net als op de FPquote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die snoepen eerder van SP en CDA denk ik. Feit is wel dat de PVDA stemmen kan winnen vanwege de opkomst van Wilders. Dat gaat ook de bikkelharde campagne worden van links. Stem Links, anders krijgt u dit en dit... Denk dat de verschillen tussen rechts en links groter worden dan ooit en zoals het er nu uitziet kan niemand een coalitie vormen op rechts of links... maar ik verwacht een historisch hoge opkomst op 9 juni.
Maar ja, opkomst van D66 of PVDA zal me een zorg zijn...
[..]
zou niet verkeerd zijn
jaja, maar inhoudelijk reageren op mijn post over wilders doe je nietquote:
ik ken zoveel mensen die het stemmen beu zijn vooral omdat er dan gedacht word van het maakt niet uit wat je stemt het blijft een puinhoopquote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een historisch hoge opkomst verwacht ik dus weer zeker niet. Veel stemmers hebben totaal geen vertrouwen in de politiek meer. En het racistische gedrag van wilders of het angst aan jagen van links werkt daar alleen nog maar eens aan mee.
Goed nieuws, de puinhoop zal alleen maar groter worden na de verkiezingenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken zoveel mensen die het stemmen beu zijn vooral omdat er dan gedacht word van het maakt niet uit wat je stemt het blijft een puinhoop
MPG dan toch maar evenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaja, maar inhoudelijk reageren op mijn post over wilders doe je niet
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe vaak hij het er over heeft en verwijst naar de aanslag op Pim.....
had ik dat gemist?quote:
daar ben ik wel bang voor jaquote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed nieuws, de puinhoop zal alleen maar groter worden na de verkiezingen![]()
![]()
Heb je gelezen wat ze over Wilders schreven in Duitse kranten?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had ik dat gemist?![]()
excuses dan
serieus?
heb je toevallig ook nog een soort van bron?
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef friemelaar het volgende:
Wat wil je verder horen LL ?
Alle andere dingen zijn al bij je bekend hoor....![]()
Dat ie haat predikt, generaliseert en grondwettelijke vrijheden wil inperken ...
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had ik dat gemist?![]()
excuses dan
serieus?
heb je toevallig ook nog een soort van bron?
nee, gek genoeg lees ik geen duitse tijdschriftenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ze over Wilders schreven in Duitse kranten?
gek genoeg zijn wel een hoop nederlanders niet tegen de manquote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef friemelaar het volgende:
Wat wil je verder horen LL ?
Alle andere dingen zijn al bij je bekend hoor....![]()
Dat ie haat predikt, generaliseert en grondwettelijke vrijheden wil inperken ...
oh okay, dan moet ik daar TZT maar eens terugzoekenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
niet om zo te noemen anders dan de interviews die hij geeft op TV en waarin hij keer op keer die verwijzing maakt
Vrijheid van godsdienst is een Grondwet die hij wil inperkenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Hij wil de grondwet zo aanpassen dat zijn plannen wel mogen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef Aarti het volgende:
dat ie de nieuwe hitler is toch? lijkt me overdreven..
mensen die dat doen zijn nog dommer dan wilders en hitler bij elkaarquote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
ik weet dat sommige mensen wilders met hitler vergelijken
mja dat is het ook maar er zijn mensen die hem daarmee vergelijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef Aarti het volgende:
exact. vrijheid van meningsuiting, en vrijheid van godsdienst graag.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef friemelaar het volgende:
't zal mij aan m'n reed roesten wie mensen willen vereren, zolang ik er geen last van heb, al bidden ze tot de heilige huismus
Duitse krant vergelijkt Wilders met Hitlerquote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ze over Wilders schreven in Duitse kranten?
Dat ja. Er zijn grote gelijkenissen tussen zijn toespraken nu en die van Hitler in het vroege begin.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef Aarti het volgende:
dat is iets wat altijd moet blijven bestaanquote:Op maandag 8 maart 2010 12:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
exact. vrijheid van meningsuiting, en vrijheid van godsdienst graag.
en dat maakt iemand ook echt de zelfde persoonquote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ja. Er zijn grote gelijkenissen tussen zijn toespraken nu en die van Hitler in het vroege begin.
mensen vergelijken nou eenmaal graagquote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat maakt iemand ook echt de zelfde persoon![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst is een Grondwet die hij wil inperken![]()
't zal mij aan m'n reed roesten wie mensen willen vereren, zolang ik er geen last van heb, al bidden ze tot de heilige huismus
quote:'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
gelukkigquote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is iets wat altijd moet blijven bestaan
en daarom kan wilders niet ver komen in zijn plannen in de politiek
Zeg ik dat dan?????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat maakt iemand ook echt de zelfde persoon![]()
dat wel een beetje harder optreden kan geen kwaadquote:Op maandag 8 maart 2010 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig![]()
want hij is idd wel doorgeschoten.
Al hoop ik wel dat hij bereikt dat de knuffelmentaliteit verdwijnt.
jij niet, de duitsersquote:Op maandag 8 maart 2010 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?????????????????????????????????????????????????????
ik neem de opkomst van Wilders nooit zo serieus, omdat ik ervan overtuigd ben dat er in Nederland meer dan voldoende mensen zijn die voor zichzelf blijven denken en niet achter iemand anders aanlopen die een beetje populistisch de ruimte inschreeuwt. Soms vraag ik me wel af of dit niet naief gedacht is van mij..quote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ja. Er zijn grote gelijkenissen tussen zijn toespraken nu en die van Hitler in het vroege begin.
sommige mensen vinden ook dat hitler enkele goeie zaken heeft gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
ik weet dat sommige mensen wilders met hitler vergelijken
Ook zo'n "beroemd" personage waaraan men zich heerlijk kan spiegelenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet. Er wordt een vergelijking gemaakt.quote:
Er zullen er vast 1 of 2 zijn, maar welke dat waren ????quote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sommige mensen vinden ook dat hitler enkele goeie zaken heeft gedaan
kindergeld ingevoerd onder anderequote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet. Er wordt een vergelijking gemaakt.
En ik vind het een goede. 1 waar wat mee gedaan kan worden en die kan dienen als waarschuwing.
Wilders heeft best een paar goede ideeën, maar slaat op andere gebieden zover door dat men daar tijdig moet ingrijpen mocht hij zijn zin krijgen.
zie mijn postquote:Op maandag 8 maart 2010 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zullen er vast 1 of 2 zijn, maar welke dat waren ????
quote:Ik zat zaterdag in de treinen daar lag zo'n NS-magazine, Rails.
Dus ik begin het voorwoord te lezen van directeur Veerman... Veerman is toch weg, dacht ik... Nou ja, zal wel...
![]()
Staat er in het verhaaltje "...... begin 2007 (dat is dus al over 3 maanden)...."![]()
Bleek het een blaadje van oktober 2006 te zijn.Puntgaaf enzo
Met 50,1% van de stemmen zou hij een eind zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kindergeld ingevoerd onder andere
heb gehoord dat hij ook voor de huisnummers heeft gezorgd.
[..]
helemaal mee eens.
Gelukkig kan 1 man hier nooit een heel land regeren
Iemand heeft het speciaal voor jou teruggelegdquote:
Dat dit kan in Nederland!quote:
Juist wel... het gedrag van Wilders zal door Links worden gebruikt in de campagnequote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een historisch hoge opkomst verwacht ik dus weer zeker niet. Veel stemmers hebben totaal geen vertrouwen in de politiek meer. En het racistische gedrag van wilders of het angst aan jagen van links werkt daar alleen nog maar eens aan mee.
Met een vierpartijen kabinet zekerquote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed nieuws, de puinhoop zal alleen maar groter worden na de verkiezingen![]()
![]()
quote:Hitler bestreed de massawerkloosheid door miljoenen aan de slag te helpen. Hij legde de autobanen aan. Ook waren de nazi’s lief voor vogels. De vogelbeschermingswet die ze hier invoerden, bleef na 1945 overeind.
Toen Hitler in 1933 aan de macht kwam, voerde hij ontslagbescherming in. Bazen mochten werknemers niet langer zomaar ontslaan. De autoriteiten moesten het goed vinden. Toen de Duitsers Nederland bezetten, kregen wij ook zo’n wet. bron
Mjah, zitten wel wat maren aan. Duitsland was wel failliet, doordat ze mensen betaalden met geld dat er niet was. En de ontslagbescherming was niet echt nodig. Een tekort aan arbeiders was er standaard doordat die als kanonnenvoer gebruikt werden.quote:
kind, wat een belevenisquote:
LETOP: ondanks hun grote mond nu zullen er dan vast partijen zijn die mee gaan liften en dus een coalitie met Wilders aangaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met 50,1% van de stemmen zou hij een eind zijn.
Al krijgt hij dan waarschijnlijk niets door de eerste kamer.
dat klopt hij heeft in die tijd wel duitsland uit de crisis getrokkenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk helemaal niks raars gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben onschuldig![]()
champagne gedronken?
Maar je gelooft nog wel dat LL onschuldig isquote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk helemaal niks raars gedaan
tuurlijk die is de onschuld zelvequote:Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je gelooft nog wel dat LL onschuldig is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Voor zover ik kan zien bestrijdt Wilders de islam en niet de moslims qua persoon. Hij benadrukt vaak dat als je je gedraagt je gewoon welkom bent. (De angst van mensen = hij liegt)quote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt hij heeft in die tijd wel duitsland uit de crisis getrokken
maar met mijn vergelijking bedoel ik meer dat ik weet dat sommige mensen wilders en hitler vergelijken
vanwege dat hitler de joden bestreed en wilders nu de islam
het gaat ook veel en veel te verquote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien bestrijdt Wilders de islam en niet de moslims qua persoon. Hij benadrukt vaak dat als je je gedraagt je gewoon welkom bent. (De angst van mensen = hij liegt)
Hitler bestreedt het jodendom en elke jood die er was. Ik zie Wilders de moslims niet deporteren. Staat ook nergens in zijn programma. Dat mensen daar bang voor zijn, dat kan... maar Nederland zit wel iets anders in elkaar dan Duitsland 70 jaar terug.
Ik vind de vergelijking dan ook veels te ver gaan.
Pardonquote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt hij heeft in die tijd wel duitsland uit de crisis getrokken
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien bestrijdt Wilders de islam en niet de moslims qua persoon. Hij benadrukt vaak dat als je je gedraagt je gewoon welkom bent. (De angst van mensen = hij liegt)
Hitler bestreedt het jodendom en elke jood die er was. Ik zie Wilders de moslims niet deporteren. Staat ook nergens in zijn programma. Dat mensen daar bang voor zijn, dat kan... maar Nederland zit wel iets anders in elkaar dan Duitsland 70 jaar terug.
Zit nederland wel zo anders in elkaar dan Duitsland een jaar of 70 terug??quote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heey fhaquote:
leuk weekend gehad?quote:
Die zin is wat kromquote:Op maandag 8 maart 2010 12:32 schreef Giertje het volgende:
ik ken vrienden van me die zijn echt rechts en zelfs die verklaren wilders voor gek
whehee mja okee maar je snapt mijn puntquote:Op maandag 8 maart 2010 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zin is wat krom
T zou namelijk erg zijn als jij je vrienden niet zou kennen
Ja hoor. jij ook?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je gelooft nog wel dat LL onschuldig is![]()
![]()
![]()
![]()
Fhaquote:
uitstekend ging snel voorbijquote:
Lekker wiefskequote:
*puft mee* pfffquote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker wiefske![]()
GF![]()
Pff, paper aan het schrijven.. de artikelen zijn engels maar de paper moet in het nl. En juist vandaag wil het even niet zo vlot lukken om van EN naar NL te vertalen
waar gaat het artikel over dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker wiefske![]()
GF![]()
Pff, paper aan het schrijven.. de artikelen zijn engels maar de paper moet in het nl. En juist vandaag wil het even niet zo vlot lukken om van EN naar NL te vertalen
indahquote:
Wat gezelligquote:
"Effects of neurodevelopment treatment (NDT) for cerebral palsy: an AACPDM evidence report"quote:
fhaquote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker wiefske![]()
GF![]()
klinkt me erg ingewikkeld in de orenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat gezellig![]()
[..]
"Effects of neurodevelopment treatment (NDT) for cerebral palsy: an AACPDM evidence report"
Effecten van neuro ontwikkeling behandeling (NDT) voor hersen verlamming: een AACPDM bewijs verslagquote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Fha het volgende:
[..]
"Effects of neurodevelopment treatment (NDT) for cerebral palsy: an AACPDM evidence report"
cerebraal is nog te vertalen naar grote hersenen (dacht ik) en palsy naar verlamming (?)quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Effecten van neuro ontwikkeling behandeling (NDT) voor cerebrale palsy: een AACPDM bewijs verslag
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cerebraal is nog te vertalen naar grote hersenen (dacht ik) en palsy naar verlamming (?)
ik ben goedquote:
dus je kent ook een beetje latijnsquote:Op maandag 8 maart 2010 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben goed
hebben de lessen medische terminologie toch nut gehad
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
fha![]()
gewoon letterlijk vertalen en daarna een goed lopend verhaal van maken.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
Effecten van neuro ontwikkeling behandeling (NDT) voor hersen verlamming: een AACPDM bewijs verslag
Allebei door voor de koelkastquote:Op maandag 8 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
cerebraal is nog te vertalen naar grote hersenen (dacht ik) en palsy naar verlamming (?)
Is het nietquote:
Zoquote:
ja, voet en kind is het zelfde woord; pedoquote:
voet is toch podo ?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, voet en kind is het zelfde woord; pedo
geen idee, maar hij doet wel pijnquote:
knulffelquote:Op maandag 8 maart 2010 13:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog een half uurtje en dan naar huis
Dat stelde ik ook bijzonder op prijsquote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand heeft het speciaal voor jou teruggelegd![]()
![]()
Dacht ik ookquote:
kunnen we zwaaien naar elkeerquote:Op maandag 8 maart 2010 13:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog een half uurtje en dan naar huis
nja zo hebben ze het mij iig niet geleerd, maar volgens mij heb je gelijk.quote:
ze hebben je voor de gek gehoudenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja zo hebben ze het mij iig niet geleerd, maar volgens mij heb je gelijk.
weet iig nog dat we aan het giechelen waren omdat pedo natuurlijk pedofiel betekent
zou kunnen, was pas 17 ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben je voor de gek gehouden
mag jij ook over een half uurtje ook al naar huisquote:
dat is al een hele tijd geledenquote:
verschil moet er zijn he...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij ook over een half uurtje ook al naar huis
Je, hé, ik ga vrijwel nooit met de trein... weet ik veel dat zulke boekjes zo lang overleven in het OVquote:Op maandag 8 maart 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kind, wat een belevenis
ik heb sexboekjes uit de jaren 70, in perfecte staat![]()
kennelijkquote:
verwacht je ook niet echtquote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je, hé, ik ga vrijwel nooit met de trein... weet ik veel dat zulke boekjes zo lang overleven in het OV
best welquote:Op maandag 8 maart 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is al een hele tijd geleden
ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je, hé, ik ga vrijwel nooit met de trein... weet ik veel dat zulke boekjes zo lang overleven in het OV
je hebt werkpaarden en sierpaarden, wij zijn werkpaardenquote:
ik mag dadelijk maar weer eens electricien spelenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en sierpaarden, wij zijn werkpaarden
ik ben een invalpaardquote:Op maandag 8 maart 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en sierpaarden, wij zijn werkpaarden
het valt nog meequote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij ook over een half uurtje ook al naar huis
tijd staat stil in het ov.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef OA het volgende:
[..]
dat noemen ze een ezelquote:
de boel de boel latenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
Ohw er komt straks iemand van de gemeente deze kamer bekijken (de kamer van mijn vriend dus). Zal ik nu als een malloot gaan opruimen of zal ik doe boel maar de boel laten?
hangt er vanaf hoe erg het isquote:Op maandag 8 maart 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
Ohw er komt straks iemand van de gemeente deze kamer bekijken (de kamer van mijn vriend dus). Zal ik nu als een malloot gaan opruimen of zal ik doe boel maar de boel laten?
rubberen zolen aandoenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag dadelijk maar weer eens electricien spelen
Waarom komt ie controleren?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
juist nietquote:
Geen flauw idee. Wel fijn dat dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vriend er niet isquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist niet![]()
het is trouwens zwakstroom
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wel fijn dat dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vriend er niet is
Vorige week ging ik met mijn duffe kop in mijn ondergoed thee zetten, stond ik ineens oog in oog met twee polen die alleen Duits spraken en die blijkbaar de keuken kwamen verbouwen. O.. nou.. hallo
ik heb ook nergens zin inquote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff ik heb heulemaal geen puf vandaag
dat voel je niet met de hand, daar moet je aan likkenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist niet![]()
het is trouwens zwakstroom
wees blij dat je iig nog iets aan hadquote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wel fijn dat dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vriend er niet is
Vorige week ging ik met mijn duffe kop in mijn ondergoed thee zetten, stond ik ineens oog in oog met twee polen die alleen Duits spraken en die blijkbaar de keuken kwamen verbouwen. O.. nou.. hallo
quote:
Dat klinkt heel bekend!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff ik heb heulemaal geen puf vandaag
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
dan zou alleen nic er beter van wordenquote:
*maakt mental notequote:Op maandag 8 maart 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat voel je niet met de hand, daar moet je aan likken
quote:
kennelijk welquote:
wie denk je dat bij haar gaat wonen?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou alleen nic er beter van worden
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat voel je niet met de hand, daar moet je aan likken
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou alleen nic er beter van worden
quote:
die heeft ze al en die zoekt ze dan dus ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie denk je dat bij haar gaat wonen?
oh ja, A
kut
let op de s... die is heeeeel belangrijkquote:
Zoietsquote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Ladylike het volgende:
wat zei je? walk-in-fridge... whoaaaaaaa
quote:
Prrrrquote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoiets
@GF: ja ik heb hier altijd wel iets aan, alleen maar meneren huisgenoot hier
verstandigquote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoiets
@GF: ja ik heb hier altijd wel iets aan, alleen maar meneren huisgenoot hier
whehe..quote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
wat valt tegen ?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Prrrr![]()
irl valt het tegen maar we doen ff alsof het geweldig is
Dat inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Prrrr![]()
irl valt het tegen maar we doen ff alsof het geweldig is
quote:
datquote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef Fha het volgende:
zodra je besluit te gaan plassen is het inderdaad spontaan niet fijn meer, al die kerels![]()
ik pis bjina nooit staand thuisquote:
omgekeerd idemquote:
oei, post dat maar niet op fok, want dan ben je blijkbaar geen echte manquote:
hij mag niet zwaar tillen van de dokterquote:Op maandag 8 maart 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oei, post dat maar niet op fok, want dan ben je blijkbaar geen echte man
Doen ze hier ook niet geloof ik, niet stilstaand iigquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehequote:Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij mag niet zwaar tillen van de dokter
ja maar die polen zijn altijd zatquote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Doen ze hier ook niet geloof ik, niet stilstaand iig![]()
kan me geen zak schelen ik pis gewoon zittend klaarquote:Op maandag 8 maart 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:
jij pist je klaar?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan me geen zak schelen ik pis gewoon zittend klaar
dat klinkt wel heel foutquote:Op maandag 8 maart 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan me geen zak schelen ik pis gewoon zittend klaar
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij mag niet zwaar tillen van de dokter
whehehe is het zo ergquote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
GMTAquote:
quote:
Goed argument! Alleen hier doet de vrouw het meestalquote:Op maandag 8 maart 2010 13:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
[..]
whehehe is het zo erg
aangezien ik hier het toilet zelf schoon hou heb ik er baat bij om zittend te zeiken
oow nee mijn 2 huisgenotes doen niks hierquote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed argument! Alleen hier doet de vrouw het meestal
heey babequote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag deze maandag middag!
En die TT klopt voor mij niet, ik heb gewoon net zo lang op bed liggen slapen tot het middag was
Hoe is het hier met iedereen?
makkelijk zegquote:
hoiquote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
En die TT klopt voor mij niet, ik heb gewoon net zo lang op bed liggen slapen tot het middag was
Marijkequote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
stinkerdquote:Op maandag 8 maart 2010 13:37 schreef Giertje het volgende:
afijn ik ben zo weer ga effe lekker een ochtenddouche nemen
nu nog?
ja nu nog
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:37 schreef Giertje het volgende:
afijn ik ben zo weer ga effe lekker een ochtenddouche nemen
nu nog?
ja nu nog
quote:
fritsquote:
LATIJNquote:
en zonder is zonder grote Oquote:
Dat was al twee keer verbeterdquote:
nu ben ik weer een frisserdquote:
zijn onderschrift klopt welquote:
quote:Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
goed dat je het zegt!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Latijn is zonder S op het eind trouwens.
GMTA welquote:
idd eigenlijk is het gek, achter bijna iedere taalvorm staat een s...quote:
GRaag gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goed dat je het zegt!
dat was nog niemand opgevallen
als we jou niet hadden ...quote:
inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd eigenlijk is het gek, achter bijna iedere taalvorm staat een s...
behalve bij latijn
Indonesisch, Maleisischquote:Op maandag 8 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd eigenlijk is het gek, achter bijna iedere taalvorm staat een s...
behalve bij latijn
dat zijn geen talenquote:
wow...quote:
nooit geweten dat er zoveel talen zijnquote:
uhuh maar dat zijn ook talen waar je in de eerste instantie niet over nadenktquote:
wowquote:Op maandag 8 maart 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
zoekt en gij zult vinden
A
Abadi - Abaga - Abau - Abchazisch - Abinomn - Abom - Abu - Achumawi - Achwach - Adyghe - Adzera - Aekyom - Aequisch* - Afar - Afrikaans - Agarabi - Aghul - Agi - Agob - Agoelisch - Aigon - Ainu - Akana - Akkadisch* - Akoli - Albanees - Alemannisch - Ambai - Ambonees - Amdo - Amerikaans Engels - Amerikaanse Gebarentaal (ASL) - Amhaars - Amis - Anakalangu - /Anda - Andi Angaur - Angelsaksisch* - Antankarana-Malagasi - Anus - Aquitaans* - Arabisch - Aragonees - Aramees - Aranees - Armeens - Aroemeens - Arrernte - Asháninka - Assamees - Asturisch - Atayal - Atjehs - Atsugewi - aUI - Avaars - Avestisch* - Awadhi - Awtuw - Awun - Ayi - Aymara - Azerbeidzjaans
B
Baagandji - Babuza - Bagavalal - Bai - Balangao - Balinees - Balkaars - Balti - Banyumasan - Bara-Malagasi - Basay - Basjkiers - Baskisch - Bats - Belav* - Beloetsji - Bemba - Bengaals - Berbers - Betawi - Bezjta - Bhojpuri - Biaks - Bihari - Bimanees - Birmaans - Bislama - Blackfoot - Boedoech - Boerjatisch - Bosnisch - Botlich - Bourgondisch* - Bretons - Bugis - Bulgaars - Bunun - Burushaski - Bushi
C
Cahita - Cahuilla - Catalaans - Cavas - Cayuga - Cebuano - Centraal Pomo - Centraal Yup'ik - Chakma - Chamorro - Chavacano de Zamboanga - Cherokee - Chichewa - Chickasaw - Chimariko* - Choctaw - Chvarsji - Cia-Cia - Cochimí* - Cocapah - Comanche - Cora - Cornisch* - Corsicaans - Cree - Cumbrisch - Cupeño
D
Dacisch* - Dagbani* - Dalmatisch* - Damara - Deens - Deti - Dhao - Dinka - Divehi - Diyari - Djabugay - Duits - Dura* - Dusun Deyah - Dusun Malang - Dusun Witu - Dyirbal - Dzongkha
E
Eblaïtisch* - Edolo - Egyptisch* - Eitiep - Elamitisch* - Elepi - Elkei - Elu - Endenees - Enga - Engels - Erave - Ere - Ese - Esperanto - Esselen - Estisch - Eteocypriotisch* - Etruskisch* - Ewage-Notu - Ewe - Eyak*
F
Faeröers - Faliskisch* - Fataluku - Fenicisch* - Fijisch Hindoestani - Filipijns - Fins - Fon - Francoprovençaals - Frans - Fries - Friulisch - Frygisch* - Fulfulde - Fyem
G
Gaì - Gajo - Galatisch* - Galicisch - Galicisch-Portugees of Oudportugees* - Gallisch* - //Gana - Ganádi Garawa* - Ge'ez - Georgisch - Ginoech - Godoberi - Goenzib - Goidelisch - Gotisch* - Grieks - Groenlands - Guaraní - Guarijío - Guizhou - Gujarati - Gumbaynggir - Gutamål
H
Hadza - Hai//om - Haïtiaans Creools - Hakka - Halkomelem - Hattisch* - Hausa - Hawaïaans - Hebreeuws (Ivriet) - Herero - Hettitisch* - Hietshware - Hindi - Hindoestani of Hindi-Urdu - Hiri Motu - Hixkaryana - Hmong - Hoanya* - Hongaars - Hopi - =/Hua - Huichol - Huron - Hurriaans* -
I
Ibanag - Iberisch* - Ido - Iers - Igbo - IJslands - Ilocano - Illyrisch* - Inari-Samisch - Indonesisch - Inga - Ingrisch - Interlingua - Interlingue - Inuktitut - Iñupiaq - Ipai - Isaan - Istro-Roemeens - Italiaans - Iu Mien
J
Japans - Javaans - Javindo - Jiddisch - Jilim - Joeratsisch* - Ju/'hoan - Juwal
K
Kabardisch - Kabylisch - Kalenjin - Kalmuks - Kamberaas - Kamilaroi - Kanakanabu - Kannada - Kantonees - Kanuri - Kapampangan - Karatsjai-Balkarisch - Karata - Karelisch - Karuk - Kashaya - Kasjmiri - Kasjoebisch - Kavalaans - Kawaiisu - Kawésqar - Kayardild - Kazachs - Keltiberisch* - Ke'o - Kepo' - Ket - Ketangalaans* - Kham - Khmer - Kichwa - Kikerewe - Kikongo - Kikuyu - Kiliwa - Kinyarwanda - Kirgizisch - Kiribatisch - Kirundi - Kitanemuk - Klassiek Maya* - Koasati - Kodisch - Koerdisch - Komi - Konkani - Korana - Koreaans - Korjaaks - Kot* - Koyukon - Kroatisch - Kryts - Kuanua - Kuanyama - Kulon-Pazeh - Kumeyaay - Kung-ekoka - Kuuk Thaayorre - Kveens - Kwadi - Kwakiutl - Kwambi - Kwangali - Kwanyama - =/Kx'au//'ein - Kxoe
L
Ladinisch - Lakota - Lambojaas - Langobardisch* - Laotiaans - Laps - Lardil - Latgalisch - Latijn* - Laura - Lazisch - Lemnisch* - Lepcha - Lepontisch* - Lets - Lezgisch - Lijfs(*)? - Limbu - Limburgs - Lingala - Lingua Franca Nova - Lionees - Liq'wala - Litouws - Lojban - Lombardisch - Lozi - Luganda - Luiseño - Luwisch* - Luxemburgs - Lycisch*
M
Maa - Ma'anjan - Macedonisch - Madoerees - Maithili - Makasan Malay Malayam - Maleis - Maligo - Maltees - Mamboru - Mandan - Mandar - Mandarijn - Manggarai - Mantsjoe - Manx-Gaelisch* - Maori - Mapudungun - Marathi - Mari - Maricopa - Marri Ngarr - Marrithiyel - Marshallees - Martuthunira - Masikoro-Malagasi - Ma'ya - Mayo - Mbabaram - Mbukushu - Meitei of Manipuri - Messapisch - Middelduits - Middelengels* - Middelfrans* - Middelhoogduits* - Middelnederlands* - Minangkabaus - Mingreels - Mixe - Moeromisch* - Mohave - Mokilees - Moksha - Moldavisch - Mongools - Mono - Mor (Mor-eilanden) - Mordwiens - Mozarabisch* - Mru
N
Nage - Nahuatl - Nama - Nandi (Congo) - Naro - Nataoraans Amis - Nauruaans - Navajo - Naxi - Ndonga - Nederduits - Nederlands - Nederlandse Gebarentaal (NGT) - Nenets - Nepalbhasa - Nepalees - Neutral Nation - Newspeak - Ngadha - Ngumba - Ngangikurrunggurr - Ngiyambaa - Noordelijk Betsimisaraka-Malagasi - Noordelijk Payute - Noordelijk Tepehuaans - Noordelijk Yuma - Noord-Ndebele - Noordoostelijk Pomo* - Noord-Piceens* - Noord-Sotho - Noors (Bokmål) - Noors (Nynorsk) - Norn* - Nottoway - N/u - Nupe - Nuxálk - Nyanja
O
Occitaans - Oedmoerts - Oeigoers - Oekraïens - Oezbeeks - Oilsjters - Oneida - Onondaga - O'odham - Oostelijk Pomo* - Oost-Ngadha - Ópata* - Oriya - Oshiwambo - Oskisch* - Osmaans* - Ossetisch - Ostrogotisch* - Oudegyptisch* - Oudengels* - Oudfrankisch* - Oudfrans* - Oudgrieks* - Oudiers* - Oudkerkslavisch* - Oudmacedonisch* - Oudnederlands* - Oudnoors* - Oudpruisisch* - Oudrussisch* - Oudspaans* !O!ung
P
Paipai - Paiwaans - Paku - Palauaans - Paluees - Panamint - Papiaments - Papora-Hoanya* - Pasjtoe - Patwin - Pekal - Perzisch - Petjo - Picardisch - Pictisch* - Pima Bajo - Pingelapees - Pipil - Plateaumalagasi - Pochuteeks* - Polabisch* - Pools - Populuca - Portugees - Prakrit* - Proto-Dravidisch* - Proto-Indo-Europees* - Proto-Oeraals* - Proto-Polynesisch* - Proto-Sinaïtisch* - Punisch* - Punjabi - Pwo - Pyu* - Pyuma
Q
Quechua - Quenya
R
Rakhain - Rapa Nui - Rarotongaans - Reto-Romaans - Rhaetisch* - Ripuarisch - Roemeens - Roetoelisch - Rukai - Russisch
S
Saaroa - Saisiyat - Salinan - Samisch - Sandawe - Sanskriet of Oudindisch* - Santa Teresa Cora - Sara - Saramaccaans - Sardijns - Sasak - Savoenees - Schots - Schots-Gaelisch - Selknam - Seneca - Seri - Serroa - Serrano - Servisch - Servokroatisch - Sgaw - Shasta* - She-taal - Shona - Shoshone - Shua - Silbo - Sindhi - Singalees - Siraya - Skolt-Samisch - Sloveens - Slowaaks - Soembawarees - Soendanees - Somalisch - Sona - Sonsorolees - Sora - Sorbisch - Spaans - Spasell - Sranantongo - Subiya - Sumerisch* - Surinaams - Susquehannock - Swahili - Swazi
T
Tadzjieks - Tagalog - Tamang - Tamazight - Tamil - Taokas* - Tapachulteeks - Tarahumara - Tarifit - Taroko - Tashelhiyt - Tassousit - Tataars - Tehuelche - Telugu - Tepecano - Tetun - Thai - Thao - Thracisch* - Tibetaans - Tidore - Tigrinja - Tindi - Tipai - Tlingit - Tobiaans - Tochaars* - Toevaans - Tohono O'odham - Tok Pisin - Toki Pona - Tongaans - Tongva - Tonkawa - Tsachoerisch - Tsezisch - Tsjamalal - Tsjechisch - Tsjerkessisch - Tsjetsjeens - Tsjoektsjisch - Tsjoevasjisch - Tsou - Tswana - Tubar* - Tubatulabal - Tulu - Turkmeens - Turks - Tuscarora - Tuvaluaans - Twi - Tz'utujil
U
Ubykh* - Udi - Umbrisch* - Ungali - Urak Lawoi' - Urdu - Usprenta - Ute of Zuidelijk Paiute
V
Vandaals* - Vasekela Bushman - Vedisch Sanskriet* - Venda - Venetisch* - Vestiniaans* - Vietnamees - Visigotisch* - Vlaamse Gebarentaal (VGT) - Volapük
W
Waals - Wadjewaas - Walmajarri - Wandamen - Wanukaka - Wappo* - Waramnungu - Warlmanpapa - Warlpiri - Waropen - Welsh/Kymrisch - Wepsisch - Westfries - West-Vlaams - Wiradhuri* - Wit-Russisch - Wogoels - Wotisch - Wu - Wunjo - Wyandot
X
/Xam - //Xegwi - Xhosa - Xiri - !Xóõ
Y
Yaeyama - Yagan of Yamana - Yana - Yanesha - Yangbye - Yanyuwa Yapees - Yaqui - Yidinj - Yoruba - Yucateeks Maya - Yuki - Yukulta - Yuma - Yurumanguí
Z
Zemba - Zhuang - Zoeloe - Zoque - Zuidelijk Pomo - Zuidelijk Tepehuaans - Zuid-Ndebele - Zuidoostelijk Pomo - Zuid-Piceens* - Zuid-Sotho - Zurjeens - Zweeds
en dan PM ik je ook nog eens...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Fha het volgende:
Controle kerels weer weg, samen met mijn concentratie. Lekker is dat
Whehe. Ik ben ook niet lief voor kerelsquote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SORRY HOOR
fha is veel liever in verbeteren
Dat heb ik dan ook niet voor nietsquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar pakt telefoon op
Met van o, woningstichting...
ik had zojuist contact met de loodgieter...
en die denkt dus dat er een lekkage in jullie badkamer zit.
kun je zelf even de douchebak verwijderen? en later weer terugplaatsen dan kan de loodgieter even controleren of daar inderdaad een lek zit.
[me=friemelaar]denkt : Nee natuurlijk niet godverse imbicile oncompetente onbereikbare achterlijke lul
daar betalen we jullie elke maand huur voor...... [/me]
* friemelaar zegt : ik weet voor 110% zeker dat het daar niet vandaan komt, maar als jullie dat willen sloop ik het er wel uit op jullie kosten.
Ik zal voor de zekerheid nog eens contact opnemen met de loodgieter, je hoort nog van ons
Dat geeft nietquote:
truequote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat geeft nietIk kan zelf bepalen wanneer ik reageer
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
kun je zelf even de douchebak verwijderen? en later weer terugplaatsen dan kan de loodgieter even controleren of daar inderdaad een lek zit.
[me=friemelaar] denkt : Nee natuurlijk niet godverse imbicile oncompetente onbereikbare achterlijke lul
* friemelaar zegt : ik weet voor 110% zeker dat het daar niet vandaan komt, maar als jullie dat willen sloop ik het er wel uit op jullie kosten.
Ik zal voor de zekerheid nog eens contact opnemen met de loodgieter, je hoort nog van ons
prutsersquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
[me=friemelaar] denkt : Nee natuurlijk niet godverse imbicile oncompetente onbereikbare achterlijke lul
o zo moet ik dat doen met mijn huurderquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
oh ja, dat is ook zo'n leukequote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
vandaag komen de schilders, kunt u ramen en deuren open laten de hele dag?
tuurlijk, ik ben toch niet gehecht aan de tv, pc, enz.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Er zijn vast hele lieve oude omaatjes die dat dan ook echt doen...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
mja en dan word de boel leeg gehaald en de verzekering betaald niks omdat het je eigen schuld isquote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zijn vast hele lieve oude omaatjes die dat dan ook echt doen...
en als wraak geven ze dan alleen nog slappe koekkies aan de kleinkinderen want het is toch de schuld van de jeugdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en dan word de boel leeg gehaald en de verzekering betaald niks omdat het je eigen schuld is
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
en als wraak geven ze dan alleen nog slappe koekkies aan de kleinkinderen want het is toch de schuld van de jeugd
mja of uitgedroogd fruitquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
en als wraak geven ze dan alleen nog slappe koekkies aan de kleinkinderen want het is toch de schuld van de jeugd
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoort, dat is tutti frutti (ofzo, toch?quote:
geloof me ik heb het vaak genoeg gekregenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier jongen, neem een mandarijntje, goed voor je
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier jongen, neem een mandarijntje, goed voor je
[ afbeelding ]
voor de extra smaakquote:
die ken ik er meerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de oorlog meegemaakt dus weg gooien is zonde
gebeurt dat echt nog?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ken ik er meer![]()
kom je in de kelder staan er blikken met eten waar de producent 20 jaar geleden mee is gestopt
zolang de houdbaarheidsdatum niet verstreken is...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ken ik er meer![]()
kom je in de kelder staan er blikken met eten waar de producent 20 jaar geleden mee is gestopt
die is er al vanaf geroestquote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang de houdbaarheidsdatum niet verstreken is...
TEN MINSTE houdbaar tot.. dus misschien wel 20 jaar erna ook welquote:
en de blikken niet bol staanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang de houdbaarheidsdatum niet verstreken is...
schoonwok:quote:Op maandag 8 maart 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
TEN MINSTE houdbaar tot.. dus misschien wel 20 jaar erna ook wel
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoonwok:die houdbaarheids datum staat er alleen maar op omdat dat moet van de overheid
Dat is toch ook zoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoonwok:die houdbaarheids datum staat er alleen maar op omdat dat moet van de overheid
is wel waarquote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is onzin dat boter uberhaubt een houdbaarheidsdatum heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo
Ik had tot een maand terug boter die al dik een jaar over die houdbaarheidsdatum heen was. Was niks mis mee hoorZag er nog normaal uit, smaakte prima..
Ook als het wel wit uitslaat is er niks mis meequote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is onzin dat boter uberhaubt een houdbaarheidsdatum heeft
net als chocolade... zolang het niet wit is uitgeslagen is er niets mis mee
en hoe smaakte dat eten ?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is wel waar
Ten minste houdbaar tot; daarna is het ook wel goed, alleen is er smaakvermindering
Te gebruiken tot: weekje eroverheen gaat wel maar dan kan ook de kwaliteit achteruit gaan.
Maar bijv. een ongeopend pak drinken dat THT 02-02-2010 heeft kun je rustig vandaag openen (al moet je het dan wel sneller opdrinken) en er zal niets mis mee zijn
aldus een of ander voedingsexpert op televisie (die een blik voer uit 1940-1945 open maakte)
schoonfriemel heeft ook nog steeds noodransoenen vanuit de oorlog, is er heilig van overtuigd dat dat nog goed te eten is als het eens nodig mocht zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is wel waar
Ten minste houdbaar tot; daarna is het ook wel goed, alleen is er smaakvermindering
Te gebruiken tot: weekje eroverheen gaat wel maar dan kan ook de kwaliteit achteruit gaan.
Maar bijv. een ongeopend pak drinken dat THT 02-02-2010 heeft kun je rustig vandaag openen (al moet je het dan wel sneller opdrinken) en er zal niets mis mee zijn
aldus een of ander voedingsexpert op televisie (die een blik voer uit 1940-1945 open maakte)
KSC, meest diverse chatquote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en van wilders zijn we via een taalcursus terecht gekomen bij eten
kijk, weer een fabeltje de wereld uitquote:Op maandag 8 maart 2010 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook als het wel wit uitslaat is er niks mis meeIk had laatst een workshop bij de chocolade maak meneer
Heeft ook alleen maar te maken met een achteruitgang van de smaak kwaliteit
het was, geloof ik, boerenkool of zoiets en smaakte naar verhouding best goed. Beetje flauwquote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe smaakte dat eten ?
of heeft hij dat niet getest
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, ik heb OOK van die mandarijntjes!
Mijne zijn wel ietsje witter...
zo oud is ST nietquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
witte mandarijneend
[ afbeelding ]
ter vergelijking:
gewone mandarijneend
[ afbeelding ]
Ook dat is geheel logisch ..........quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en van wilders zijn we via een taalcursus terecht gekomen bij eten
ik woon nog steeds bij me vrouwquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, ik heb OOK van die mandarijntjes!
Mijne zijn wel ietsje witter...
nog nietquote:
mooie eenden trouwensquote:
daar is Fha niet voor nodigquote:Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook dat is geheel logisch ..........![]()
Fhaa kwam immers binnen
whehehequote:
Ja, alleen heb ik nu barstende koppijnquote:
ooit speciaal gemaakt voor flappie (frutsel) omdat hij me steeds oma noemdequote:
Jahoor, in 't kantoortjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nu barstende koppijn![]()
Oeh, is mevrouw friemel in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Jonguhquote:Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook dat is geheel logisch ..........![]()
Fhaa kwam immers binnen
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Jonguhhet duurde veel te lang om mij de schuld te geven hoor
Minstens twee als je vergeven wilt worden!quote:
hebberdquote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Minstens twee als je vergeven wilt worden!
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jahoor, in 't kantoortje
Ik roep wel even....Roep maar even dat ik nu ook voor mezelf die jadegroene schoentjes heb besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had zomaar nog ergens een beetje geld bespaard dus dacht ik![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Minstens twee als je vergeven wilt worden!
een beetje liegen en dan niet meer reageren hequote:
oehwww whaaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Roep maar even dat ik nu ook voor mezelf die jadegroene schoentjes heb besteld![]()
Ik had zomaar nog ergens een beetje geld bespaard dus dacht ik![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een beetje liegen en dan niet meer reageren he
Hey, wat moeten jullie met mijn familiequote:Op maandag 8 maart 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
witte mandarijneend
[ afbeelding ]
ter vergelijking:
gewone mandarijneend
[ afbeelding ]
Peking Eendquote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey, wat moeten jullie met mijn familie
nee joh, dat is pas in november!quote:
quote:
werken..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry 29 jarige mevrouw
die op haar 17de een tatoe liet zetten
moet af en toe ook nog werken tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, dat is pas in november!
Da ken ik nie, was da?quote:
Nou enquote:
hihihihihihi.....quote:
Dan zijn ze dus net op tijdquote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihihihi.....![]()
![]()
![]()
nu alleen nog een week wachten voor ze er zijn
berg eendquote:
quote:Doksa masala (eend in masala)
Ingrediënten
Een eend, in kleine stukjes gehakt. Anderhalve ui, 5 teentjes knoflook, masala, doksimasala, witte+zwarte peper, maisolie, tomatenpuree, zout, kippeboulion, 2 verse rode madamme janet pepers, whisky, water, fitsien,
Hulpmiddelen
Wok of braadpan, grote lepel, snijmachine
Voorbereiding
Gehakte vlees goed wassen. Ui+knoflook+rode pepers+ 1 eetlepel doksamasala in de snijmachine doen. Malen totdat het geheel heel fijn is.
Bereidingswijze
Pan op hoog vuur met 3 grote lepels oliewarm maken.Het gemalen spul in de pan doen. Even goed rond draaien. Doe er 1 grote lepel masala in. goed draaien, niet laten aanbranden! Vuur minderen tot de helft. Voeg de stukjes eend toe en blijf draaien, zodat alles goed gemengd wordt. Doe nu 1 eetlepel zout, snufje witte +zwarte peper, snufje fitsien, kippeboulion, een eetlepel tomatenpuree en doe er warm water bij netzoveel dat al het vlees onder water is. Vuur op hoogste stand, totdat het kookt. zodra het kookt, voor op laagste stand en ongeveer een half uur tot een uur laten sudderen.Om de 5 min. even draaien.Na ong 25 min. twee eetlepels met whisky toevoegen.
Ooooh, jaaaa!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus net op tijd![]()
![]()
Wel aandoen he !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |