leuk weekend gehad?quote:
Die zin is wat kromquote:Op maandag 8 maart 2010 12:32 schreef Giertje het volgende:
ik ken vrienden van me die zijn echt rechts en zelfs die verklaren wilders voor gek
whehee mja okee maar je snapt mijn puntquote:Op maandag 8 maart 2010 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zin is wat krom
T zou namelijk erg zijn als jij je vrienden niet zou kennen
Ja hoor. jij ook?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je gelooft nog wel dat LL onschuldig is![]()
![]()
![]()
![]()
Fhaquote:
uitstekend ging snel voorbijquote:
Lekker wiefskequote:
*puft mee* pfffquote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker wiefske![]()
GF![]()
Pff, paper aan het schrijven.. de artikelen zijn engels maar de paper moet in het nl. En juist vandaag wil het even niet zo vlot lukken om van EN naar NL te vertalen
waar gaat het artikel over dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker wiefske![]()
GF![]()
Pff, paper aan het schrijven.. de artikelen zijn engels maar de paper moet in het nl. En juist vandaag wil het even niet zo vlot lukken om van EN naar NL te vertalen
indahquote:
Wat gezelligquote:
"Effects of neurodevelopment treatment (NDT) for cerebral palsy: an AACPDM evidence report"quote:
fhaquote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker wiefske![]()
GF![]()
klinkt me erg ingewikkeld in de orenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat gezellig![]()
[..]
"Effects of neurodevelopment treatment (NDT) for cerebral palsy: an AACPDM evidence report"
Effecten van neuro ontwikkeling behandeling (NDT) voor hersen verlamming: een AACPDM bewijs verslagquote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Fha het volgende:
[..]
"Effects of neurodevelopment treatment (NDT) for cerebral palsy: an AACPDM evidence report"
cerebraal is nog te vertalen naar grote hersenen (dacht ik) en palsy naar verlamming (?)quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Effecten van neuro ontwikkeling behandeling (NDT) voor cerebrale palsy: een AACPDM bewijs verslag
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cerebraal is nog te vertalen naar grote hersenen (dacht ik) en palsy naar verlamming (?)
ik ben goedquote:
dus je kent ook een beetje latijnsquote:Op maandag 8 maart 2010 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben goed
hebben de lessen medische terminologie toch nut gehad
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
fha![]()
gewoon letterlijk vertalen en daarna een goed lopend verhaal van maken.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
Effecten van neuro ontwikkeling behandeling (NDT) voor hersen verlamming: een AACPDM bewijs verslag
Allebei door voor de koelkastquote:Op maandag 8 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
cerebraal is nog te vertalen naar grote hersenen (dacht ik) en palsy naar verlamming (?)
Is het nietquote:
Zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |