Juist wel... het gedrag van Wilders zal door Links worden gebruikt in de campagnequote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een historisch hoge opkomst verwacht ik dus weer zeker niet. Veel stemmers hebben totaal geen vertrouwen in de politiek meer. En het racistische gedrag van wilders of het angst aan jagen van links werkt daar alleen nog maar eens aan mee.
Met een vierpartijen kabinet zekerquote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed nieuws, de puinhoop zal alleen maar groter worden na de verkiezingen![]()
![]()
quote:Hitler bestreed de massawerkloosheid door miljoenen aan de slag te helpen. Hij legde de autobanen aan. Ook waren de nazi’s lief voor vogels. De vogelbeschermingswet die ze hier invoerden, bleef na 1945 overeind.
Toen Hitler in 1933 aan de macht kwam, voerde hij ontslagbescherming in. Bazen mochten werknemers niet langer zomaar ontslaan. De autoriteiten moesten het goed vinden. Toen de Duitsers Nederland bezetten, kregen wij ook zo’n wet. bron
Mjah, zitten wel wat maren aan. Duitsland was wel failliet, doordat ze mensen betaalden met geld dat er niet was. En de ontslagbescherming was niet echt nodig. Een tekort aan arbeiders was er standaard doordat die als kanonnenvoer gebruikt werden.quote:
kind, wat een belevenisquote:
LETOP: ondanks hun grote mond nu zullen er dan vast partijen zijn die mee gaan liften en dus een coalitie met Wilders aangaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met 50,1% van de stemmen zou hij een eind zijn.
Al krijgt hij dan waarschijnlijk niets door de eerste kamer.
dat klopt hij heeft in die tijd wel duitsland uit de crisis getrokkenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sommige mensen vinden ook dat hitler enkele goeie zaken heeft gedaan
ik heb eigenlijk helemaal niks raars gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben onschuldig![]()
champagne gedronken?
Maar je gelooft nog wel dat LL onschuldig isquote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk helemaal niks raars gedaan
tuurlijk die is de onschuld zelvequote:Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je gelooft nog wel dat LL onschuldig is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Voor zover ik kan zien bestrijdt Wilders de islam en niet de moslims qua persoon. Hij benadrukt vaak dat als je je gedraagt je gewoon welkom bent. (De angst van mensen = hij liegt)quote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt hij heeft in die tijd wel duitsland uit de crisis getrokken
maar met mijn vergelijking bedoel ik meer dat ik weet dat sommige mensen wilders en hitler vergelijken
vanwege dat hitler de joden bestreed en wilders nu de islam
het gaat ook veel en veel te verquote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien bestrijdt Wilders de islam en niet de moslims qua persoon. Hij benadrukt vaak dat als je je gedraagt je gewoon welkom bent. (De angst van mensen = hij liegt)
Hitler bestreedt het jodendom en elke jood die er was. Ik zie Wilders de moslims niet deporteren. Staat ook nergens in zijn programma. Dat mensen daar bang voor zijn, dat kan... maar Nederland zit wel iets anders in elkaar dan Duitsland 70 jaar terug.
Ik vind de vergelijking dan ook veels te ver gaan.
Pardonquote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt hij heeft in die tijd wel duitsland uit de crisis getrokken
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien bestrijdt Wilders de islam en niet de moslims qua persoon. Hij benadrukt vaak dat als je je gedraagt je gewoon welkom bent. (De angst van mensen = hij liegt)
Hitler bestreedt het jodendom en elke jood die er was. Ik zie Wilders de moslims niet deporteren. Staat ook nergens in zijn programma. Dat mensen daar bang voor zijn, dat kan... maar Nederland zit wel iets anders in elkaar dan Duitsland 70 jaar terug.
Zit nederland wel zo anders in elkaar dan Duitsland een jaar of 70 terug??quote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heey fhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |