schoonfriemel heeft ook nog steeds noodransoenen vanuit de oorlog, is er heilig van overtuigd dat dat nog goed te eten is als het eens nodig mocht zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is wel waar
Ten minste houdbaar tot; daarna is het ook wel goed, alleen is er smaakvermindering
Te gebruiken tot: weekje eroverheen gaat wel maar dan kan ook de kwaliteit achteruit gaan.
Maar bijv. een ongeopend pak drinken dat THT 02-02-2010 heeft kun je rustig vandaag openen (al moet je het dan wel sneller opdrinken) en er zal niets mis mee zijn
aldus een of ander voedingsexpert op televisie (die een blik voer uit 1940-1945 open maakte)
KSC, meest diverse chatquote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en van wilders zijn we via een taalcursus terecht gekomen bij eten
kijk, weer een fabeltje de wereld uitquote:Op maandag 8 maart 2010 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook als het wel wit uitslaat is er niks mis meeIk had laatst een workshop bij de chocolade maak meneer
Heeft ook alleen maar te maken met een achteruitgang van de smaak kwaliteit
het was, geloof ik, boerenkool of zoiets en smaakte naar verhouding best goed. Beetje flauwquote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe smaakte dat eten ?
of heeft hij dat niet getest
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, ik heb OOK van die mandarijntjes!
Mijne zijn wel ietsje witter...
zo oud is ST nietquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
witte mandarijneend
[ afbeelding ]
ter vergelijking:
gewone mandarijneend
[ afbeelding ]
Ook dat is geheel logisch ..........quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en van wilders zijn we via een taalcursus terecht gekomen bij eten
ik woon nog steeds bij me vrouwquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, ik heb OOK van die mandarijntjes!
Mijne zijn wel ietsje witter...
nog nietquote:
mooie eenden trouwensquote:
daar is Fha niet voor nodigquote:Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook dat is geheel logisch ..........![]()
Fhaa kwam immers binnen
whehehequote:
Ja, alleen heb ik nu barstende koppijnquote:
ooit speciaal gemaakt voor flappie (frutsel) omdat hij me steeds oma noemdequote:
Jahoor, in 't kantoortjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nu barstende koppijn![]()
Oeh, is mevrouw friemel in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Jonguhquote:Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook dat is geheel logisch ..........![]()
Fhaa kwam immers binnen
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Jonguhhet duurde veel te lang om mij de schuld te geven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |