de boel de boel latenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
Ohw er komt straks iemand van de gemeente deze kamer bekijken (de kamer van mijn vriend dus). Zal ik nu als een malloot gaan opruimen of zal ik doe boel maar de boel laten?
hangt er vanaf hoe erg het isquote:Op maandag 8 maart 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
Ohw er komt straks iemand van de gemeente deze kamer bekijken (de kamer van mijn vriend dus). Zal ik nu als een malloot gaan opruimen of zal ik doe boel maar de boel laten?
rubberen zolen aandoenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag dadelijk maar weer eens electricien spelen
Waarom komt ie controleren?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
juist nietquote:
Geen flauw idee. Wel fijn dat dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vriend er niet isquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist niet![]()
het is trouwens zwakstroom
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wel fijn dat dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vriend er niet is
Vorige week ging ik met mijn duffe kop in mijn ondergoed thee zetten, stond ik ineens oog in oog met twee polen die alleen Duits spraken en die blijkbaar de keuken kwamen verbouwen. O.. nou.. hallo
ik heb ook nergens zin inquote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff ik heb heulemaal geen puf vandaag
dat voel je niet met de hand, daar moet je aan likkenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist niet![]()
het is trouwens zwakstroom
wees blij dat je iig nog iets aan hadquote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wel fijn dat dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vriend er niet is
Vorige week ging ik met mijn duffe kop in mijn ondergoed thee zetten, stond ik ineens oog in oog met twee polen die alleen Duits spraken en die blijkbaar de keuken kwamen verbouwen. O.. nou.. hallo
quote:
Dat klinkt heel bekend!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff ik heb heulemaal geen puf vandaag
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
dan zou alleen nic er beter van wordenquote:
*maakt mental notequote:Op maandag 8 maart 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat voel je niet met de hand, daar moet je aan likken
quote:
kennelijk welquote:
wie denk je dat bij haar gaat wonen?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou alleen nic er beter van worden
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat voel je niet met de hand, daar moet je aan likken
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou alleen nic er beter van worden
quote:
die heeft ze al en die zoekt ze dan dus ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie denk je dat bij haar gaat wonen?
oh ja, A
kut
let op de s... die is heeeeel belangrijkquote:
Zoietsquote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Ladylike het volgende:
wat zei je? walk-in-fridge... whoaaaaaaa
quote:
Prrrrquote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoiets
@GF: ja ik heb hier altijd wel iets aan, alleen maar meneren huisgenoot hier