ja, voet en kind is het zelfde woord; pedoquote:
voet is toch podo ?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, voet en kind is het zelfde woord; pedo
geen idee, maar hij doet wel pijnquote:
knulffelquote:Op maandag 8 maart 2010 13:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog een half uurtje en dan naar huis
Dat stelde ik ook bijzonder op prijsquote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand heeft het speciaal voor jou teruggelegd![]()
![]()
Dacht ik ookquote:
kunnen we zwaaien naar elkeerquote:Op maandag 8 maart 2010 13:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog een half uurtje en dan naar huis
nja zo hebben ze het mij iig niet geleerd, maar volgens mij heb je gelijk.quote:
ze hebben je voor de gek gehoudenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja zo hebben ze het mij iig niet geleerd, maar volgens mij heb je gelijk.
weet iig nog dat we aan het giechelen waren omdat pedo natuurlijk pedofiel betekent
zou kunnen, was pas 17 ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben je voor de gek gehouden
mag jij ook over een half uurtje ook al naar huisquote:
dat is al een hele tijd geledenquote:
verschil moet er zijn he...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij ook over een half uurtje ook al naar huis
Je, hé, ik ga vrijwel nooit met de trein... weet ik veel dat zulke boekjes zo lang overleven in het OVquote:Op maandag 8 maart 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kind, wat een belevenis
ik heb sexboekjes uit de jaren 70, in perfecte staat![]()
kennelijkquote:
verwacht je ook niet echtquote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je, hé, ik ga vrijwel nooit met de trein... weet ik veel dat zulke boekjes zo lang overleven in het OV
best welquote:Op maandag 8 maart 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is al een hele tijd geleden
ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je, hé, ik ga vrijwel nooit met de trein... weet ik veel dat zulke boekjes zo lang overleven in het OV
je hebt werkpaarden en sierpaarden, wij zijn werkpaardenquote:
ik mag dadelijk maar weer eens electricien spelenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en sierpaarden, wij zijn werkpaarden
ik ben een invalpaardquote:Op maandag 8 maart 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en sierpaarden, wij zijn werkpaarden
het valt nog meequote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij ook over een half uurtje ook al naar huis
tijd staat stil in het ov.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef OA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |