Minstens twee als je vergeven wilt worden!quote:
hebberdquote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Minstens twee als je vergeven wilt worden!
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jahoor, in 't kantoortje
Ik roep wel even....Roep maar even dat ik nu ook voor mezelf die jadegroene schoentjes heb besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had zomaar nog ergens een beetje geld bespaard dus dacht ik![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Minstens twee als je vergeven wilt worden!
een beetje liegen en dan niet meer reageren hequote:
oehwww whaaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Roep maar even dat ik nu ook voor mezelf die jadegroene schoentjes heb besteld![]()
Ik had zomaar nog ergens een beetje geld bespaard dus dacht ik![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een beetje liegen en dan niet meer reageren he
Hey, wat moeten jullie met mijn familiequote:Op maandag 8 maart 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
witte mandarijneend
[ afbeelding ]
ter vergelijking:
gewone mandarijneend
[ afbeelding ]
Peking Eendquote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey, wat moeten jullie met mijn familie
nee joh, dat is pas in november!quote:
quote:
werken..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry 29 jarige mevrouw
die op haar 17de een tatoe liet zetten
moet af en toe ook nog werken tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, dat is pas in november!
Da ken ik nie, was da?quote:
Nou enquote:
hihihihihihi.....quote:
Dan zijn ze dus net op tijdquote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihihihi.....![]()
![]()
![]()
nu alleen nog een week wachten voor ze er zijn
berg eendquote:
quote:Doksa masala (eend in masala)
Ingrediënten
Een eend, in kleine stukjes gehakt. Anderhalve ui, 5 teentjes knoflook, masala, doksimasala, witte+zwarte peper, maisolie, tomatenpuree, zout, kippeboulion, 2 verse rode madamme janet pepers, whisky, water, fitsien,
Hulpmiddelen
Wok of braadpan, grote lepel, snijmachine
Voorbereiding
Gehakte vlees goed wassen. Ui+knoflook+rode pepers+ 1 eetlepel doksamasala in de snijmachine doen. Malen totdat het geheel heel fijn is.
Bereidingswijze
Pan op hoog vuur met 3 grote lepels oliewarm maken.Het gemalen spul in de pan doen. Even goed rond draaien. Doe er 1 grote lepel masala in. goed draaien, niet laten aanbranden! Vuur minderen tot de helft. Voeg de stukjes eend toe en blijf draaien, zodat alles goed gemengd wordt. Doe nu 1 eetlepel zout, snufje witte +zwarte peper, snufje fitsien, kippeboulion, een eetlepel tomatenpuree en doe er warm water bij netzoveel dat al het vlees onder water is. Vuur op hoogste stand, totdat het kookt. zodra het kookt, voor op laagste stand en ongeveer een half uur tot een uur laten sudderen.Om de 5 min. even draaien.Na ong 25 min. twee eetlepels met whisky toevoegen.
Ooooh, jaaaa!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus net op tijd![]()
![]()
Wel aandoen he !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |