quote:Op maandag 8 maart 2010 04:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
tuurlijk is het allebei bagger!
maar ik zou nog eerder naar een willekeurige Seagal film kijken(wat ik al niet snel zou doen) dan naar een slaapverwekkende onzinfilm als LOTR.
Het meisje uit 'Panic room' is groot gewordenquote:Op maandag 8 maart 2010 04:20 schreef Bellatrix het volgende:
Kristin Stewart
2e, screenplay ook al.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:25 schreef Yurithemaster het volgende:
hurtlocker eerste oscar
Nopequote:Op maandag 8 maart 2010 04:26 schreef Verbal het volgende:
Geluid en dialoog voor Hurt Locker, dat wordt geen Oscar voor Beste Film denk ik.
V.
Vanmiddag gezien, valt toch tegen.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
the hurt locker wil ik nog zien
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:25 schreef Verbal het volgende:
Whehehe, ze hebben het over de balans tussen geluid en dialoog....
Irony is a bitch
V.
Zouden ze dit geven als troost, om Avatar als beste film te kiezen?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:26 schreef Verbal het volgende:
Geluid en dialoog voor Hurt Locker, dat wordt geen Oscar voor Beste Film denk ik.
V.
Nee. Avatar is ook niet de beste film.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zouden ze dit geven als troost, om Avatar als beste film te kiezen?
Heb je de 3d versie wel gezien dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:28 schreef Verbal het volgende:
Of regie Hurt Locker en Beste Film naar de Bastards.
Avatar, ik hoop bij welke god dan ook van niet zeg...
V.
Hij ruilde Bigalow in voor Linda Hamilton en hij ruilde Linda Hamilton in voor de kleindochter van Rose in Titanic.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:28 schreef scanman1 het volgende:
Ik zag vanavond Bigalow en ook de nieuwe vrouw van Cameron. Qua uiterlijk is hij wel zwaar achteruit gegaan
Dat was een vies lachje... wel cool trouwens, een dame die de Oscars volgt de hele nacht.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:31 schreef Stefan het volgende:
Bridget hou je bek!!!!!!!
Is ze dat niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:30 schreef Bellatrix het volgende:
Melanie Laurent had genomineerd moeten worden.
Nee, schande.quote:
Heeft al 1, hč.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:31 schreef Veadige het volgende:
Als IB nu niet gauw nog wat gaat winnen, dan ga ik dat niet leuk vinden
jaquote:
Ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
O, dan is het ineens wél een goede film
V.
neequote:
inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:32 schreef Veadige het volgende:
sommigen snappen het niet: die andere 2 zijn erger dan Bridget, vanaf het begin al.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:32 schreef Toad het volgende:
Hebben ze Paranormal Activity niet gezien??????
daarom zeg ik nóg watquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:34 schreef Frishe het volgende:
Is er trouwens iemand hier die een lijstje aan het bijhouden is? Zal wel niet he....
Film is een beleving, Avatar voldoet aan alles wat een film moet zijn voor een beleving.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
O, dan is het ineens wél een goede film
V.
IB is een veeeeeel betere film.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals Titanic, spektakel boven script.
Inglorious Bastards heeft een veel beter script natuurlijk.
Wedden dat Bridget de hele nacht al betere opmerkingen maakt dan die andere 2 gefrustreerde zogenaamde kenners?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:34 schreef Frishe het volgende:
Ik ga effe roken want hier word ik slecht van.
Bridget
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:34 schreef Arcee het volgende:
Cool, dit is mijn 120.000ste post.
[ afbeelding ]120.000
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:35 schreef scanman1 het volgende:
Sandra Bullock.... Leuk dat ze debuteerde in de remake van 'Spoorloos'
Bridget heeft me positief verrast. Had niet verwacht dat ze zoveel van de Oscars zou afweten.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:36 schreef Veadige het volgende:
[..]
Wedden dat Bridget de hele nacht al betere opmerkingen maakt dan die andere 2 gefrustreerde zogenaamde kenners?
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:37 schreef Evertje het volgende:
Vind het van Bridget niet eens zo erg
Was niet haar debuut hoor. Wel een schande dat ze al zo snel doodging natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:35 schreef scanman1 het volgende:
Sandra Bullock.... Leuk dat ze debuteerde in de remake van 'Spoorloos',met Jeff Bridges... en dat ze nu beide zijn genomineerd voor een oscar.
Ik vind beste script toch 1 van de belangrijkste awards, dus voor mij, aangezien ik ze allebei goed vind (Avatar is een achievement in 3D die de toekomst van spektakel films gaat bepalen), IB beste script en Avatar beste film, zou ik prima vinden.quote:
Juist, dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bridget heeft me positief verrast. Had niet verwacht dat ze zoveel van de Oscars zou afweten.
Had je uitgerekent die vannacht te maken?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:34 schreef Arcee het volgende:
Cool, dit is mijn 120.000ste post.
[ afbeelding ]120.000
Inderdaad, feitelijk de belangrijkste.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:39 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind beste script toch 1 van de belangrijkste awards
hij hoort niet eens op de lijst maar goedquote:Op maandag 8 maart 2010 04:41 schreef Elvislives het volgende:
Michael Jackson kreeg geen beschrijving...![]()
Heeft ie die nodig dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:41 schreef Elvislives het volgende:
Michael Jackson kreeg geen beschrijving...![]()
Kwam die in het begin langs? heb m niet langs zien komenquote:Op maandag 8 maart 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
Swayze had meer aandacht moeten krijgen.
Nouja, ook al is ie waardeloos, maar Moonwalker is toch een film...quote:Op maandag 8 maart 2010 04:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij hoort niet eens op de lijst maar goed
Oh, dus IB wordt overgeslagen?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:40 schreef Verbal het volgende:
Script is al vergeven (onterecht overigens)
V.
Iedere persoon had "actor", "writer" etc. Maakt niet uit dat iedereen weet wie Michael Jackson was, kan je toch wel "singer/actor" neerzetten?quote:
tja, weet het niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nouja, ook al is ie waardeloos, maar Moonwalker is toch een film...
Inderdaad, laat-ie maar thuis gaan zitten twitteren.:')quote:Op maandag 8 maart 2010 04:43 schreef inZanity het volgende:
en die Koolhoven voegt ook helemaal niks toe.
Echt wat een lelijk wijf.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:44 schreef Veadige het volgende:
Enne, Bridget zit er puur voor haar uitstraling, niet voor wat anders, dus dan kan haar kennis alleen maar meevallen.
Qua uitstraling zit ze daar als tegenprestatie voor die ander met die bril, dat mormel.
ik kijk geen tv dus heb geen idee wie het is. diss ik haar domme muziek op YT dat klinkt als een makeup commercial. zegt een overemotionele troela, ja vind je het leuk om overledenen te dissen.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:40 schreef Bellatrix het volgende:
Brittany Murphy. M'n hart breekt elke keer weer.
Wat?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik kijk geen tv dus heb geen idee wie het is. diss ik haar domme muziek op YT dat klinkt als een makeup commercial. zegt een overemotionele troela, ja cin je het leuk om oevrledenen te dissen.
ik: geen comeback
Je hebt gelijk. Ik heb altijd gedacht dat The Vanishing haar debuut was, maar dat klopt dus niet. Ik denk wel dat het haar doorbraak was.quote:
Dat mormel bedoel je he?quote:
Welke uitstralingquote:Op maandag 8 maart 2010 04:44 schreef Veadige het volgende:
Enne, Bridget zit er puur voor haar uitstraling, niet voor wat anders, dus dan kan haar kennis alleen maar meevallen.
Qua uitstraling zit ze daar als tegenprestatie voor die ander met die bril, dat mormel.
Ja dat pittig kapsel.quote:
Nee man, ze was in The Vanishing al snel dood, plus dat de film geen moer deed in Amerika, ze brak door met Demolishion Man.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb altijd gedacht dat The Vanishing haar debuut was, maar dat klopt dus niet. Ik denk wel dat het haar doorbraak was.
MJ waardeloos? LOL... dat is toch wel de meest grappige post die ik sinds lange tijd gezien heb op FOK. Het kan je smaak niet zijn, maar waardeloos? Dat is net als roepen dat Mozart niets was.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nouja, ook al is ie waardeloos, maar Moonwalker is toch een film...
Die film is gaaf.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee man, ze was in The Vanishing al snel dood, plus dat de film geen moer deed in Amerika, ze brak door met Demolishion Man.
Uitstraling gaat over uiterlijk, of vind je dat ze ego uitstraalt?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke uitstraling
Die van, past er naast mijn ego nóg iemand in het gebouw
V.
Eigenlijk pas met Speed.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee man, ze was in The Vanishing al snel dood, plus dat de film geen moer deed in Amerika, ze brak door met Demolishion Man.
Zenden ze het eens live uit...quote:Op maandag 8 maart 2010 04:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik mis die goede oude tijd, toen het nog gewoon op de BBC was.
quote:MartinKoolhoven Nu een kwartier zonder ons, geluksvogels.
In de ghetto gelden weer andere criteria voor slim zijn he. Zij moet met dr achterste vóór lopenquote:Op maandag 8 maart 2010 04:46 schreef Bellatrix het volgende:
Even m'n bril opzetten, zo zie ik er slimmer uit. Alhoewel naast Jennifer Lopez.
Jep, Demolition Man met Bullock, daar refereerde ik bijna 5 uur geleden al aan, schitterend.quote:
quote:
Johanna ter Steege was ook snel dood, maar haar rol in Spoorloos is een van de beste acteerprestaties die ik sinds lange tijd gezien heb. Wat mij betreft bracht 'Spoorloos' haar de status van heldin. De scene waarin ze frans probeert te praten tegen haar toekomstige moordenaar is van ongeevenaarde klasse.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had het over de film Moonwalkerquote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef scanman1 het volgende:
[..]
MJ waardeloos? LOL... dat is toch wel de meest grappige post die ik sinds lange tijd gezien heb op FOK. Het kan je smaak niet zijn, maar waardeloos? Dat is net als roepen dat Mozart niets was.
"ie" slaat op de film, slimmerd. Niet op MJ.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef scanman1 het volgende:
[..]
MJ waardeloos? LOL... dat is toch wel de meest grappige post die ik sinds lange tijd gezien heb op FOK. Het kan je smaak niet zijn, maar waardeloos? Dat is net als roepen dat Mozart niets was.
Die rollen kreeg ze allemaal dankzij haar rol in The Vanishing volgens mij. Net als JtS alles aan haar rol in Spoorloos te danken heeft.quote:
Het krijgt zo'n knullig iets, met Bridget en 2 nerds in een net iets te goedkoop aandoend hotelkamertje.quote:
ik ook. Ik zeurde en zeurde en toen mocht ik gaan want mj was en held. toen was de film gaar en bleef volhouden datatie geweldig was. vooral toen ie in een robot veranderde. wat jij?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik had het over de film Moonwalker
Ben zelf fan van MJ geweest, in mn jongere jaren dan.
True, ik wil naar bed.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het krijgt zo'n knullig iets, met Bridget en 2 nerds in een net iets te goedkoop aandoend hotelkamertje.
Fan vind ik ver gaan, maar ik draai Off the wall nog bijna wekelijks, zelfs op vinyl.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik had het over de film Moonwalker
Ben zelf fan van MJ geweest, in mn jongere jaren dan.
OK, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
"ie" slaat op de film, slimmerd. Niet op MJ.
Pff ja, wat een teleurstelling was dat.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik ook. Ik zeurde en zeurde en toen mocht ik gaan want mj was en held. toen was de film gaar en bleef volhouden datatie geweldig was. vooral toen ie in een robot veranderde. wat jij?
die vond ik verruit het slechtst.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:52 schreef northernlight81 het volgende:
Deze is denk ik voor Hurt Locker
quote:MartinKoolhoven Up. Terecht
Uitstraling gaat niet (alleen) over uiterlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:48 schreef Veadige het volgende:
[..]
Uitstraling gaat over uiterlijk, of vind je dat ze ego uitstraalt?
Kan goed, beide van Hornerquote:Op maandag 8 maart 2010 04:55 schreef Bellatrix het volgende:
Hoor ik nou Titanic terug in Avatar muziek?
Shit.quote:
Niet heel geniaal, wel interessantquote:Op maandag 8 maart 2010 04:56 schreef Evertje het volgende:
The Hurt Locker zal wel beste film worden.
Heb hem hier op dvd liggen, maar heb hem nog niet gekeken
iddquote:Op maandag 8 maart 2010 04:56 schreef Veadige het volgende:
Die andere films hadden pech dat Avatar in hetzelfde jaar uitkwam..
Oké, maar in dit geval bedoelde ik uiterlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Uitstraling gaat niet (alleen) over uiterlijk.
V.
Geen top acteur imoquote:Op maandag 8 maart 2010 04:57 schreef Bellatrix het volgende:
Elke keer als ik Clooney hoor praten denk ik dat hij in de volgende scene een espresso vast heeft.
What else?:')quote:Op maandag 8 maart 2010 04:57 schreef Bellatrix het volgende:
Elke keer als ik Clooney hoor praten denk ik dat hij in de volgende scene een espresso vast heeft.
Ja, als we het zo stellen....quote:Op maandag 8 maart 2010 04:58 schreef Veadige het volgende:
Of je moet haar niet mooi vinden, dat kan ook... dan moet je maar kijken naar die wat tegenover haar zit..
Verkapte "ik heb ProSieben"-post.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:58 schreef Stefan het volgende:
Ik had niet door dat ik m op ProSieben had staan, krijg ik ineens een Robbie Williams reclame
Wie hadden dan genomineerd moeten worden?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef scanman1 het volgende:
Up in the air is best een goede film en, na 'Juno' opnieuw een klein meesterwerkje van Reitman. Maar de hoofdrolspelers ook nomineren voor beste hoofdrol en bijrol gaat me wat te ver. Goede rollen, maar ze springen er niet uit vind ik. Niets exceptioneels.
Pittig kapsel?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Frishe het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat die draak regelmatig met enige consumptie spreekt?
Inderdaad, die hele film is niet exceptioneel. Wel leuk, dat wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef scanman1 het volgende:
Up in the air is best een goede film en, na 'Juno' opnieuw een klein meesterwerkje van Reitman. Maar de hoofdrolspelers ook nomineren voor beste hoofdrol en bijrol gaat me wat te ver. Goede rollen, maar ze springen er niet uit vind ik. Niets exceptioneels.
Idd, heb ik ook altijd met muziek van John Williams en Morricone, is heel herkenbaar.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die hele film is niet exceptioneel. Wel leuk, dat wel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Frishe het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat die draak regelmatig met enige consumptie spreekt?
Koolhoven is er volgens mij helemaal klaar mee, ook gezien zijn tweets.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:00 schreef Bellatrix het volgende:
Koolhoven is wel drammerig met zijn mening.
Was aan t zappen tijdens het ballet, Pro Sieben staat hier op 861quote:
Je bent verliefd.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:03 schreef Veadige het volgende:
Ik ga het nog maar eens zeggen en er geen doekjes over winden: Bridget is een prachtige vrouw, op alle fronten.
En tegenover haar zit een gedrocht, waar ik de hond nog niet op uitlaat.
En precies daarom zit Bridget er ook, om haar benen te showen en haar gezichtje te laten zien.
Niet meer en niet minder.
Dat ze dan nog, verbazend veel (!) over films weet, is mooi meegenomen.
Wat staat er op 862?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was aan t zappen tijdens het ballet, Pro Sieben staat hier op 861
Hoeveel WO2 films zijn met de Oscar voor beste film naar huis gegaan?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:02 schreef Stefan het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet waarom Avatar niet de beste film zou mogen worden. Film is een verhaal bekijken dat wordt verteld in beelden. Avatar wordt gewoon fantastisch verteld. Geen origineel verhaal? En alle films over WO2 wel dan? Het is gewoon mooi verteld. En goed verteld.
En over scripts. Goede scripts kunnen slecht verfilmd worden (Lovely Bones) maar matige scripts kunnen ook goed verfilmd worden.
Die laatste dus.quote:
Ja pcies. Moet je voorstellen als alleen die azijnpissers daar hadden gezeten.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:03 schreef Veadige het volgende:
Ik ga het nog maar eens zeggen en er geen doekjes over winden: Bridget is een prachtige vrouw, op alle fronten.
En precies daarom zit Bridget er ook, om haar benen te showen en haar gezichtje te laten zien.
Ik vind wel dat het de beste film mag worden, maar IB vist nu wel erg achter het net, verschillen Best Director en Best Film weleens eigenlijk, zelden he?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:02 schreef Stefan het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet waarom Avatar niet de beste film zou mogen worden. Film is een verhaal bekijken dat wordt verteld in beelden. Avatar wordt gewoon fantastisch verteld. Geen origineel verhaal? En alle films over WO2 wel dan? Het is gewoon mooi verteld. En goed verteld.
En over scripts. Goede scripts kunnen slecht verfilmd worden (Lovely Bones) maar matige scripts kunnen ook goed verfilmd worden.
sna niet waarom zulke verschrikkelijke bocht als Avatar uberhaupt genomineerd zou moeten worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:02 schreef Stefan het volgende:
Bridget heeft een vissenkop en een Michelin-nek en weet geen drol van film.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:03 schreef Veadige het volgende:
Och, ik ben al gauw verliefd haha en dat terwijl ik al jaren voorzien ben, maar... kijken mag, toch?quote:
Genoeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:04 schreef Frishe het volgende:
[..]
Hoeveel WO2 films zijn met de Oscar voor beste film naar huis gegaan?
Te schokkend voor de Academy mssquote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
IB wordt wel erg genegeerd (op meneer Waltz na dan)...
Inderdaad, zoals zo vaak bij QT...quote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Vond ik geen grootse film.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:08 schreef Xeanor het volgende:
The Hurt Locker gaat ook gewoon best picture winnen, gaat altijd zo.
Dat is vaker/altijd met Tarantino's. Hate it or love it.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
moet wel iddquote:Op maandag 8 maart 2010 05:11 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is die pittige draak een feministe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |