quote:Op maandag 8 maart 2010 04:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
tuurlijk is het allebei bagger!
maar ik zou nog eerder naar een willekeurige Seagal film kijken(wat ik al niet snel zou doen) dan naar een slaapverwekkende onzinfilm als LOTR.
Het meisje uit 'Panic room' is groot gewordenquote:Op maandag 8 maart 2010 04:20 schreef Bellatrix het volgende:
Kristin Stewart
2e, screenplay ook al.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:25 schreef Yurithemaster het volgende:
hurtlocker eerste oscar
Nopequote:Op maandag 8 maart 2010 04:26 schreef Verbal het volgende:
Geluid en dialoog voor Hurt Locker, dat wordt geen Oscar voor Beste Film denk ik.
V.
Vanmiddag gezien, valt toch tegen.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
the hurt locker wil ik nog zien
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:25 schreef Verbal het volgende:
Whehehe, ze hebben het over de balans tussen geluid en dialoog....
Irony is a bitch
V.
Zouden ze dit geven als troost, om Avatar als beste film te kiezen?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:26 schreef Verbal het volgende:
Geluid en dialoog voor Hurt Locker, dat wordt geen Oscar voor Beste Film denk ik.
V.
Nee. Avatar is ook niet de beste film.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zouden ze dit geven als troost, om Avatar als beste film te kiezen?
Heb je de 3d versie wel gezien dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:28 schreef Verbal het volgende:
Of regie Hurt Locker en Beste Film naar de Bastards.
Avatar, ik hoop bij welke god dan ook van niet zeg...
V.
Hij ruilde Bigalow in voor Linda Hamilton en hij ruilde Linda Hamilton in voor de kleindochter van Rose in Titanic.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:28 schreef scanman1 het volgende:
Ik zag vanavond Bigalow en ook de nieuwe vrouw van Cameron. Qua uiterlijk is hij wel zwaar achteruit gegaan
Dat was een vies lachje... wel cool trouwens, een dame die de Oscars volgt de hele nacht.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:31 schreef Stefan het volgende:
Bridget hou je bek!!!!!!!
Is ze dat niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:30 schreef Bellatrix het volgende:
Melanie Laurent had genomineerd moeten worden.
Nee, schande.quote:
Heeft al 1, hč.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:31 schreef Veadige het volgende:
Als IB nu niet gauw nog wat gaat winnen, dan ga ik dat niet leuk vinden
jaquote:
Ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
O, dan is het ineens wél een goede film
V.
neequote:
inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:32 schreef Veadige het volgende:
sommigen snappen het niet: die andere 2 zijn erger dan Bridget, vanaf het begin al.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:32 schreef Toad het volgende:
Hebben ze Paranormal Activity niet gezien??????
daarom zeg ik nóg watquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:34 schreef Frishe het volgende:
Is er trouwens iemand hier die een lijstje aan het bijhouden is? Zal wel niet he....
Film is een beleving, Avatar voldoet aan alles wat een film moet zijn voor een beleving.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
O, dan is het ineens wél een goede film
V.
IB is een veeeeeel betere film.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals Titanic, spektakel boven script.
Inglorious Bastards heeft een veel beter script natuurlijk.
Wedden dat Bridget de hele nacht al betere opmerkingen maakt dan die andere 2 gefrustreerde zogenaamde kenners?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:34 schreef Frishe het volgende:
Ik ga effe roken want hier word ik slecht van.
Bridget
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:34 schreef Arcee het volgende:
Cool, dit is mijn 120.000ste post.
[ afbeelding ]120.000
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:35 schreef scanman1 het volgende:
Sandra Bullock.... Leuk dat ze debuteerde in de remake van 'Spoorloos'
Bridget heeft me positief verrast. Had niet verwacht dat ze zoveel van de Oscars zou afweten.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:36 schreef Veadige het volgende:
[..]
Wedden dat Bridget de hele nacht al betere opmerkingen maakt dan die andere 2 gefrustreerde zogenaamde kenners?
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:37 schreef Evertje het volgende:
Vind het van Bridget niet eens zo erg
Was niet haar debuut hoor. Wel een schande dat ze al zo snel doodging natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:35 schreef scanman1 het volgende:
Sandra Bullock.... Leuk dat ze debuteerde in de remake van 'Spoorloos',met Jeff Bridges... en dat ze nu beide zijn genomineerd voor een oscar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |