quote:
quote:
Ik vond Ally Sheedy zo leuk toen, maar toen ik haar net zag kreeg ik wel wat koude rillingenquote:Op maandag 8 maart 2010 03:40 schreef Arcee het volgende:
Oscars 2010 #3: Live op Film1 (gratis) en ProSieben
[ afbeelding ]
Game on.
ach tis nog altijd beter dan dat strakke gedoe steeds...quote:
Reality Bites vond ik een enorm goede film. En zijn rol in Extra's ook.quote:
Nou, heb hem gezien.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:42 schreef Bellatrix het volgende:
Star Trek.Een paar oren deden ze al bij LOTR.
krijg er een south park idee van. die aflevering over het verneuken van indiana jonesquote:Op maandag 8 maart 2010 03:42 schreef Veadige het volgende:
[..]
Nou, heb hem gezien.
Is mooi gemaakt allemaal!
Tja, moet je liggen. Vond hem wel goed.quote:
No Country for Old Men,quote:Op maandag 8 maart 2010 03:45 schreef Frishe het volgende:
Noem mij één goede Coen film....
The Big Lebowski?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:45 schreef Frishe het volgende:
Fargoquote:
No Country for Old Menquote:Op maandag 8 maart 2010 03:45 schreef Frishe het volgende:
Fargo. De enige.quote:
Euh, allemaal (behalve The Ladykillers)?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:45 schreef Frishe het volgende:
quote:
The Big Lebowski.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:45 schreef Frishe het volgende:
The Hudsucker Proxyquote:Op maandag 8 maart 2010 03:45 schreef Frishe het volgende:
De eerste is inderdaad redelijk goed. Ja, gewoon goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:46 schreef Toad het volgende:
[..]
No Country for Old Men,
O Brother, Where Art Thou?
...
...
Volgens mij moet je een beetje filosofisch ingesteld zijn om 'm te kunnen waarderen.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:46 schreef Veadige het volgende:
A serious man is een moeilijke film, met een vrij diep thema.
Ik vond van de Coens No Country for... beter en genialer.
Country old men en Lebowski.quote:
Beetje knuppel in hoenderhok dit.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 03:46 schreef scanman1 het volgende:
No Country for Old Men
Wat een K U T film is dat.quote:
25 jaar geleden vond ik haar lief en nu nog steeds.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik vond Ally Sheedy zo leuk toen, maar toen ik haar net zag kreeg ik wel wat koude rillingen
Jack Nicholsonquote:Op maandag 8 maart 2010 03:49 schreef scanman1 het volgende:
Dman, ik mis Jack Nicholson de laatste jaren.
Sorry, erg off topic, maar ik wilde het toch even kwijt.
je hebt original en adaptedquote:
Oke, die heb ik niet gezienquote:Op maandag 8 maart 2010 03:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vond je Miller's Crossing ook niet goed?
Zelfbedacht en gejat.quote:
Effe uitleggen: je hebt originele script en script gebaseerd op eerder materiaal.quote:
Zelf verzonnen en van een boek afgehaald.quote:
Nieuw geschreven of overgenomen van een boek.quote:
Daarom vond ik 'm juist goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:51 schreef Toad het volgende:
precious vond ik echt niets.
veelste veel drama.
Een is geschreven vanuit niets, de ander is gebaseerd op een boek of een short film. Zo is District 9 adapted omdat er al een 5 minuten durende film bestaat.quote:
Daar ging de film ook om en over. Daarom leuk dat het gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:51 schreef Toad het volgende:
precious vond ik echt niets.
veelste veel drama.
Of van een korte film, een toneelstuk, etcquote:Op maandag 8 maart 2010 03:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelf verzonnen en van een boek afgehaald.
Vond ik wel meevallen, ik ben wel wat gewend.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vond het echt te veel waardoor het ongeloofwaardig werd voor mij.
Raising is fucking briljantquote:Op maandag 8 maart 2010 03:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, die heb ik niet gezien
Maar Raizing Arizona vond ik raar, Lebowski langdradig en NCFOM spannend tot ze gewoon ineens van toon veranderden.
Jaquote:
Blood Simple vond ik ook tof trouwens. En Burn After Reading is gewoon lachen.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, die heb ik niet gezien
Maar Raizing Arizona vond ik raar, Lebowski langdradig en NCFOM spannend tot ze gewoon ineens van toon veranderden.
Ik had mijn bek moeten houdenquote:
Jij denkt niet dat het voor iemand een groot moment isquote:Op maandag 8 maart 2010 03:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alsof het de beste film is geworden
tering zeg.
vent.
Alles is vooraf geschreven. Er is nul komma nul improvisatie. Zit een team van 15 schrijvers en hij krijgt via een oortje snelle grappen binnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
eentje die niet vooraf geschreven was
That rug really tied the room together, did it not?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:53 schreef Tijn het volgende:
En The Big Lebowski wordt echt elke keer dat je 'em ziet beter.
Ik heb er al wel meer ontdekt eigenlijk. In het begin zaten wel een paar leuke grappen. Baldwin die alle prijzen van Martin opnoemde en Martin die niets opnoemde van Baldwin werkte bij mij ook wel. Je zag het wel aankomen, maar toch wel leuk.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:52 schreef Chielus het volgende:
eerste leuke grap van martin
Jij hebt het net pas opstaan?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:54 schreef inZanity het volgende:
een wanproduct als Avatar zal wel flink in de prijzen gaan vallen..
oow vast wel. Maar komop. die speeches steeds.... same old same oldquote:Op maandag 8 maart 2010 03:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat het voor iemand een groot moment is
V.
Ze is zo'n "Sister"quote:
OOH JAquote:Op maandag 8 maart 2010 03:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alles is vooraf geschreven. Er is nul komma nul improvisatie. Zit een team van 15 schrijvers en hij krijgt via een oortje snelle grappen binnen.
Daarom mag Robin Williams het ook nooit presenteren, die improviseert altijd.
China manquote:Op maandag 8 maart 2010 03:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
That rug really tied the room together, did it not?
And that guy peed on it.
Hij mag alleen 1 oscar uitreiken elke keer, zou m graag een show zien hosten. Zelfs Chris Tucker of was het die andere neger was niet grappig.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OOH JA
mocht hij maar een keer
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij mag alleen 1 oscar uitreiken elke keer, zou m graag een show zien hosten. Zelfs Chris Tucker of was het die andere neger was niet grappig.
Captain my captainquote:Op maandag 8 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:
Robin Williams... ook een groot acteur die ik niet leuk vind.
quote:Op maandag 8 maart 2010 03:57 schreef Frishe het volgende:
Die vrouw heeft ook wel iets....
Ja jake.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:58 schreef Frishe het volgende:
[..]
Mwah... Je krijgt de familie erbij he?
Vera
Als Nine ook maar een oscar wint.....quote:
Heeft wel rare memme, die Maggie.quote:
Ik wil altijd Billy Crystal zien bij de Oscars. Die maakte het altijd érg leuk!quote:Op maandag 8 maart 2010 03:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad.
konden we maar een petitie starten![]()
billy crystal was ook wel leuk als host
speelt een geniale rol in een even zo goede film Good Will Hunting.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:
Robin Williams... ook een groot acteur die ik niet leuk vind.
Strip search! Geweldige tv film die het afpakken van privacy heel goed bloot legtquote:Op maandag 8 maart 2010 03:58 schreef Stefan het volgende:
Maggy Gylenhaal, die zag ik laatst in een hele rare film waarin ze naakt was en werd ondervraagd en gemarteld, geen idee welke film, ze had wel veel schaamhaar.
die had echt leuke grappenquote:Op maandag 8 maart 2010 03:59 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik wil altijd Billy Crystal zien bij de Oscars. Die maakte het altijd érg leuk!
Ik heb hem nog niet gezien, maar dit is volgens mij een behoorlijke topper.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een kut film is dat die precious ssse
Ze zijn iig echtquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:59 schreef Bellatrix het volgende:
Precious gaat winnen.
Prima film.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:00 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar dit is volgens mij een behoorlijke topper.
Omdat ze bij de joden ook de joden laten zien.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom laten ze alle negers zien als er een neger gewonnen heeft
Die van Bridget zijn ook echt.quote:
Ja of met het jaar dat LOTR alle Oscars won "It's now official, there's no one in New Zealand who has NOT been thanked"quote:Op maandag 8 maart 2010 03:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die had echt leuke grappen
over de oorlog in irak en bush als president
90 procent van Hollywood is Joods, de rest is Italiaans en australischquote:Op maandag 8 maart 2010 04:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ze bij de joden ook de joden laten zien.
true truequote:Op maandag 8 maart 2010 04:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ze bij de joden ook de joden laten zien.
Leuke grap idd.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:01 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja of met het jaar dat LOTR alle Oscars won "It's now official, there's no one in New Zealand who has NOT been thanked"
JAAquote:Op maandag 8 maart 2010 04:01 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja of met het jaar dat LOTR alle Oscars won "It's now official, there's no one in New Zealand who has NOT been thanked"
"11 Oscars... one for each different endig"quote:Op maandag 8 maart 2010 04:01 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wolverine was ook niet echt grappig.quote:
Laten we hopen dat beste film wel een verrassing is.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:03 schreef Xeanor het volgende:
Nog niet echt enige verrassingen ofzo tot nu toe...
neequote:Op maandag 8 maart 2010 04:03 schreef Xeanor het volgende:
Nog niet echt enige verrassingen ofzo tot nu toe...
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wolverine was ook niet echt grappig.
Whoopy vond ik nooit zo slecht. Billy was het beste. Zn opkomst als Hannibal
http://theurbanwire.com/w(...)loads/2009/02/bc.jpg
Hear, hear!quote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef inZanity het volgende:
LOTR nog zo'n verschrikkelijk wanproduct..
Ja wel jammer weer..quote:Op maandag 8 maart 2010 04:02 schreef northernlight81 het volgende:
Ze noemde Oprah ook nog in haar speech
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Stelling: áls Meryl Streep al genomineerd is moet ze dus ook gewoon winnen.
Een betere actrice als Meryl Streep is er niet te vinden op deze planeet.
Beter zoeken.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Een betere actrice als Meryl Streep is er niet te vinden op deze planeet.
Mijn mening geven.quote:
En ze is de meest vaak genomineerde..quote:
Ik heb ze niet eens helemaal gezien. Verder dan een uur kwam ik nietquote:Op maandag 8 maart 2010 04:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
"11 Oscars... one for each different endig"
LOTR.:') Over kutfilms gesproken.![]()
Met een fantastische film.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:05 schreef Stefan het volgende:
Steve Martin was leuk in het jaar dat die vreselijke Roberto Begnini won.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:05 schreef Xeanor het volgende:
Als je LOTR niet weet te waarderen ben je gewoon een gefrustreerd persoon. De hele trilogie is gewoonweg prachtig. Of ben je boos dat een LOTR film een oscar heeft "weggepikt" van enige andere film, zo je welke dan?
Ben het met je eens op bepaalde vlak. Ze is natuurlijk een soort van oude rot in the vak.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Een betere actrice dan Meryl Streep is er niet te vinden op deze planeet.
Flikker toch op man, Streep met dr kutaccentjes en geschmier. Ze verpestte bijna Mama Mia en nog 100 films. Alleen in Devil Wears Prada was ze op haar plekquote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Dan mag je een film nooit be/ver oordelen..quote:Op maandag 8 maart 2010 04:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens helemaal gezien. Verder dan een uur kwam ik niet
Zijn rol van Dr. Michael Hfuhruhurr vond ik wel behoorlijk hilarisch destijds. Geen idee of dat omstreeks die tijd was.quote:
In Engeland wel. Genoeg zelfs.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Jawel hoor, het is een discussieforum.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:07 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat deed ik ook over de Coens... Bleek niet zo handig
Ik haat die film, ik haat Begnini maar vooral die film. Moest per se tranen trekken, kom, we laten Begnini alsnog doodgaan aan het eind. Flikker toch op, vals sentiment.quote:
Ik waag dat te betwijfelen. Maar er zijn wel goede Engelse actrices inderdaad. Kate Winslet is er daar 1 vanquote:
en m'n moeder en de hond....quote:
LOTR is geen spanning, geen opbouw, geen film idd.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:08 schreef Frishe het volgende:
LOTR is geen film. LOTR is een beleving.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Flikker toch op man, Streep met dr kutaccentjes en geschmier. Ze verpestte bijna Mama Mia en nog 100 films. Alleen in Devil Wears Prada was ze op haar plek
is een prima film anders...quote:Op maandag 8 maart 2010 04:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
LOTR is geen spanning, geen opbouw, geen film idd.
whoresquote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef Stefan het volgende:
Ze praten over paarden (dat verstond ik althans) en ja hoor, daar is Sarah Jessica Parker.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar dat is allemaal smaak afhankelijk
Ze won er maar 2, dus ik sta in mn gelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
![]()
Goed dat jij de academy even wijst op 16 idiote nominaties die nergens op sloegen
Jammer dat jij al dat plezier wat wij hebben gehad, niet hebt ervaren.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
LOTR is geen spanning, geen opbouw, geen film idd.
En daarom goed discussiemateriaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar dat is allemaal smaak afhankelijk
Inderdaad, mooi dat jullie 2 had wel hadden.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:11 schreef Xeanor het volgende:
Jammer dat jij al dat plezier wat wij hebben gehad, niet hebt ervaren.
Want een nominatie stelt niets voor?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze won er maar 2, dus ik sta in mn gelijk.
Toch weer een gruwelijk gemis voor je.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, mooi dat jullie 2 had wel hadden.
dus je ziet niet het verschil tussen bijvoorbeeld LOTR en een gemiddelde Steven Seagal film?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig naar die bagger willen kijken.
Ze was wel de oorzaak van een mooi nummer ('Jessie' van Joshua Kadison)quote:
Ik heb die hele 9 uur uitgezeten.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:12 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Toch weer een gruwelijk gemis voor je.
Is dat niet vermoeIend? Zo kokketeren met je 'andere mening'?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze won er maar 2, dus ik sta in mn gelijk.
Nominaties zijn zonder verzilvering geen reet waard. Maar een hoop van Streeps nominaties zijn van die politiek correcte moetjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Want een nominatie stelt niets voor?
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nominaties zijn zonder verzilvering geen reet waard. Maar een hoop van Streeps nominaties zijn van die politiek correcte moetjes.
Jawel hoor, mooi afvinklijstje om te kijken.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nominaties zijn zonder verzilvering geen reet waard.
Omdat ik niet van Streep, Coen en Begnini hou? Ik word moe van al die mensen die het fantastisch vinden omdat iedereen het fantastisch vindt. Mensen zonder eigen meningquote:Op maandag 8 maart 2010 04:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeIend? Zo kokketeren met je 'andere mening'?
V.
Nee, maar die is ook lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 04:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kwam jij net ook met Rachel McAdams![]()
![]()
op de proppen ?
Matige Elton John-imitatiequote:Op maandag 8 maart 2010 04:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ze was wel de oorzaak van een mooi nummer ('Jessie' van Joshua Kadison)
Wat een onzin. Dus omdat je iets leuk vindt dat geliefd is mag het ineens niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat ik niet van Streep, Coen en Begnini hou? Ik word moe van al die mensen die het fantastisch vinden omdat iedereen het fantastisch vindt. Mensen zonder eigen mening
The obvious troll is obvious.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeIend? Zo kokketeren met je 'andere mening'?
V.
QEDquote:Op maandag 8 maart 2010 04:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat ik niet van Streep, Coen en Begnini hou? Ik word moe van al die mensen die het fantastisch vinden omdat iedereen het fantastisch vindt. Mensen zonder eigen mening
Iemand?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef Arcee het volgende:
Hoe laat is dit afgelopen?
Dat zou nog wel te doen zijn...quote:Op maandag 8 maart 2010 04:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
5 uur dacht ik
Ik wel, zit vaart in.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:17 schreef Stefan het volgende:
Bridget vindt deze awards niet leuk.
tuurlijk is het allebei bagger!quote:Op maandag 8 maart 2010 04:13 schreef Veadige het volgende:
[..]
dus je ziet niet het verschil tussen bijvoorbeeld LOTR en een gemiddelde Steven Seagal film?
Of je vindt het allebei bagger, dat kan ook... maar dan moet je tóch verschil kunnen zien, vind ik...
Zes uurquote:
nee. niets.quote:
die andere 2 komen ook niet al te vrolijk over.quote:
Ja en nee.quote:
quote:
... Was erg leuk in Into the Wildquote:Op maandag 8 maart 2010 04:20 schreef Bellatrix het volgende:
Kristen Stewart...
Maar dan wel Japanse... en Evil Dead.quote:
Dana nogwat, die schrijft over films voor de krant.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:20 schreef inZanity het volgende:
wie is die muts eigenlijk die bij Koolhoven en Bridget zit..?
hmm.. ik vind het maar een vaag wijf.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:21 schreef Veadige het volgende:
[..]
Dana nogwat, die schrijft over films voor de krant.
Wie waren de belangrijkste winnaars?quote:
Ik zei dat.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kwam jij net ook met Rachel McAdams![]()
![]()
op de proppen ?
Dan sla je toch gewoon de playboy nog even openquote:Op maandag 8 maart 2010 04:16 schreef Veadige het volgende:
Iedereen zeurt er maar over, maar van mij mag Bridget nog iets meer been laten zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |