Ik heb er al wel meer ontdekt eigenlijk. In het begin zaten wel een paar leuke grappen. Baldwin die alle prijzen van Martin opnoemde en Martin die niets opnoemde van Baldwin werkte bij mij ook wel. Je zag het wel aankomen, maar toch wel leuk.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:52 schreef Chielus het volgende:
eerste leuke grap van martin
Jij hebt het net pas opstaan?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:54 schreef inZanity het volgende:
een wanproduct als Avatar zal wel flink in de prijzen gaan vallen..
oow vast wel. Maar komop. die speeches steeds.... same old same oldquote:Op maandag 8 maart 2010 03:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat het voor iemand een groot moment is
V.
Ze is zo'n "Sister"quote:
OOH JAquote:Op maandag 8 maart 2010 03:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alles is vooraf geschreven. Er is nul komma nul improvisatie. Zit een team van 15 schrijvers en hij krijgt via een oortje snelle grappen binnen.
Daarom mag Robin Williams het ook nooit presenteren, die improviseert altijd.
China manquote:Op maandag 8 maart 2010 03:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
That rug really tied the room together, did it not?
And that guy peed on it.
Hij mag alleen 1 oscar uitreiken elke keer, zou m graag een show zien hosten. Zelfs Chris Tucker of was het die andere neger was niet grappig.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OOH JA
mocht hij maar een keer
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij mag alleen 1 oscar uitreiken elke keer, zou m graag een show zien hosten. Zelfs Chris Tucker of was het die andere neger was niet grappig.
Captain my captainquote:Op maandag 8 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:
Robin Williams... ook een groot acteur die ik niet leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |