quote:Op maandag 8 maart 2010 03:46 schreef scanman1 het volgende:
No Country for Old Men
Wat een K U T film is dat.quote:
25 jaar geleden vond ik haar lief en nu nog steeds.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik vond Ally Sheedy zo leuk toen, maar toen ik haar net zag kreeg ik wel wat koude rillingen
Jack Nicholsonquote:Op maandag 8 maart 2010 03:49 schreef scanman1 het volgende:
Dman, ik mis Jack Nicholson de laatste jaren.
Sorry, erg off topic, maar ik wilde het toch even kwijt.
je hebt original en adaptedquote:
Oke, die heb ik niet gezienquote:Op maandag 8 maart 2010 03:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vond je Miller's Crossing ook niet goed?
Zelfbedacht en gejat.quote:
Effe uitleggen: je hebt originele script en script gebaseerd op eerder materiaal.quote:
Zelf verzonnen en van een boek afgehaald.quote:
Nieuw geschreven of overgenomen van een boek.quote:
Daarom vond ik 'm juist goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:51 schreef Toad het volgende:
precious vond ik echt niets.
veelste veel drama.
Een is geschreven vanuit niets, de ander is gebaseerd op een boek of een short film. Zo is District 9 adapted omdat er al een 5 minuten durende film bestaat.quote:
Daar ging de film ook om en over. Daarom leuk dat het gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:51 schreef Toad het volgende:
precious vond ik echt niets.
veelste veel drama.
Of van een korte film, een toneelstuk, etcquote:Op maandag 8 maart 2010 03:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelf verzonnen en van een boek afgehaald.
Vond ik wel meevallen, ik ben wel wat gewend.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vond het echt te veel waardoor het ongeloofwaardig werd voor mij.
Raising is fucking briljantquote:Op maandag 8 maart 2010 03:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, die heb ik niet gezien
Maar Raizing Arizona vond ik raar, Lebowski langdradig en NCFOM spannend tot ze gewoon ineens van toon veranderden.
Jaquote:
Blood Simple vond ik ook tof trouwens. En Burn After Reading is gewoon lachen.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, die heb ik niet gezien
Maar Raizing Arizona vond ik raar, Lebowski langdradig en NCFOM spannend tot ze gewoon ineens van toon veranderden.
Ik had mijn bek moeten houdenquote:
Jij denkt niet dat het voor iemand een groot moment isquote:Op maandag 8 maart 2010 03:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alsof het de beste film is geworden
tering zeg.
vent.
Alles is vooraf geschreven. Er is nul komma nul improvisatie. Zit een team van 15 schrijvers en hij krijgt via een oortje snelle grappen binnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
eentje die niet vooraf geschreven was
That rug really tied the room together, did it not?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:53 schreef Tijn het volgende:
En The Big Lebowski wordt echt elke keer dat je 'em ziet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |