Beter zoeken.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Stelling: áls Meryl Streep al genomineerd is moet ze dus ook gewoon winnen.
Een betere actrice als Meryl Streep is er niet te vinden op deze planeet.
Mijn mening geven.quote:
En ze is de meest vaak genomineerde..quote:
Ik heb ze niet eens helemaal gezien. Verder dan een uur kwam ik nietquote:Op maandag 8 maart 2010 04:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
"11 Oscars... one for each different endig"
LOTR.:') Over kutfilms gesproken.![]()
Met een fantastische film.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:05 schreef Stefan het volgende:
Steve Martin was leuk in het jaar dat die vreselijke Roberto Begnini won.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:05 schreef Xeanor het volgende:
Als je LOTR niet weet te waarderen ben je gewoon een gefrustreerd persoon. De hele trilogie is gewoonweg prachtig. Of ben je boos dat een LOTR film een oscar heeft "weggepikt" van enige andere film, zo je welke dan?
Ben het met je eens op bepaalde vlak. Ze is natuurlijk een soort van oude rot in the vak.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Een betere actrice dan Meryl Streep is er niet te vinden op deze planeet.
Flikker toch op man, Streep met dr kutaccentjes en geschmier. Ze verpestte bijna Mama Mia en nog 100 films. Alleen in Devil Wears Prada was ze op haar plekquote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Dan mag je een film nooit be/ver oordelen..quote:Op maandag 8 maart 2010 04:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens helemaal gezien. Verder dan een uur kwam ik niet
Zijn rol van Dr. Michael Hfuhruhurr vond ik wel behoorlijk hilarisch destijds. Geen idee of dat omstreeks die tijd was.quote:
In Engeland wel. Genoeg zelfs.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Jawel hoor, het is een discussieforum.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:07 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat deed ik ook over de Coens... Bleek niet zo handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |