Ik haat die film, ik haat Begnini maar vooral die film. Moest per se tranen trekken, kom, we laten Begnini alsnog doodgaan aan het eind. Flikker toch op, vals sentiment.quote:
Ik waag dat te betwijfelen. Maar er zijn wel goede Engelse actrices inderdaad. Kate Winslet is er daar 1 vanquote:
en m'n moeder en de hond....quote:
LOTR is geen spanning, geen opbouw, geen film idd.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:08 schreef Frishe het volgende:
LOTR is geen film. LOTR is een beleving.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Flikker toch op man, Streep met dr kutaccentjes en geschmier. Ze verpestte bijna Mama Mia en nog 100 films. Alleen in Devil Wears Prada was ze op haar plek
is een prima film anders...quote:Op maandag 8 maart 2010 04:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
LOTR is geen spanning, geen opbouw, geen film idd.
whoresquote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef Stefan het volgende:
Ze praten over paarden (dat verstond ik althans) en ja hoor, daar is Sarah Jessica Parker.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar dat is allemaal smaak afhankelijk
Ze won er maar 2, dus ik sta in mn gelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
![]()
Goed dat jij de academy even wijst op 16 idiote nominaties die nergens op sloegen
Jammer dat jij al dat plezier wat wij hebben gehad, niet hebt ervaren.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
LOTR is geen spanning, geen opbouw, geen film idd.
En daarom goed discussiemateriaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar dat is allemaal smaak afhankelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |