Inderdaad, mooi dat jullie 2 had wel hadden.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:11 schreef Xeanor het volgende:
Jammer dat jij al dat plezier wat wij hebben gehad, niet hebt ervaren.
Want een nominatie stelt niets voor?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze won er maar 2, dus ik sta in mn gelijk.
Toch weer een gruwelijk gemis voor je.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, mooi dat jullie 2 had wel hadden.
dus je ziet niet het verschil tussen bijvoorbeeld LOTR en een gemiddelde Steven Seagal film?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig naar die bagger willen kijken.
Ze was wel de oorzaak van een mooi nummer ('Jessie' van Joshua Kadison)quote:
Ik heb die hele 9 uur uitgezeten.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:12 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Toch weer een gruwelijk gemis voor je.
Is dat niet vermoeIend? Zo kokketeren met je 'andere mening'?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze won er maar 2, dus ik sta in mn gelijk.
Nominaties zijn zonder verzilvering geen reet waard. Maar een hoop van Streeps nominaties zijn van die politiek correcte moetjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Want een nominatie stelt niets voor?
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nominaties zijn zonder verzilvering geen reet waard. Maar een hoop van Streeps nominaties zijn van die politiek correcte moetjes.
Jawel hoor, mooi afvinklijstje om te kijken.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nominaties zijn zonder verzilvering geen reet waard.
Omdat ik niet van Streep, Coen en Begnini hou? Ik word moe van al die mensen die het fantastisch vinden omdat iedereen het fantastisch vindt. Mensen zonder eigen meningquote:Op maandag 8 maart 2010 04:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeIend? Zo kokketeren met je 'andere mening'?
V.
Nee, maar die is ook lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 04:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kwam jij net ook met Rachel McAdams![]()
![]()
op de proppen ?
Matige Elton John-imitatiequote:Op maandag 8 maart 2010 04:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ze was wel de oorzaak van een mooi nummer ('Jessie' van Joshua Kadison)
Wat een onzin. Dus omdat je iets leuk vindt dat geliefd is mag het ineens niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat ik niet van Streep, Coen en Begnini hou? Ik word moe van al die mensen die het fantastisch vinden omdat iedereen het fantastisch vindt. Mensen zonder eigen mening
The obvious troll is obvious.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeIend? Zo kokketeren met je 'andere mening'?
V.
QEDquote:Op maandag 8 maart 2010 04:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat ik niet van Streep, Coen en Begnini hou? Ik word moe van al die mensen die het fantastisch vinden omdat iedereen het fantastisch vindt. Mensen zonder eigen mening
Iemand?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:10 schreef Arcee het volgende:
Hoe laat is dit afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |