Iedere persoon had "actor", "writer" etc. Maakt niet uit dat iedereen weet wie Michael Jackson was, kan je toch wel "singer/actor" neerzetten?quote:
tja, weet het niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nouja, ook al is ie waardeloos, maar Moonwalker is toch een film...
Inderdaad, laat-ie maar thuis gaan zitten twitteren.:')quote:Op maandag 8 maart 2010 04:43 schreef inZanity het volgende:
en die Koolhoven voegt ook helemaal niks toe.
Echt wat een lelijk wijf.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:44 schreef Veadige het volgende:
Enne, Bridget zit er puur voor haar uitstraling, niet voor wat anders, dus dan kan haar kennis alleen maar meevallen.
Qua uitstraling zit ze daar als tegenprestatie voor die ander met die bril, dat mormel.
ik kijk geen tv dus heb geen idee wie het is. diss ik haar domme muziek op YT dat klinkt als een makeup commercial. zegt een overemotionele troela, ja vind je het leuk om overledenen te dissen.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:40 schreef Bellatrix het volgende:
Brittany Murphy. M'n hart breekt elke keer weer.
Wat?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik kijk geen tv dus heb geen idee wie het is. diss ik haar domme muziek op YT dat klinkt als een makeup commercial. zegt een overemotionele troela, ja cin je het leuk om oevrledenen te dissen.
ik: geen comeback
Je hebt gelijk. Ik heb altijd gedacht dat The Vanishing haar debuut was, maar dat klopt dus niet. Ik denk wel dat het haar doorbraak was.quote:
Dat mormel bedoel je he?quote:
Welke uitstralingquote:Op maandag 8 maart 2010 04:44 schreef Veadige het volgende:
Enne, Bridget zit er puur voor haar uitstraling, niet voor wat anders, dus dan kan haar kennis alleen maar meevallen.
Qua uitstraling zit ze daar als tegenprestatie voor die ander met die bril, dat mormel.
Ja dat pittig kapsel.quote:
Nee man, ze was in The Vanishing al snel dood, plus dat de film geen moer deed in Amerika, ze brak door met Demolishion Man.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb altijd gedacht dat The Vanishing haar debuut was, maar dat klopt dus niet. Ik denk wel dat het haar doorbraak was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |